Μάθημα : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Κωδικός : 1001021463

1001021463  -  ΣΕΒΑΣΤΗ-ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΟΥΛΗ

Μάθημα

Βασικός στόχος του μαθήματος Πληροφορικής, είναι ένας όρος που περιγράφει την
ικανότητα των μαθητών/-τριών να χρησιμοποιούν τις σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες, τα εργαλεία επικοινωνίας και τις δικτυακές υπηρεσίες για την προσπέλαση, διαχείριση, ενσωμάτωση, αξιολόγηση, δημιουργία και επικοινωνία πληροφοριών, με στόχο την επίλυση προβλημάτων και,τελικά,τη συμμετοχή τους στη σύγχρονη κοινωνία της γνώσης (knowledge society).

Ενότητες

Για να υλοποιήσουμε αλγορίθμους στον υπολογιστή, θα χρησιμοποιήσουμε σε
αυτό το κεφάλαιο τo περιβάλλον προγραμματισμού Scratch στο οποίο θα αναπτύξουμε διάφορα προγράμματα.

Το Scratch αναπτύσσεται από το Lifelong Kindergarten Group στο MIT Media Lab και διανέµεται δωρεάν από το δι-
κτυακό τόπο http://scratch.mit.edu/ .

1. Εισαγωγικό μάθημα στο Scratch

Φύλλο εργασίας 1: Γνωριμία με το Scratch

 

2. Σχήματα - Δομή ακολουθίας και επανάληψης

Φύλλο εργασίας 2: Χορευτής

 

3. Κίνηση: Εντολή επανάληψης επανέλαβε...ώσπου ορισμός συντεταγμένων και αλλαγή ενδυμασίας

Φύλλο εργασίας 3: Περίπατος

 

4. Κίνηση - Αλλαγή ενδυμασίας, εισαγωγή ήχου και εντολή για πάντα

Φύλλο εργασίας 4: Ενυδρείο

 

5. Εντολή ελέγχου - Εαν...τότε

Φύλλο εργασίας 5: Λαβύρινθος Α Μέρος

Αρχείο εικόνας Λαβύρινθου: Λαβύρινθος.png

 

6. Μεταβλητές 

Φύλλο εργασίας 6: Μεταβλητές

 

7.  Εντολή ελέγχου - Εαν...τότε και Μεταβλητές

Φύλλο εργασίας 7: Λαβύρινθος Β μέρος

 

8. Δημιουργώντας νέες λέξεις -  Διαδικασίες - Παραμέτροι 

Φύλλο εργασίας 8: Σχήματα

 

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -