Course : THE TRAVEL BUG

Course code : 5007010226

5007010226  -  ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ

Course Description

Course

Το διδακτικό σενάριο στοχεύει στην εξάσκηση των μαθητών/-τριὠν σε λεξιλογικές και γραμματικοσυντακτικές δομές που αφορούν ταξίδια και που υποστηρίζουν το συγκεκριμένο θέμα. Ολοκληρώνεται σε τέσσερις διδακτικές ώρες στο εργαστήριο Πληροφορικής, με διάστημα μίας εβδομάδας μεταξύ τρίτης και τέταρτης ώρας για την ολοκλήρωση της ομαδικής συνθετικής δημιουργικής εργασίας. Αποτελεί εναλλακτική πρόταση διδασκαλίας στο πλαίσιο της ευελιξίας, της αυτενέργειας και της ανάληψης πρωτοβουλιών του/της εκπαιδευτικού, με την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, και ειδικότερα των δυνατοτήτων που προσφέρει η πλατφόρμα ηλεκτρονικής τάξης eclass, η οποία ενισχύει την πρόσβαση στη γνώση, παρέχοντας συνδυασμούς νέων μεθόδων για τη συμπλήρωση των παραδοσιακών τρόπων διδασκαλίας. Αξιοποιούνται οι δυνατότητες της μικτής μάθησης και της ανεστραμμένης τάξης για την ολοκλήρωση των εργασιών για το σπίτι και της συνθετικής δημιουργικής εργασίας, καθώς δεν απαιτείται ιδιαίτερη καθοδήγηση, διότι στην ηλεκτρονική τάξη οι μαθητές/-τριες θα βρουν αναρτημένο όλο το απαραίτητο υλικό που χρειάζεται, θα υποβάλουν τις εργασίες τους και θα λάβουν ανατροφοδοτικά σχόλια. Έτσι, η διδακτική ώρα αξιοποιείται αποτελεσματικότερα για εργασίες που απαιτούν τη φυσική παρουσία του/της εκπαιδευτικού.

Οι δραστηριότητες σχεδιάστηκαν για να υποστηρίζουν την παιδαγωγική θεωρία των πολυγραμματισμών, εφαρμόζοντας τις μεθόδους της βιωματικής και της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας και μάθησης. Προωθούνται ο οπτικός, ο ψηφιακός, ο πληροφοριακός και ο κριτικός γραμματισμός μέσα από διαφορετικές πολυτροπικές και πολυμεσικές επιλογές. Επιπλέον, ενισχύονται η δημιουργικότητα, η κριτική σκέψη, η επικοινωνία και η συνεργασία ως βασικές δεξιότητες για τον 21ο αιώνα. Αξιοποιούνται τεχνικές διδασκαλίας όπως ο καταιγισμός ιδεών, η ιστοεξερεύνηση και η συνθετική δημιουργική εργασία, οι οποίες υποστηρίζουν τόσο τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας όσο και τη διαφορετική μάθηση.

Στο σενάριο λήφθηκε υπόψη η έννοια του άγχους ξένης γλώσσας ως ένα σύνολο αντιλήψεων, πεποιθήσεων, αισθημάτων και συμπεριφορών που σχετίζονται με τη γλωσσική εκμάθηση στην τάξη. Γι’ αυτό, εφαρμόστηκαν οι αρχές της επικοινωνιακής μεθόδου για την επιλογή των κατάλληλων δραστηριοτήτων ώστε να καλλιεργηθούν όλες οι ικανότητες και δεξιότητες επικοινωνιακής επάρκειας: κατανόηση και παραγωγή προφορικού λόγου, κατανόηση και παραγωγή γραπτού λόγου, σύμφωνα με το Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών Ξένων Γλωσσών (2016) και το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Ψηφιακών Δεξιοτήτων για Πολίτες (2022). Τέλος, για την αξιολόγηση της συνθετικής εργασίας αξιοποιείται ρουμπρίκα τύπου “single point”, η οποία δεν περιλαμβάνει βαθμολόγηση που προσθέτει άγχος στη διαδικασία, αλλά υπεύθυνη καθοδήγηση και περιγραφή ενός επιτυχημένου αποτελέσματος.

Agenda

Due day
Course event
System event
Personal event

Announcements

All announcements...
  • - There are no announcements -