Περιγραφή Μαθήματος

- Το μάθημα δεν διαθέτει περιγραφή -
Φύλλο εργασίας Ζ Ραψωδία (στίχοι 440-529)
- Για ποιους λόγους ο Έκτορας αποφασίζει να βγει στη μάχη, παρόλο που φοβάται για την Ανδρομάχη; (στ.440-449)
- Πώς φαντάζεται ο Έκτορας τη ζωή της Ανδρομάχης μετά την άλωση της Τροίας από τους Αχαιούς; (στ. 450-463)
- Ποιες ευχές κάνει ο Έκτορας για τον γιο του στην προσευχή του στον Δία; Ποια αντίθεση υπάρχει με όσα είπε πριν και πώς δικαιολογείται αυτή η αντίθεση;
- Τι συμβουλεύει ο Έκτορας στην Ανδρομάχη; Ποιες απόψεις εκφράζει
α) για τη μοίρα και β) για τον ρόλο της γυναίκας και του άνδρα
- Ο Έκτορας στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται ως σύζυγος, πατέρας και πολεμιστής. Πώς μπορούμε να τον χαρακτηρίσουμε με βάση τα λόγια, τις πράξεις και τις σκέψεις του;
- Να σχολιάσετε τον ρόλο των δακρύων στην αρχή της συνάντησης του Έκτορα και της Ανδρομάχης και στον αποχαιρετισμό τους (405-406, 484 και 500-501)
- Στους στίχους 503-529 κυριαρχεί η πλατιά/ ομηρική παρομοίωση. Να την εντοπίσετε και να βρείτε:
Α. Αναφορικό μέρος (εικόνα)
Β. Δεικτικό μέρος (τι παρομοιάζεται)
Γ. Κοινός όρος (σε τι μοιάζουν)
- Να εξηγήσετε την επική ειρωνεία στους στίχους:
Α. 475-481 και Β. 526-529.
- Να εντοπίσετε την προοικονομία που υπάρχει στους στίχους 448-465 και 500-502.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -