Μάθημα : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : 3004010239
3004010239 - ΜΑΡΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ
Η πλατφόρμα σάς ανακατεύθυνε αυτόματα στην αρχική σελίδα για να συνδεθείτε προτού προχωρήσετε σε άλλες ενέργειες. Πιθανόν, να έληξε η σύνοδός σας.
Περιγραφή Μαθήματος

Τρίτη 3 Ιουνίου 2025
Σας ευχόμαστε Καλό Μήνα!!
Καλώς ορίσατε στη ηλεκτρονική μας τάξη!
Καλή δύναμη, με χαρά να οπλιστείτε για τις εξετάσεις!
Κλέινει η φετινή μας χρονιά με ένα διαχρονικό και πάντα επίκαιρο μήνυμα για όλους μας:
Παιδεία δεν είναι τα πτυχία μας αλλά η αισθητική μας, οι λέξεις μας,
η διακριτικότητά μας, η ελευθερία μας, τα όρια της ελευθερίας μας.
Παιδεία είναι το να προστατεύουν τα χέρια μας τον αδύναμο, να τα βάζουν
με το θηρίο. Παιδεία είναι το να διαλέγεις τον δύσκολο δρόμο της μοναξιάς
και συνάμα να καίγεται το μέσα σου για το κοινό καλό, για το ωραίο και τη
σωτηρία του!
ΑΝΤΡΕ ΜΠΡΕΤΟΝ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!
Αναμενόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
- Να συγκρίνουμε ομώνυμα κλάσματα.
- Να συγκρίνουμε ετερώνυμα κλάσματα.
- Να συγκρίνουμε κλάσματα με ίδιο αριθμητή.
- Να τοποθετούμε κλάσματα στην ευθεία των αριθμών.
- Να προσδιορίζουμε κλασματικό αριθμό μεταξύ δύο άλλων κλασμάτων.
Η Βαθμολογία σας για κάθε τετράμηνο θα προκύψει ως εξής:
- Αθροίζουμε τους βαθμούς των γραπτών (Τεστ και Διαγώνισμα) και το διαιρούμε δια το πλήθος τους για να προκύψει ο μέσος όρος των γραπτών.
- Στο βαθμό αυτό που θα προκύψει κάθε μαθητής μπορεί να τον αυξήσει, το μέγιστο κατά 2 βαθμούς ανάλογα με τη συμμετοχή του στις Εργασίες που θα έχουμε καθημερινά.
- Η παρακάτω Ρουμπρίκα είναι ένα κριτήριο σκέψης της συμπληρωματικής σας βαθμολογίας για κάθε τετράμηνο.
- Οπλιστείτε με χαρά χωρίς κανένα άγχος, φόβο ή ανασφάλεια!!!
Αναμενόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:
- Να ορίζουμε το επί τοις εκατό ( επί τοις χιλίοις) ποσοστό.
- Να διατυπώνουμε παραδείγματα ποσοστών μέσα από την καθημερινότητά μας .
- Να μετασχηματίζουμε κλάσματα, δεκαδικούς σε ποσοστά και αντίστροφα.
- Να επιλύουμε προβλήματα ποσοστών.
Αναμενόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:
- Να γράφουμε και να διαβάζουμε τους δεκαδικούς αριθμούς.
- Να μετατρέπουμε οποιοδήποτε αριθμό σε δεκαδικό κλάσμα και αντίστροφα.
- Να συγκρίνουμε δεκαδικούς αριθμούς.
- Να στρογγυλοποιούμε δεκαδικούς αριθμούς.
- Να τοποθετούμε δεκαδικούς αριθμούς στην ευθεία των αριθμών.
Αναμενόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:
- Να ορίζουμε τα ισοδύναμα κλάσματα.
- Να ελέγχουμε αν δύο κλάσματα είναι ισοδύναμα.
- Να κατασκευάζουμε ισοδύναμα κλάσματα.
- Να ορίζουμε τα ομώνυμα και τα ετερώνυμα κλάσματα.
- Να μετατρέπουμε τα ετερώνυμα σε ομώνυμα κλάσματα.
Αναμενόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:
- Να ορίζουμε τις διαφορετικές πτυχές της έννοιας του κλάσματος όπως:
- Μέρος του όλου
- Πηλίκο
- Λόγος
- Να συγκρίνουμε κλάσματα με την ακέραιη μονάδα.
- Να επιλύουμε προβλήματα αναγωγής στη μονάδα.
Αναμενόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:
- Να υπολογίζουμε τους διαιρέτες & τα πολλαπλάσια ενός αριθμού.
- Να υπολογίζουμε το Μ.Κ.Δ & το Ε.Κ.Π δύο ή περισσότερων αριθμών.
- Να ορίζουμε τους πρώτους και τους σύνθετους αριθμούς και να δίνουμε φυσικά παραδείγματα.
- Να αναλύουμε έναν ή περισσότερους αριθμούς σε γινόμενο πρώτων παραγόντων.
- Να υπολογίζουμε το Ε.Κ.Π και τον Μ.Κ.Δ με τη μέθοδο ανάλυσης σε γινόμενο πρώτων παραγόντων.
- Να επιλύουμε προβλήματα χρησιμοποιώντας τις έννοιες του Μ.Κ.Δ και του Ε.Κ.Π δύο ή περισσότερων αριθμών.
Αναμενόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:
- Να διατυπώνουμε με παραδείγματα πότε ένας αριθμός διαιρεί έναν άλλο ή είναι πολλαπλάσιο ενός αριθμού.
- Να ορίζουμε πότε μία ισότητα αποτελεί Ευκλείδεια Διαίρεση.
Αναμενόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:
- Να υπολογίζουμε δυνάμεις φυσικών αριθμών.
- Να επιλύουμε προβλήματα με χρήση δυνάμεων φυσικών αριθμών.
Αναμενόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:
- Να ορίζουμε και να διατυπώνουμε παραδείγματα φυσικών αριθμών.
- Να ορίζουμε και να διατυπώνουμε παραδείγματα Άρτιων ή Ζυγών αριθμών.
- Να ορίζουμε και να διατυπώνουμε παραδείγματα Περιττών ή Μονών αριθμών.
- Να συγκρίνουμε φυσικούς αριθμούς κάνοντας χρήση των κατάλληλων αλγεβρικών συμβόλων.
- Να προσδιορίζουμε τη θέση ενός σημείου με έναν φυσικό αριθμό που ονομάζεται τετμημένη του σημείου.
- Να στρογγυλοποιούμε φυσικούς αριθμούς αφού πρώτα προσδιορίσουμε τη θέση του ψηφίου στο οποίο θα γίνει η στρογγυλοποίηση.
- Να επιλύουμε προβλήματα διατύπωσης, κατηγοριοποίησης, διάταξης και στρογγυλοποίησης φυσικών αριθμών.
Αναμενόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:
- Να διατυπώνουμε αλγεβρικές παραστάσεις.
- Να απλοποιούμε αλγεβρικές παραστάσεις.
- Να επιλύουμε εξισώσεις απλές.
- Να επιλύουμε προβλήματα με χρήση εξισώσεων.
Αναμενόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:
- Να ορίζουμε τη μονάδα μέτρησης μήκους για την Ελλάδα -και για την Αμερική- καθώς επίσης τις υποδιαιρέσεις και τα πολλαπλάσια αυτής.
- Να μετατρέπουμε μήκη σε διαφορετικές μονάδες μέτρησης.
- Να μετράμε και να συγκρίνουμε αποστάσεις σημείων με χρήση υποδεκάμετρου και διαβήτη.
- Να προσδιορίζουμε το μέσο ευθυγράμμου τμήματος.
Αναμενόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:
- Να πολλαπλασιάζουμε κλάσματα.
- Να ορίζουμε τα αντίστροφα κλάσματα.
- Να προσδιορίζουμε τους αντίστροφους των ρητών αριθμών.
Αναμενόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:
- Να διατυπώνουμε και να χρησιμοποιούμε τις ιδιότητες των πράξεων.
- Να επιλύουμε προβλήματα χρησιμοποιόντας τις ιδιότητες των πράξεων.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -