Περιγραφή Μαθήματος

Παρουσίαση 1 AppInventor
ας παιξουμε με το Blockly Game
1η εφαρμογή του σχολικού βιβλίου εδώ
όλο το σχολικό βιβλίο εδώ
Περισσότερο υλικό για το μάθημα : εδώ
Μάθημα 1ο.Περιβάλλον του ΑΙ -Λειτουργία κουμπιού (εδώ υπάρχει συνοδευτικό υλικό)
φύλλο εργασίας1 σε PDF
Πρόκληση 1.1: Χαιρετισμός - Hello World
Πρόκληση 1.2 : Αξιοποίηση περισσοτέρων συστατικών
από τις AppInventorMakerCards : οι 4, 9, 10 (για AccelometerSensor, camera, video)
και από AI2_ConseptCards σελ 2, 12
Πρόκληση 1.3: Μια εφαρμογή όπου όταν πατάμε πάνω σε ένα από τα κουμπιά με τη σημαία ή το όνομα της χώρας να εμφανίζει στην αντίστοιχη γλώσσα την ερώτηση «Πώς ονομάζεσαι;» (βλ. σχετικό: Φύλλο Α.7 Μ.15 Π.Ι. Κύπρου)
Πρόκληση 1.4: Εφαρμογή με όνομα Countries η οποία θα μας δίνει τις πληροφορίες: Πρωτεύουσα και σημαία για τις χώρες Κύπρος, Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία (βλ. σχετικό: Φύλλο Α.7 Μ.15 Π.Ι. Κύπρου)
Πρόκληση 1.5: Εβδομαδιαίο πρόγραμμα TimeTable
και... στο τέλος έχουμε : τις Δραστηριότητες Αξιολόγησης!!!
Μάθημα 2ο -Κουμπιά και εντολές απόφασης
φύλλο εργασίας 2 σε PDF
Πρόκληση 2.1: αξιοποίηση περισσοτέρων συστατικών
από τις AppInventorMakerCards κάρτες: ν. 3,5 (TextToSpeech, SpeechRecognizer)
Πρόκληση 2.2 : δημιουργία παρόμοιας εφαρμογής με άλλα αρχεία ήχου και εικόνων π.χ. Χατζηδάκη και Θεοδωράκη Τα αρχεία εικόνων και ήχου θα τα βρείτε εδώ.
Μάθημα 3ο. Ζάρια και μεταβλητές
τις εικόνες θα τις βρείτε εδώ
Πρόκληση 3. 1 σελ 8 από AI2_ConseptCards : πολλαπλές οθόνες- μενού
Πρόκληση 3.2. Απλή αριθμομηχανή
Πρόκληση 3.3 επέκταση ζάρια : Α) αν φέρει εξάρες να ακούγεται η λέξη: μπράβο! με ιταλική προφορά Β) Να μετράει πόσες φορές ήρθαν εξάρες
Πρόκληση 3.4 εφαρμογή δείκτης βάρους σώματος
Πρόκληση 3.5 : εφαρμογή εύρεσης ζωδίου
Μάθημα 4ο. απλή κίνηση - animation
παρέχονται τα συνοδευτικά αρχεία ήχου και εικόνας .
ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ:
οι μαθητές υλοποιούν διαφορετικές προκλήσεις και τις παρουσιάζουν /τις μοιράζονται:
Μπορούν να χωριστούν σε 2 κατευθύνσεις:
Α) παιχνίδια animation με συγκρούσεις και πίστες- ζωές
Β) διάφορες ασκήσεις κανβά και αισθητήρων συσκευής
Πρόκληση 4.1: από AI2_ConseptCards : σελ 11 (ζωγραφική με τα δάχτυλα), Πρόκληση 4.1β: ζωγραφική με τα δάχτυλα και 3 χρώματα, Πρόκληση 4.1γ: ζωγράφισε τη φωτογραφία σου
Πρόκληση 4.2: από AI2_ConseptCards : σελ 7 (τυχαία κίνηση), Πρόκληση 4.2β: τυχαία κίνηση φιγούρας- σκορ κλπ
Πρόκληση 4.3: από AI2_ConseptCards : σελ 6 (κίνηση με αισθητήρα)
Πρόκληση 4.4: AppInventorMakerCards, κάρτα 7, 8
Πρόκληση 4.5: Space Invaders οδηγίες από εδώ: https://appinventor.mit.edu/explore/ai2/space-invaders
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ 1 ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ:
https://appinventor.mit.edu/explore/content/hellopurr
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ 1 ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ:
https://sepchiou.gr/wp-content/uploads/2013/12/GuardDog.pdf και παρέχονται τα συνοδευτικά αρχεία ήχου και εικόνας .
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ 2 ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ:
https://appinventor.mit.edu/explore/ai2/paintpot-part1
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ 2 ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ:
https://sepchiou.gr/wp-content/uploads/2013/12/FingerPainting.pdf και παρέχονται τα συνοδευτικά αρχεία ήχου και εικόνας που είναι απαραίτητα.
Μετακίνηση μορφής με κουμπιά
....και πολλές απλές έξυπνες ιδέες από εδώ
ΣΕΠ ΧΙΟΥ -ΟΛΟ Το υλικό που αναπτύχθηκε διατίθεται με άδεια χρήσης CC-BY-SA.
– Ανάπτυξη εφαρμογών σε App Inventor.pdf
– Συνοδευτικά αρχεία εφαρμογών.zip
Δείτε την ιδέα στα Ελληνικά εδώ: http://3gym-amaliad.ilei.sch.gr/robotics/?p=151
και στα Αγγλικά εδώ
ή ακολουθήστε τις οδηγίες των φύλλων εργασίας Φ1 και Φ2
(για βοήθεια στην αρχή, από το λινκ κατεβάστε το αρχείο ev3.aia
και ανεβάστε το στην εφαρμογή σας)
περισσότερα για παρόμοιες συνδέσεις:
https://www.doctorandroid.gr/2011/12/lego-mindstorms-android.html
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -