Μάθημα : E2: Ανακοινώσεις / Μαθήματα, Α τρίμηνο
Κωδικός : 9100011176
9100011176 - ΓΙΑΝΝΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ
Περιγραφή Μαθήματος

- Το μάθημα δεν διαθέτει περιγραφή -
Αγαπητοί γονείς,
Μοιράστηκαν κάποια πολύ σημαντικά έντυπα τα οποία πρέπει να επιστραφούν το αργότερο μέχρι τη Δευτέρα 16/9.
Αύριο, 13/9, σχολάμε 11:30.
Επίσης, αύριο να έχουμε μαζί μας τα βιβλία της Γλώσσας και των Μαθηματικών.
ΓΛΩΣΣΑ:
- Σύμφωνα με το κείμενο (σελ.8), πώς βιώνουν τα Εφήμερα τη ζωή τους σε σύγκριση με τα δέντρα;
-
Πώς αντιλαμβανονται τα πλασματα τους δασους την έννοια του χρόνου και πώς οι ανθρωποι;
Τις παραπάνω ερωτήσεις τις απαντώ στο τετράδιο Γλώσσας.
Σελ.10 βιβλίου, ασκ.3 στο τετράδιο Εκθέσεων (Σκέφτομαι και Γράφω)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Ολοκληρώνουμε τη σελ.7 από το βιβλίο.
Το πρόγραμμα της Δευτερας, 16/9:
1. Β ξένη γλώσσα
2. Μαθηματικά
3. Γλώσσα
4. Γλώσσα
5. Ιστορία
Σχολάμε 12:25
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετράδιο εργασιών σελ.7-8, ασκ.3,4,7.
ΓΛΩΣΣΑ
Βιβλίο σελ.11 ασκ.4 (Μόνο τις δύο πρώτες παραγράφους)
Από αύριο θα σχολάμε 13:15.
Δόθηκε το πρόγραμμα και επισυνάπτεται. (Πατήστε πάνω στην σημερινή ημέρα για να το δείτε)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετρ.εργ. σελ.9 ασκ.1, προβλ.1, 3
ΦΥΣΙΚΗ
Βιβλίο σελ.12-13. Κάνω το μάθημα όλο ανάγνωση και επιμένω στα υπογραμμισμένα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετρ.εργ.σελ.10 προβλ.6,7.
ΓΛΩΣΣΑ
Βιβλίο σελ.12 Αντιγραφή (χ1), ορθογραφία. Ανάγνωση όλο το κείμενο.
Σελ.13 ασκ.1 Να απαντηθούν, με σύντομο τρόπο, οι ερωτήσεις στο τετράδιο της Γλώσσας.
ΦΥΣΙΚΗ
Βιβλίο σελ.14
ΓΛΩΣΣΑ
Βιβλίο σελ.18 συμπληρώνουμε τον πίνακα για τα ρήματα που μας δόθηκαν.
ΦΥΣΙΚΗ
Βιβλίο σελ.14-15
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Διαβάζω όλο το μάθημα και επιμένω στα υπογραμμισμένα σελ.10-12. Μαθαίνω και τις ερωτήσεις που γράψαμε στο πρόχειρο. Δε θα απαντήσω στο σπίτι γραπτά στις ερωτήσεις.
ΓΛΩΣΣΑ
Από τη φωτοτυπία που δόθηκε θα αντιγράψουμε τις ερωτήσεις/ασκήσεις στο τετράδιο Γλώσσας και θα τις απαντήσουμε.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Πρόβλημα στο τετράδιο μαθηματικών.
ΙΣΤΟΡΙΑ
-
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετράδιο εργασιών σελ.13 ασκ.1,2,3
ΓΛΩΣΣΑ
Βιβλίο Γλώσσας σελ.18 να συμπληρώσω τα ρήματα.
ΙΣΤΟΡΙΑ
Στην Ιστορία θα κάνουμε ανάγνωση όλο το μάθημα και θα επιμένουμε στα υπογραμμισμένα. Θα δίνονται ερωτήσεις για κάθε μάθημα τις οποίες και πρέπει να γνωρίζουμε.
Βιβλίο σελ.10-11. Στη σελ.11 απαντώ γραπτά στην ερώτηση 2.
Ερωτήσεις μαθήματος:
ΚΕΦ.1 α) Πώς οι Ρωμαίοι κυβέρνησαν τους κατακτημένους Έλληνες;
β) Με ποιον τρόπο διοικούσαν οι Ρωμαίοι κάθε πόλη-κράτος που κατακτούσαν;
γ) Τι συνέπειες είχε για τους Έλληνες η παρουσία του ρωμαϊκού στρατού στον τόπο τους;
δ) Πώς αντέδρασαν οι Έλληνες στους κατακτητές τους;
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Στο τετρ.εργ. σελ.13 γράψαμε κάτι ασκήσεις. Μπορούν να γίνουν και στο τετράδιο μαθηματικών. Επίσης, σελ.14 προβλ.1 για το σπίτι.
ΦΥΣΙΚΗ
Βιβλίο σελ.16
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
-
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Βιβλίο σελ.16 Αναστοχασμός
Τετρ.εργ. σελ.15 ασκ.1,2,3,4
ΓΛΩΣΣΑ
Απαντώ στο τετράδιο της Γλώσσας, με βάση το κείμενο του βιβλίου της σελ.16, στις δύο ερωτήσεις:
- Για ποιους λόγους οι Κυκλαδίτες θεωρούσαν τον μυλωνά ανώτερο από τον καπετάνιο και τον ανεμόμυλο πιο σημαντικό από το καράβι;
- Ποια ήταν η κοινωνική και πολιτιστική σημασία των ανεμόμυλων για τις τοπικές κοινότητες των Κυκλάδων, πέρα από τον πρακτικό τους ρόλο στην παραγωγή αλευριού;
ΦΥΣΙΚΗ
Βιβλίο σελ.16-17
Την Τετάρτη 2/10 θα γράψουμε διαγώνισμα στη Φυσική, κεφάλαιο "ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ".
Θα διαβάσω: τα υπογραμμισμένα του βιβλίου, το "Γλωσσάρι" και "Με μια ματιά" σελ.17 και ο,τι κάνουμε από το τετράδιο εργασιών.
ΓΛΩΣΣΑ
Βιβλίο σελ.20 ασκ.5
ΦΥΣΙΚΗ
Ολοκληρώσαμε την ύλη για το διαγώνισμα της ερχόμενης Τετάρτης.
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
ΚΕΦ.2 α) Ποιοι χάρτες ονομάζονται γενικοί; Αναφέρω δύο παραδείγματα.
β) Ποιοι χάρτες ονομάζονται θεματικοί; Αναφέρω δύο παραδείγματα.
Οι παραπάνω ερωτήσεις είναι για να μας βοηθήσουν να διαβάσουμε το μάθημα. Δε θα τις κάνουμε γραπτά.
Για Ιππικό Όμιλο είναι 2 ευρώ το εισιτήριο για τα λεωφορεία. Προθεσμία μέχρι Δευτέρα 30/9. Η εκδρομή θα γίνει την Παρασκευή 4/10.
ΓΛΩΣΣΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία για το σπίτι. Τις απαντήσεις θα τις γράψουμε στο τετράδιο Γλώσσας.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετράδιο εργ. σελ.16 ασκ.6, προβλ.1, διευρεύνηση/επέκταση.
ΙΣΤΟΡΙΑ
ΚΕΦ.2) α)Με ποιον τρόπο οι Ρωμαίοι ήρθαν σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό;
β) Πώς φαίνεται ότι οι Ρωμαίοι επηρεάστηκαν από τον ελληνικό πολιτισμό;
γ) Τι αποτελέσματα είχε η γνωριμία των Ρωμαίων με τον ελληνικό πολιτισμό;
Για την επόμενη φορά θα απαντήσουμε γραπτά στην πρώτη ερώτηση της σελ.13 του βιβλίου.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Άσκηση στο τετράδιο μαθηματικών.
ΓΛΩΣΣΑ:
Τη Δευτέρα 7/10 διαγώνισμα Γλώσσας κεφ.1. Να διαβάσω τους χρόνους των ρημάτων της οριστικής.
Τετρ.εργ.σελ.14-15
Ιστορία:
ΚΕΦ.3) α) Τι έκαναν οι Ρωμαίοι μετά την υποταγή της Ελλάδας;
β) Ποια ήταν τα χαρακτηριστικά των κατοίκων της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας;
γ) Ποιες δυσκολίες συνάντησαν οι Ρωμαίοι στη διοίκηση της αυτοκρατορίας και ποια μέτρα πήραν για να τις αντιμετωπίσουν;
δ) Σε τι βοήθησαν τα μέτρα που πήραν οι Ρωμαίοι και ποια αποτελέσματα είχαν για τη ζωή των κατοίκων της αυτοκρατορίας;
Μέχρι αύριο είναι να τα χρήματα για το λεωφορείο (2,5 ευρώ)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετρ.εργ.σελ.17 Ασκ.1,2,3,4
ΦΥΣΙΚΗ
Αύριο είναι το διαγώνισμα του 1ου κεφαλαίου.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Στα Θρησκευτικα θα κανουμε 2-3 φορές αναγνωση το μαθημα και θα γινεται συζητηση στην ταξη.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετρ.εργ.σελ.18 ασκ.6,7, διερεύνηση
ΓΛΩΣΣΑ
Τετρ.Γλώσσας: χρονική αντικατάσταση τα ρήματα: προγραμματίστηκαν, βρεθήκαμε, είχαμε ανέβει, στέκονταν, αφήσαμε, φαινόταν.
ΦΥΣΙΚΗ
-
ΓΛΩΣΣΑ
Τετρ.εργ.σελ.16, τις λέξεις που γράψαμε στην ασκ.8 να βρούμε τη σημασία τους και να τη γράψουμε στο τετρ.Γλώσσας.
Άσκηση στο τετράδιο Εκθέσεων.
ΦΥΣΙΚΗ
-
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
ΚΕΦ.3 α) Τι ονομάζουμε σε έναν χάρτη: τίτλο, υπόμνημα και ποια είναι η χρησιμότητά τους;
Για την αυριανή επίσκεψη στον Ιππικό Όμιλο να έχουμε μαζί μας μαρκαδόρους/ξυλομπογιές.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετρ.εργ.σελ.19 ασκ.1,2,3,5
Τη Δευτέρα 14/10 θα γράψουμε διαγώνισμα μαθηματικών στα κεφάλαια 1-7. Θα διαβάσουμε ό,τι ασκήσεις κάναμε στα βιβλία και στο τετρ.Μαθ/κων.
ΓΛΩΣΣΑ
-
ΙΣΤΟΡΙΑ
Σελ.16 ερώτηση 2
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Βιβλίο Μαθηματικών σελ.21 την Άσκηση και σελ.22 προβλ.2,3,4.
Ποιος πλανήτης του ηλιακού μας συστήματος μού έκανε περισσότερη εντύπωση και γιατί;
ΦΥΣΙΚΗ
Βιβλίο σελ.18-19.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Βιβλίο σελ.8-9.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετρ.εργ.σελ.22 πρ2,4
ΓΛΩΣΣΑ
Βιβλίο σελ.24 ανάγνωση/αντιγραφή/ορθογραφία.
Τετρ. Εκθεσ.: Με βάση αυτά που συζητήσαμε στην τάξη για το σημερινό μάθημα, απαντώ, σε μορφή κειμένου, στο θέμα που ακολουθεί:
Πού θα ήθελα να ζω, σε μεγαλούπολη ή σε χωριό και γιατί; Εξηγώ τα θετικά στοιχεία της επιλογής μου, αλλά κάνω και σύντομη αναφορά στα αρνητικά στοιχεία.
ΦΥΣΙΚΗ
-
ΓΛΩΣΣΑ
Βιβλίο σελ.25-26 ασκ.2,3.
ΦΥΣΙΚΗ
Βιβλίο σελ.20
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Βιβλίο σελ.19-21. Έχουμε και άσκηση για το σπίτι που γράψαμε στο Πρόχειρο τετράδιο.
ΓΛΩΣΣΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία. Σε αυτή, εκτός από τις ασκήσεις γραμματικής που θα γίνουν στο τετρ. Γλώσσας, έχουμε και έκθεση, στο αντίστοιχο τετράδιο, με θέμα "Περιγράφω ένα κτήριο". Υπάρχει στη φωτοτυπία και ένα σχετικό παράδειγμα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
1 ) Σε 5 κουτιά χωράνε 20 κιλά πατάτες. Πόσα κιλά πατάτες χωράνε σε 150 κουτιά;
2) Κάποιος έχει 238 κέρματα των 20 λεπτών του €. Αγοράζει ένα βιβλίο που κοστίζει 30 €, ένα τετράδιο που κοστίζει 5 € και μία τσάντα. Πόσο κοστίζει η τσάντα αν πήρε ρέστα 1 ευρώ;
Τη Δευτέρα θα γράψουμε διαγώνισμα Μαθηματικών στα κεφάλαια 1-7. Θα διαβάσουμε ό,τι ασκήσεις κάναμε στα βιβλία και στο τετράδιο Μαθ/κων.
ΙΣΤΟΡΙΑ
Βιβλίο σελ.17
Ερωτήσεις μαθήματος:
α) Πώς ήταν η πόλη της Ρώμης και πού κατοικούσαν οι Ρωμαίοι πολίτες;
β) Πού κατοικούσαν οι κάτοικοι της υπαίθρου και τι επαγγέλματα έκαναν;
γ) Γιατί συχνά οι κάτοικοι της υπαίθρου πήγαιναν να ζήσουν στη Ρώμη;
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
ΓΛΩΣΣΑ
-
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
-
ΙΣΤΟΡΙΑ
Τη Δευτέρα 21/10 διαγώνισμα Ιστορίας κεφ.1 έως 4. Θα διαβάσουμε τις ερωτήσεις που δόθηκαν σε αυτά τα τέσσερα μαθήματα.
ΚΕΦ.1 α) Πώς οι Ρωμαίοι κυβέρνησαν τους κατακτημένους Έλληνες;
β) Με ποιον τρόπο διοικούσαν οι Ρωμαίοι κάθε πόλη-κράτος που κατακτούσαν;
γ) Τι συνέπειες είχε για τους Έλληνες η παρουσία του ρωμαϊκού στρατού στον τόπο τους;
δ) Πώς αντέδρασαν οι Έλληνες στους κατακτητές τους;
ΚΕΦ.2) α)Με ποιον τρόπο οι Ρωμαίοι ήρθαν σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό;
β) Πώς φαίνεται ότι οι Ρωμαίοι επηρεάστηκαν από τον ελληνικό πολιτισμό;
γ) Τι αποτελέσματα είχε η γνωριμία των Ρωμαίων με τον ελληνικό πολιτισμό;
ΚΕΦ.3) α) Τι έκαναν οι Ρωμαίοι μετά την υποταγή της Ελλάδας;
β) Ποια ήταν τα χαρακτηριστικά των κατοίκων την ρωμαϊκής αυτοκρατορίας;
γ) Ποιες δυσκολίες συνάντησαν οι Ρωμαίοι στη διοίκηση της αυτοκρατορίας και ποια μέτρα πήραν για να τις αντιμετωπίσουν;
δ) Σε τι βοήθησαν τα μέτρα που πήραν οι Ρωμαίοι και ποια αποτελέσματα είχαν για τη ζωή των κατοίκων της αυτοκρατορίας;
ΚΕΦ.4) α) Πώς ήταν η πόλη της Ρώμης και πού κατοικούσαν οι Ρωμαίοι πολίτες;
β) Πού κατοικούσαν οι κάτοικοι της υπαίθρου και τι επαγγέλματα έκαναν;
γ) Γιατί συχνά οι κάτοικοι της υπαίθρου πήγαιναν να ζήσουν στη Ρώμη;
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετρ.εργ.σελ.25 ασκ.1,2,3,4.
ΦΥΣΙΚΗ
Επανάληψη σελ.20+ σελ.21
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
-
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετρ.εργ. σελ.25-26 πρ.1,2
Τετρ. Μαθ/κων ασκήσεις.
ΓΛΩΣΣΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία.
ΦΥΣΙΚΗ
-
ΓΛΩΣΣΑ
Τετρ.εργ. σελ.27 ασκ.8, 9
ΦΥΣΙΚΗ
Βιβλίο σελ.22
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Τετρ.εργ. σελ.8 ασκ.1,2
ΓΛΩΣΣΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Βιβλίο σελ.27 ασκ.1 (συμπληρώνω και τον πίνακα της προπαίδειας)
ΙΣΤΟΡΙΑ
Τη Δευτέρα γράφουμε διαγώνισμα. (βλ. e-class 14/10)
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
ΓΛΩΣΣΑ
-
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετρ.εργ.σελ.27 ασκ.1,4,5,6
ΙΣΤΟΡΙΑ
Γράψαμε διαγώνισμα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετρ.εργ. σελ.27 ασκ.2,3, προβλ.2,3
ΦΥΣΙΚΗ
Βιβλίο σελ.22-23.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
-
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Προβλήματα στο τετρ. Μαθηματικών και μια άσκηση.
ΓΛΩΣΣΑ
Δύο ερωτήσεις στο τετρ.Γλώσσας.
ΦΥΣΙΚΗ
Βιβλίο σελ.23 "Γλωσσάρι" και "Με μια ματιά"
ΓΛΩΣΣΑ
Βιβλίο σελ.30 ασκ.4, σελ.32 ασκ.5, άσκηση στο τετρ.Γλώσσας
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Διαγώνισμα Γεωγραφίας κεφ.1-5 την Πέμπτη 31/10. Θα διαβάσουμε μόνο τις ερωτήσεις που γράφουμε σε κάθε μάθημα και θα ξέρουμε και το γεωγραφικό γλωσσάρι από κάθε μάθημα.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ κεφ.1-5
ΚΕΦ.1 α) Τι απεικονίζει κάθε χάρτης;
β) Αναφέρουμε τρία πλεονεκτήματα της χρήσης των χαρτών.
γ) Τι μπορούμε να απεικονίσουμε στον χάρτη μιας περιοχής;
δ) Υπάρχουν επαγγέλματα στα οποία είναι απαραίτητοι οι χάρτες;
ε) Τι πετυχαίνουν οι άνθρωποι με τη χρήση του χάρτη;
ΚΕΦ.2 α) Ποιοι χάρτες ονομάζονται γενικοί; Αναφέρω δύο παραδείγματα.
β) Ποιοι χάρτες ονομάζονται θεματικοί; Αναφέρω δύο παραδείγματα.
ΚΕΦ.3 α) Τι ονομάζουμε σε έναν χάρτη: τίτλο, υπόμνημα και ποια είναι η χρησιμότητά τους;
ΚΕΦ.4 α) Τι είναι η κλίμακα ενός χάρτη και σε τι χρησιμεύει;
β) Σε χάρτη με κλίμακα 1:5.000.000 ποια είναι η πραγματική απόσταση δύο πόλεων που απέχουν 2 εκ. στον συγκεκριμένο χάρτη;
ΚΕΦ.5 α) Τι είναι ο προσανατολισμός και πώς προσδιορίζουμε τα σημεία του ορίζοντα;
β) Σε τι μας βοηθά η πυξίδα και πώς λειτουργεί;
Αύριο ερχόμαστε κανονικά το πρωι, θα έχουμε μαζί μας μόνο το βιβλίο της Γλώσσας και θα σχολάσουμε στις 9:40.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Πρόβλημα στο τετρ.Μαθηματικών
ΦΥΣΙΚΗ
-
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Βιβλίο σελ.13 θα έχουμε να απαντήσουμε γραπτά (Πρόχειρο) τις ερωτήσεις που σημειώσαμε.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Να διαβάσουμε αυτά που γράψαμε στο τετρ.Μαθ/κων.
Τετρ.εργ.σελ.29 ασκ.1,2,3,4,5
ΓΛΩΣΣΑ
Βιβλίο σελ.36 ανάγνωση, ορθογραφία/αντιγραφή το απόσπασμα που σημειώσαμε, να διαβάσουμε ξανά τα επίθετα σε -ης, -ης, -ες (βιβλίο σελ.31) και τα θηλυκά ουσιαστικά σε -ος (βιβλίο σελ.35).
Από το βιβλίο σελ.37 ασκ.1 απαντώ στο τετρ.Γλώσσας τις ερωτήσεις που σημειώσαμε.
ΦΥΣΙΚΗ
Βιβλίο σελ.24-25.
ΓΛΩΣΣΑ
Βιβλίο σελ.38-39 ασκ.5, να γίνει στο τετρ.Γλώσσας
Παρασκευή 8/11 Διαγώνισμα Γλώσσας κεφ.2
Να διαβάσω:
-αριθμητικά επίθετα
-υποτακτική/προστακτική
-επίθετα σε -ης, -ης, -ες
-θηλυκά ουσιαστικά σε -ος
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
ΓΛΩΣΣΑ
Με αφορμή τη συζήτηση που είχαμε κάνει σε παλαιότερο μάθημα, σχετικά με τη Βιομηχανική Επανάσταση, δόθηκε μια σχετική φωτοτυπία.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετρ.Μαθη/κων ασκήσεις
ΦΥΣΙΚΗ
Βιβλίο σελ.26-27
ΙΣΤΟΡΙΑ
Βιβλίο σελ.21-22.
ΚΕΦ.5) α) Ποια εσωτερικά και ποια εξωτερικά γεγονότα απείλησαν το ρωμαϊκό κράτος;
β) Πώς προσπάθησε ο αυτοκράτορας Διοκλητιανός να αντιμετωπίσει τα προβλήματα και τι αποτελέσματα είχαν οι επιλογές του;
γ) Τι γνωρίζετε για το διάταγμα των Μεδιολάνων;
δ) Ποιες αλλαγές έκανε ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος για να διοικήσει καλύτερα;
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Ασκήσεις στο τετρ.Μαθ/κων
ΦΥΣΙΚΗ
Επανάληψη σελ.26-27.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
-
Δόθηκε μια υπεύθυνη δήλωση για όσους ενδιαφέρονται.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Ασκήσεις στο τετρ.Μαθ/κων.
ΓΛΩΣΣΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία για το σπίτι.
ΦΥΣΙΚΗ
-
ΓΛΩΣΣΑ
-
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Βιβλίο σελ.28
ΚΕΦ.6 α) Πώς θα περιγράφαμε τη μορφή της χώρας μας με βάση τον χάρτη;
β) Τι ονομάζουμε ηπειρωτική Ελλάδα και ποιες περιοχές περιλαμβάνονται σε αυτήν;
γ) Τι ονομάζουμε νησιωτική Ελλάδα και ποιες περιοχές περιλαμβάνονται σε αυτήν;
Δόθηκε μια φωτοτυπία. Θα υπογραμμίσουμε μέσα στο κείμενο τις απαντήσεις των ερωτήσεων.
ΕΡΓ.ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΓΛΩΣΣΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία για το Σ/Κ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετρ.εργ.σελ.31-32 ασκ.1,2,4,6
ΦΥΣΙΚΗ
Βιβλίο σελ.28-29
ΙΣΤΟΡΙΑ
Επανάληψη σελ.21-22
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
-
ΓΛΩΣΣΑ
Βιβλίο σελ.50 Αντιγραφή/ορθογραφία το απόσπασμα που σημειώσαμε. Ανάγνωση όλο το μάθημα.
Τετρ.Εκθέσεων: Γράφω ένα κείμενο όπου θα περιγράφω τα προτερήματα και τα ελαττώματά μου. Χρησιμοποιώ και παραδείγματα για να τα αιτιολογήσω. Μπορώ να επιλέξω επίθετα και από τη σελ.51 του βιβλίου.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Άσκηση στο τετρ.Μαθ/κων
ΙΣΤΟΡΙΑ
Βιβλίο σελ.23-24
ΚΕΦ.6) α) Γιατί η διακυβέρνηση της αυτοκρατορίας ήταν δύσκολη από τη Ρώμη;
β) Τι αλλαγές αποφάσισε να κάνει ο Κωνσταντίνος;
γ) Γιατί ο Κωνσταντίνος επέλεξε το Βυζάντιο για πρωτεύουσα;
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Προβλήματα στο τετρ.Μαθ/κων.
ΦΥΣΙΚΗ
Βιβλίο σελ.28-29.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Δύο προβλήματα στο τετρ.Μαθ/κων.
ΓΛΩΣΣΑ
Τετρ.εργ. σελ.29-30. Η άσκηση 1 θα γίνει στο τετράδιο εκθέσεων.
ΦΥΣΙΚΗ
ΓΛΩΣΣΑ
Δόθηκαν δύο φωτοτυπίες για τη Δευτέρα. Θα απαντήσουμε τις ερωτήσεις στο τετρ.Γλώσσας.
Άσκηση στο τετρ.Γλώσσας.
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
-
ΕΡΓ.ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
-
Αύριο θα έχουμε μαζί μας μόνο το βιβλίο της Γλώσσας. Θα έρθουμε κανονικά και θα σχολάσουμε στις 9:40.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Ασκήσεις στο τετρ.Μαθ/κων.
Διαγώνισμα Μαθ/κων Δευτέρα 25/11, κεφ.8-12.
Να διαβάσω ό,τι έχουμε κάνει στο τετρ.Μαθ/κων, τετρ.Εργασιών, ΕΚΠ, ΜΚΔ, κριτήρια διαιρατότητας και κάθετες διαιρέσεις.
ΓΛΩΣΣΑ
-
ΙΣΤΟΡΙΑ
Βιβλίο σελ.26-27
ΚΕΦ.7) α) Τι έργα έκανε ο Κωνσταντίνος για τη νέα πρωτεύουσα;
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Βιβλίο σελ.36 προβλ.1,3,5
ΦΥΣΙΚΗ
Βιβλίο σελ.30
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Αύριο λόγω απεργίας θα σχολάσουμε 12:25. Όσα παιδιά φέυγουν με λεωφορείο θα πρέπει 12:25 να έρθουν οι γονείς τους να τα παραλάβουν. Το Ολοήμερο δε θα λειτουργήσει.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετρ.εργ.σελ.35 ασκ.1,2 και σελ.36 προβλ.1,2
ΓΛΩΣΣΑ
Τετρ.εκθέσεων: Περιγράφω ένα ζώο (βιβλίο Γλώσσας σελ.56 για τους άξονες, δόθηκε σε φωτοτυπία ένα παράδειγμα )
Τετρ.Γλώσσας, να κλίνω: ο χρυσαφής πίνακας, η θαλασσιά χάντρα, το βυσσινί λουλούδι
ΦΥΣΙΚΗ
-
ΓΛΩΣΣΑ
Δραστηριότητα από φωτοτυπία (θα γίνει στο τετρ.Εκθέσεων)
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Βιβλίο σελ.30-31
ΚΕΦ.7 α) Πού βρίσκεται η Ελλάδα ως προς την Ευρώπη και τα Βαλκάνια;Από ποιες θάλασσες βρέχεται;
β) Γιατί η χώρα μας αποτελεί σταυροδρόμι ηπείρων και πολιτισμών;
γ) Ποιες είναι οι Βαλκανικές χώρες;
ΕΡΓ.ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
-
ΓΛΩΣΣΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία για το Σ/Κ. Οι απαντήσεις στο τετρ.Γλώσσας.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
-
ΦΥΣΙΚΗ
Βιβλίο σελ.31
ΙΣΤΟΡΙΑ
Βιβλίο σελ.27 έχουμε δύο ερωτήσεις.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
-
ΓΛΩΣΣΑ
Βιβλίο σελ.58, ορθογραφία/αντιγραφή και ανάγνωση. Σελ.59 ασκ.1
Τετρ.Γλώσσας: Βρίσκω τη σημασία των λέξεων: ντόμπρος, μονόχνοτος, ύπουλος και γράφω για την κάθε λέξη από δύο συνώνυμα και δύο αντώνυμα.
ΙΣΤΟΡΙΑ
Βιβλίο κεφ.8
ΚΕΦ.8) α) Πώς ο Κωνσταντίνος βοήθησε στην εξάπλωση του χριστιανισμού;
β) Ποιος ήταν ο Ιουλιανός και τι προσπάθησε να κάνει;
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετρ.εργ.σελ.39 ασκ.1,2,3, προβλ.1, 2.
ΦΥΣΙΚΗ
-
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Σελ.17 ανάγνωση
Την Παρασκευή 29/11, αν μας το επιτρέψει ο καιρός, θα πάμε εκδρομή στο Ασκληπιείο. Στην εκδρομή θα πάρουν μέρος μόνο όσοι μαθητές έχουν φέρει τη σχετική υπεύθυνη δήλωση.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετρ.εργ.σελ.40 προβλημα 3 και διερευνηση
από 28/11/24
ΓΛΩΣΣΑ
Τετρ.εργ.σελ.36 ασκ.6
Δόθηκε και μια φωτοτυπία για το Σ/Κ.
Πέμπτη 5/12 Διαγώνισμα Γλώσσας εν.4
Να διαβάσω:
-Απλές και επαυξημένες προτάσεις
-Επίθετα σε -ης, ια, ι και -υς, ια, ι
ΓΕΩΡΓΑΦΙΑ
Βιβλίο σελ.33-34
ΚΕΦ.8 α) Τι μορφή παρουσιάζει η ακτογραμμή της χώρας μας;
β) Τι ονομάζουμε: ακρωτήριο, ακτογραμμή, ακτογραφικά στοιχεία, διώρυγα, όρμο, κόλπο, ισθμό και πορθμό;
ΕΡΓ.ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Ασκήσεις στο τετράδιο μαθηματικών.
ΦΥΣΙΚΗ
Τετάρτη 11/12 Διαγώνισμα Φυσικής στο κεφ. της Ενέργειας.
Να διαβάσω:
-Τα υπογραμμισμένα από το βιβλίο.
-Το Γλωσσάρι και το Με μια ματιά (βιβλίο σελ.31).
-Ό,τι κάναμε από το τετρ.Εργασιών στο αντίστοιχο κεφάλαιο.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Το Διαγώνισμα της Γλώσσας (ενότητα 4) θα γίνει τη Δευτέρα 9/12.
ΓΛΩΣΣΑ
Μια φωτοτυπία για το σπίτι.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
-
ΦΥΣΙΚΗ
Ολοκληρώσαμε την ενότητα.
ΓΛΩΣΣΑ
Τετρ.εργ.σελ.33 ασκ.3, σελ.39 ασκ.9
Δόθηκε μια φωτοτυπία για το Σ/Κ.
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
ΚΕΦ.9 α) Από ποιες θάλασσες βρέχεται η χώρα μας; Αναφέρω και λίγες πληροφορίες γι’ αυτές.
ΕΡΓ.ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετρ.εργ.σελ.41 ασκ.1,2,3
ΓΛΩΣΣΑ
-
ΙΣΤΟΡΙΑ
Βιβλίο σελ.29-30
ΚΕΦ.8) α) Πώς ο Κωνσταντίνος βοήθησε στην εξάπλωση του χριστιανισμού;
β) Ποιος ήταν ο Ιουλιανός και τι προσπάθησε να κάνει;
γ) Τι έκανε ο Θεοδόσιος για να στηρίξει τον χριστιανισμό;
δ) Ποιοι ήταν οι Τρεις Ιεράρχες και τι κατάφεραν να κάνουν;
έως 10/12/24
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Άσκηση στο τετρ.Μαθηματικών.
ΦΥΣΙΚΗ
Βιβλίο σελ.32
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
-
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Άσκηση στο τετράδιο.
ΓΛΩΣΣΑ
Βιβλίο σελ.72 ανάγνωση/ορθογραφία/αντιγραφή.
Βιβλίο σελ.73 ασκ.2
ΦΥΣΙΚΗ
-
ΓΛΩΣΣΑ
Τετρ.Εκθέσεων:
1) Με ποιας χώρας το σχολείο θα θέλατε να επικοινωνησετε και γιατι; Τι θα θέλατε να μάθετε από τους μαθητές του σχολείου αυτού;
2) Ποια μέσα επικοινωνίας θα χρησιμοποιούσατε σήμερα για να επικοινωνήσετε με φίλους από άλλη χώρα; Περιγράψτε τα πλεονεκτήματα του κάθε μέσου.
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Βιβλίο σελ.38-39
ΚΕΦ.10 α) Τι ονομάζουμε νησιωτικό σύμπλεγμα και ποια νησιωτικά συμπλέγματα έχει η χώρα μας;
β) Ποια νησιά περιλαμβάνουν τα νησιωτικά συμπλέγματα των: Κυκλάδων, Σποράδων και Επτανήσων;
γ) Ποια είναι κατά κύριο λόγο η μορφολογία του εδάφους στα ελληνικά νησιά;
ΓΛΩΣΣΑ
-
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετρ.εργ.σελ.43-44 ασκ.1,2 και προβλ.1,2,3
ΦΥΣΙΚΗ
Βιβλίο σελ.32-33
ΙΣΤΟΡΙΑ
βιβλίο σελ.31-33
ΚΕΦ.9) α) Γιατί έγινε ο χωρισμός της βυζαντινής αυτοκρατορίας;
β) Τι συνέβη στο ανατολικό κράτος;
γ) Τι συνέβη στο δυτικό κράτος;
βιβλίο σελ.34-35
ΚΕΦ.10) α) Τι περιλάμβανε το παλάτι;
β) Τι ήταν ο ιππόδρομος;
γ) Τι ήταν οι Δήμοι;
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Ασκήσεις στο τετραδιο.
ΓΛΩΣΣΑ
Βιβλίο σελ.74 βρίσκω στο τετρ.Γλώσσας τη σημασία των λέξεων που κυκλώσαμε. Σελ.76 τις δύο ασκήσεις που έχει θα τις κάνουμε πάνω στο βιβλίο. Έχουμε και μια φωτοτυπία για το σπίτι.
ΙΣΤΟΡΙΑ
ΔΕΥΤΕΡΑ 13/1/2025 Διαγώνισμα Ιστορίας κεφ.: 5,6,7,8,9,10
ΚΕΦ.5) α) Ποια εσωτερικά και ποια εξωτερικά γεγονότα απείλησαν το ρωμαϊκό κράτος;
β) Πώς προσπάθησε ο αυτοκράτορας Διοκλητιανός να αντιμετωπίσει τα προβλήματα και τι αποτελέσματα είχαν οι επιλογές του;
γ) Τι γνωρίζετε για το διάταγμα των Μεδιολάνων;
δ) Ποιες αλλαγές έκανε ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος για να διοικήσει καλύτερα;
ΚΕΦ.6) α) Γιατί η διακυβέρνηση της αυτοκρατορίας ήταν δύσκολη από τη Ρώμη;
β) Τι αλλαγές αποφάσισε να κάνει ο Κωνσταντίνος;
γ) Γιατί ο Κωνσταντίνος επέλεξε το Βυζάντιο για πρωτεύουσα;
ΚΕΦ.7) α) Τι έργα έκανε ο Κωνσταντίνος για τη νέα πρωτεύουσα;
ΚΕΦ.8) α) Πώς ο Κωνσταντίνος βοήθησε στην εξάπλωση του χριστιανισμού;
β) Ποιος ήταν ο Ιουλιανός και τι προσπάθησε να κάνει;
γ) Τι έκανε ο Θεοδόσιος για να στηρίξει τον χριστιανισμό;
δ) Ποιοι ήταν οι Τρεις Ιεράρχες και τι κατάφεραν να κάνουν;
ΚΕΦ.9) α) Γιατί έγινε ο χωρισμός της βυζαντινής αυτοκρατορίας;
β) Τι συνέβη στο ανατολικό κράτος;
γ) Τι συνέβη στο δυτικό κράτος;
ΚΕΦ.10) α) Τι περιλάμβανε το παλάτι;
β) Τι ήταν ο ιππόδρομος;
γ) Τι ήταν οι Δήμοι;
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
-
ΦΥΣΙΚΗ
-
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
-
ΔΕΥΤΕΡΑ 13/1/2025 Διαγώνισμα Ιστορίας κεφ.: 5,6,7,8,9,10
Βιβλιοδρομίες:
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετρ.εργ.σελ.45 ασκ.1,2,3 και προβλ.1
ΓΛΩΣΣΑ
Τετρ.Γλώσσας: Κάνω χρονική αντικατάσταση τα ρήματα: στέκονταν, έχεις κρατηθεί, σκεφτήκαμε, χτυπιέται, θα χαρείτε
ΦΥΣΙΚΗ
Βιβλίο σελ.34-35
ΓΛΩΣΣΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία για το σπίτι.
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Βιβλίο σελ.39 Θα έχουμε όλα τα νησιωτικά συμπλέγματα.
ΓΛΩΣΣΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία για το σπίτι.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία για το σπίτι.
ΦΥΣΙΚΗ
-
ΙΣΤΟΡΙΑ
-
ΓΛΏΣΣΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
ΦΥΣΙΚΉ
ΙΣΤΟΡΊΑ
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -