Μάθημα : Εργαστήρια δεξιοτήτων Γ Γυμνασίου

Κωδικός : 1002001106

1002001106  -  ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΥΛΟΥ

Μάθημα

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν καινοτόμο, δυναμική, διδακτική, εκπαιδευτική δράση, με εστίαση στις δεξιότητες, στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, του Δημοτικού και του Γυμνασίου, αξιοποιώντας σύγχρονες μεθόδους μάθησης. Έχουν ως στόχο την καλλιέργεια τεσσάρων στοχευόμενων κύκλων δεξιοτήτων, οι οποίοι είναι: α. οι δεξιότητες του 21ου αιώνα (κριτική σκέψη, επικοινωνία, συνεργασία, δημιουργικότητα – 4Cs), β. οι δεξιότητες ζωής, γ. οι δεξιότητες της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης και δ. οι δεξιότητες του νου και συνδέονται άμεσα με το ΠΣ Δράσεις Ενεργού Πολίτη.

Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

Ζω-καλύτερα-Ευ-Ζην.jpg

Φροντίζω το Περιβάλλον

Φροντίχω το Περιβάλλον

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Ενδιαφέρομαι και ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Ενότητες

🎯 Γνωστικοί στόχοι (Τι θα μάθω να γνωρίζω και να κατανοώ)

  • Να κατανοήσω τι είναι το άγχος και να μπορώ να το ορίσω ως ψυχοσωματική κατάσταση.

  • Να διακρίνω ποιες είναι οι εσωτερικές και ποιες οι εξωτερικές πηγές άγχους στη ζωή μου.

  • Να περιγράψω πώς το άγχος εκδηλώνεται στο σώμα και στη συμπεριφορά μου.

  • Να συνδέσω δικές μου εμπειρίες άγχους με καταστάσεις της καθημερινότητάς μου.

  • Να αναγνωρίζω πότε το άγχος με βοηθά να κινητοποιηθώ και πότε με αποδιοργανώνει.


💙 Συναισθηματικοί στόχοι (Πώς θα νιώσω και θα εκφράζομαι)

  • Να εκφράζω με ειλικρίνεια τα συναισθήματα που νιώθω όταν αγχώνομαι.

  • Να αναγνωρίζω ότι και οι συμμαθητές/τριές μου βιώνουν παρόμοια συναισθήματα και να δείχνω ενσυναίσθηση.

  • Να σέβομαι και να αποδέχομαι τις εμπειρίες των άλλων, χωρίς κριτική.

  • Να αναπτύξω θετική στάση απέναντι στην αυτογνωσία και να ενισχύσω την ψυχική μου ανθεκτικότητα.


🤝 Κοινωνικοί στόχοι (Πώς θα συνεργάζομαι και θα συμβάλλω στην ομάδα)

  • Να συνεργάζομαι με τους/τις συμμαθητές/τριές μου για να ανταλλάσσουμε εμπειρίες και απόψεις γύρω από το άγχος.

  • Να συμβάλλω στη δημιουργία ενός κλίματος εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού στην τάξη.

  • Να συμμετέχω στη δημιουργία κοινών προτάσεων ή ψηφιακών έργων που προάγουν τη συλλογική ευεξία.


💻 Ψυχοκινητικοί στόχοι (Πώς θα εφαρμόζω όσα έμαθα στην πράξη)

  • Να χρησιμοποιώ ψηφιακά εργαλεία για να αποτυπώσω τα συναισθήματά μου και να εκφράζομαι δημιουργικά.

  • Να αναπτύσσω δεξιότητες αναστοχασμού και αυτορρύθμισης, αναλύοντας τις προσωπικές μου στρατηγικές διαχείρισης άγχους.

  • Να εφαρμόζω τις γνώσεις που αποκτώ σε πρακτικές δράσεις ευεξίας στην καθημερινή μου ζωή.

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -