Μάθημα : Ιλιάδα

Κωδικός : 2906090174

2906090174  -  ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΚΟΥΡΤΗ

Μάθημα

- Το μάθημα δεν διαθέτει περιγραφή -

Ενότητες

Φύλλο εργασίας Ζ Ραψωδία (στίχοι 440-529)

  1. Για ποιους λόγους ο Έκτορας αποφασίζει να βγει στη μάχη, παρόλο που φοβάται για την Ανδρομάχη; (στ.440-449)
  2. Πώς φαντάζεται ο Έκτορας τη ζωή της Ανδρομάχης μετά την άλωση της Τροίας από τους Αχαιούς; (στ. 450-463)
  3. Ποιες ευχές κάνει ο Έκτορας για τον γιο του στην προσευχή του στον Δία; Ποια αντίθεση υπάρχει με όσα είπε πριν και πώς δικαιολογείται αυτή η αντίθεση;
  4. Τι συμβουλεύει ο Έκτορας στην Ανδρομάχη; Ποιες απόψεις εκφράζει

α) για τη μοίρα και β) για τον ρόλο της γυναίκας και του άνδρα

  1. Ο Έκτορας στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται ως σύζυγος, πατέρας και πολεμιστής. Πώς μπορούμε να τον χαρακτηρίσουμε με βάση τα λόγια, τις πράξεις και τις σκέψεις του;
  2. Να σχολιάσετε τον ρόλο των δακρύων στην αρχή της συνάντησης του Έκτορα και της Ανδρομάχης και στον αποχαιρετισμό τους (405-406, 484 και 500-501)
  3. Στους στίχους 503-529 κυριαρχεί η πλατιά/ ομηρική παρομοίωση. Να την εντοπίσετε και να βρείτε:

Α. Αναφορικό μέρος (εικόνα)

Β. Δεικτικό μέρος (τι παρομοιάζεται)

Γ. Κοινός όρος (σε τι μοιάζουν)

 

  1. Να εξηγήσετε την επική ειρωνεία στους στίχους:

Α.  475-481 και Β. 526-529.

 

  1. Να εντοπίσετε την προοικονομία που υπάρχει στους στίχους 448-465 και 500-502.

 

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -