Μάθημα : Ε2: Μαθήματα Β τρίμηνο
Κωδικός : 9100011177
9100011177 - ΙΩΑΝΝΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ
Περιγραφή Μαθήματος

- Το μάθημα δεν διαθέτει περιγραφή -
ΓΛΩΣΣΑ
Σελ.83 ασκ.1 στο τετράδιο Γλώσσας
Δόθηκε και μια φωτοτυπία για την Παρασκευή.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία για το σπίτι.
ΦΥΣΙΚΗ
Επανάληψη σελ. 34-35
Υπενθύμιση: Δευτέρα 13/1 Διαγώνισμα Ιστορίας
ΚΕΦ.5) α) Ποια εσωτερικά και ποια εξωτερικά γεγονότα απείλησαν το ρωμαϊκό κράτος;
β) Πώς προσπάθησε ο αυτοκράτορας Διοκλητιανός να αντιμετωπίσει τα προβλήματα και τι αποτελέσματα είχαν οι επιλογές του;
γ) Τι γνωρίζετε για το διάταγμα των Μεδιολάνων;
δ) Ποιες αλλαγές έκανε ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος για να διοικήσει καλύτερα;
ΚΕΦ.6) α) Γιατί η διακυβέρνηση της αυτοκρατορίας ήταν δύσκολη από τη Ρώμη;
β) Τι αλλαγές αποφάσισε να κάνει ο Κωνσταντίνος;
γ) Γιατί ο Κωνσταντίνος επέλεξε το Βυζάντιο για πρωτεύουσα;
ΚΕΦ.7) α) Τι έργα έκανε ο Κωνσταντίνος για τη νέα πρωτεύουσα;
ΚΕΦ.8) α) Πώς ο Κωνσταντίνος βοήθησε στην εξάπλωση του χριστιανισμού;
β) Ποιος ήταν ο Ιουλιανός και τι προσπάθησε να κάνει;
γ) Τι έκανε ο Θεοδόσιος για να στηρίξει τον χριστιανισμό;
δ) Ποιοι ήταν οι Τρεις Ιεράρχες και τι κατάφεραν να κάνουν;
ΚΕΦ.9) α) Γιατί έγινε ο χωρισμός της βυζαντινής αυτοκρατορίας;
β) Τι συνέβη στο ανατολικό κράτος;
γ) Τι συνέβη στο δυτικό κράτος;
ΚΕΦ.10) α) Τι περιλάμβανε το παλάτι;
β) Τι ήταν ο ιππόδρομος;
γ) Τι ήταν οι Δήμοι;
ΓΛΩΣΣΑ
Τετράδιο εργασιών σελ.46-47
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Επανάληψη σελ.39
Απαντώ γραπτά στις ερωτήσεις (Τετράδιο Έκθεσης):
-Γράφω ορισμένα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του τουρισμού στα νησιά.
-Διαλέγω μια απ' τις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας (βιβλίο σελ.45) και βρίσκω πληροφορίες γι' αυτήν.
ΕΡΓ.ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
-
ΓΛΩΣΣΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετρ.εργ.σελ.47-48
Ασκ.2,3,4,5, Διερεύνηση μόνο το α.
ΦΥΣΙΚΉ
Βιβλίο σελ.36-37
ΙΣΤΟΡΊΑ
Βιβλίο σελ.42-43
Υπενθύμιση: Δευτέρα 13/1 Διαγώνισμα Ιστορίας
ΚΕΦ.5) α) Ποια εσωτερικά και ποια εξωτερικά γεγονότα απείλησαν το ρωμαϊκό κράτος;
β) Πώς προσπάθησε ο αυτοκράτορας Διοκλητιανός να αντιμετωπίσει τα προβλήματα και τι αποτελέσματα είχαν οι επιλογές του;
γ) Τι γνωρίζετε για το διάταγμα των Μεδιολάνων;
δ) Ποιες αλλαγές έκανε ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος για να διοικήσει καλύτερα;
ΚΕΦ.6) α) Γιατί η διακυβέρνηση της αυτοκρατορίας ήταν δύσκολη από τη Ρώμη;
β) Τι αλλαγές αποφάσισε να κάνει ο Κωνσταντίνος;
γ) Γιατί ο Κωνσταντίνος επέλεξε το Βυζάντιο για πρωτεύουσα;
ΚΕΦ.7) α) Τι έργα έκανε ο Κωνσταντίνος για τη νέα πρωτεύουσα;
ΚΕΦ.8) α) Πώς ο Κωνσταντίνος βοήθησε στην εξάπλωση του χριστιανισμού;
β) Ποιος ήταν ο Ιουλιανός και τι προσπάθησε να κάνει;
γ) Τι έκανε ο Θεοδόσιος για να στηρίξει τον χριστιανισμό;
δ) Ποιοι ήταν οι Τρεις Ιεράρχες και τι κατάφεραν να κάνουν;
ΚΕΦ.9) α) Γιατί έγινε ο χωρισμός της βυζαντινής αυτοκρατορίας;
β) Τι συνέβη στο ανατολικό κράτος;
γ) Τι συνέβη στο δυτικό κράτος;
ΚΕΦ.10) α) Τι περιλάμβανε το παλάτι;
β) Τι ήταν ο ιππόδρομος;
γ) Τι ήταν οι Δήμοι;
ΓΛΩΣΣΑ
Τετράδιο εργασιών σελ.49 ασκ.6, σελ.50-51 ασκ.7, σελ.52 ασκ.8
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
Από τη φωτοτυπία που δόθηκε θα έχουμε την άσκηση 1α και 1β.
ΙΣΤΟΡΊΑ
-
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
Βιβλίο μαθηματικών σελ.50 εφαρμογή 1 και 2. Δεν ξεχνάω να διαβάζω και τη θεωρία που υπογραμμίζουμε.
ΓΛΏΣΣΑ
Μια φωτοτυπία για το σπίτι.
Βιβλίο σελ.8 αντιγραφή και ορθογραφία.
Ανάγνωση ολο το μάθημα σελ.8-9
ΦΥΣΙΚΉ
-
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τα προβλήματα της φωτοτυπίας που δόθηκε χθες.
ΦΥΣΙΚΗ
Βιβλίο σελ.38.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΆ
Σελ.19 με βάση την ερώτηση 2, ποιο θεωρείτε μεγαλύτερο πρόβλημα και γιατί;
ΓΛΩΣΣΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία.
ΓΕΩΓΡΑΦΊΑ
-
ΕΡΓ.ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
-
ΓΛΩΣΣΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία για το Σαββατοκύριακο.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετράδιο εργασιών σελ.49 ασκ.1,2,3
ΦΥΣΙΚΗ
Δόθηκε μια φωτοτυπία.
ΙΣΤΟΡΊΑ
Βιβλίο σελ.45-46
Σελ.46 ερώτηση 1 για το σπίτι (Πώς εξηγείτε...)
ΓΛΏΣΣΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία.
Να διαβάσουμε αυτά που σημειώσαμε στο βιβλίο σελ.14-15.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
Τετρ εργ σελ49-50 πρόβλ. 1,3
ΙΣΤΟΡΊΑ
Κεφάλαιο 15
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
Δόθηκε μια φωτοτυπία. Θα κάνουμε την πρώτη άσκηση και το πρώτο πρόβλημα.
ΦΥΣΙΚΉ
-
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΆ
-
ΓΛΏΣΣΑ
Συμπληρώνω στη χθεσινή φωτοτυπία το είδος της πρότασης σύμφωνα με αυτά που γράψαμε σήμερα και τα οποία πρέπει να διαβάσουμε στο σπίτι.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
Ολοκληρώνουμε τη φωτοτυπία που δόθηκε χθες (δύο τελευταία προβλήματα)
ΦΥΣΙΚΉ
Βιβλίο σελ.40-41
ΓΛΩΣΣΑ
Μια έκθεση στο αντίστοιχο τετράδιο.
ΓΕΩΓΡΑΦΊΑ
Βιβλίο σελ.47-52
Κεφ.13
-Τι ονομάζουμε κατακόρυφο διαμελισμό;
-Ποιες είναι οι σημαντικότερες ελληνικές οροσειρές και ποιο το ψηλότερο βουνό της χώρας μας;
Κεφ.14
-Ποιες είναι οι σημαντικότερες πεδιάδες της χώρας μας;
-Τι ονομάζεται παράλια πεδιάδα και τι ηπειρωτική;
-Τι είναι το οροπέδιο; Αναφέρω ορισμένα ελληνικά οροπέδια.
-Τι είναι η κοιλάδα; Αναφέρω ορισμένες ελληνικές κοιλάδες.
ΕΡΓ.ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
-
ΓΛΩΣΣΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία για το Σαββατοκύριακο.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Βιβλίο σελ.51 ασκ.1,2,3
ΦΥΣΙΚΗ
Βιβλίο σελ.42
ΙΣΤΟΡΊΑ
-
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
Τετρ.εργ.σελ.51 ασκ.2,3,4
ΓΛΏΣΣΑ
Δύο ερωτήσεις στη τετράδιο εκθέσεων.
ΙΣΤΟΡΊΑ
Βιβλίο ΚΕΦ.16
Την ερχόμενη Δευτέρα θα γράψουμε διαγώνισμα ιστορίας ΚΕΦ.13-16. Να διαβάσουμε τις ερωτήσεις των σχετικών μαθημάτων.
ΚΕΦ.13) α) Ποια προβλήματα αντιμετώπιζε το βυζαντινό κράτος στις αρχές του 6ου αιώνα;
β) Τι ικανότητες είχε ο Ιουστινιανός και ποιο ήταν το όραμά του;
γ) Ποιες μεταρρυθμίσεις έκανε ο Ιουστινιανός;
δ) Τι αποτελέσματα είχαν οι μεταρρυθμίσεις του Ιουστινιανού;
ΚΕΦ.14 α) Τι αποτελέσματα είχαν οι μεταρρυθμίσεις του Ιουστινιανού και τι προκάλεσε δυσαρέσκεια στους Δήμους;
β) Τι έγινε το 532μ.Χ. στην Πόλη;
γ) Πώς αντιμετώπισε ο Ιουστινιανός τη «στάση του νίκα» και τι αποτέλεσμα είχε;
ΚΕΦ.15 α) Τι έκανε την Αγία Σοφία ξεχωριστή;
β) Τι σχέδια είχε ο Ιουστινιανός για την Αγία Σοφία;
γ) Ποια σημαντικά γεγονότα γινόντουσαν στην Αγία Σοφία;
ΚΕΦ.16 α) Πώς αντιμετώπισε ο Ιουστινιανός τους εξωτερικούς κινδύνους;
β) Ποια ήταν τα θετικά αποτελέσματα των πολεμικών συγκρούσεων;
γ) Ποια ήταν τα αρνητικά αποτελέσματα των πολέμων;
ΓΛΩΣΣΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία για το σπίτι.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Από τη φωτοτυπία που δόθηκε χθες θα κάνουμε τα προβλήματα δ, ε, στ.
ΦΥΣΙΚΗ
-
Αύριο ερχόμαστε κανονικά με τσάντες και σχολάμε σύμφωνα με το πρόγραμμά μας. Τις πρώτες ώρες θα πάμε εκκλησία. Όσα παιδιά δεν εκκλησιάζονται να έρθουν στο σχολείο 9:30.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Από τη φωτοτυπία που δόθηκε κάνουμε την 1η άσκηση (τούρτα, μέλι) και απο τα προβλήματα κάνουμε το πρόβλημα α (έμπορος λαδιού).
ΦΥΣΙΚΗ
-
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
-
ΓΛΩΣΣΑ
-
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
ΕΡΓ.ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
-
Η αυριανή εκπαιδευτική επίσκεψη θα μεταφερθεί για την ερχόμενη Παρασκευή 7/2, αν μας το επιτρέψουν οι καιρικές συνθήκες.
ΓΛΩΣΣΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία για το Σ/Κ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Βιβλίο σελ.54 εφαρμογη β,γ και ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ 1.
ΙΣΤΟΡΙΑ
Τη Δευτέρα 3/2 γράφουμε διαγώνισμα στα κεφάλαια 13-16.
ΦΥΣΙΚΗ
-
ΓΛΩΣΣΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΙΣΤΟΡΊΑ
-
ΓΛΩΣΣΑ
-
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετράδιο εργασιών σελ.53-54 προβλ.1,2
ΙΣΤΟΡΊΑ
-
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
Τετρ.εργ. σελ.54 ασκ.3 και διερεύνηση.
ΦΥΣΙΚΉ
-
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΆ
-
ΓΛΩΣΣΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετρ. εργ. σελ.55 ασκ.1, προβλ.1
ΦΥΣΙΚΗ
Βιβλίο σελ.44
ΓΛΩΣΣΑ
Με αφορμή το κείμενο που κάναμε στο Τετρ.Εργ., θα απαντήσουμε στο τετράδιο Εκθέσεων στις παρακάτω ερωτήσεις:
1. Περιγράψτε μια δική σας εμπειρία στην οποία αισθανθήκατε αμηχανία ή και ενθουσιασμό.
2. Αν μπορούσατε να συναντήσετε μια σημαντική προσωπικότητα, ποιον/ποια θα επιλέγατε και τι θα λέγατε;
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Κεφ.15
α)Τι ονομάζουμε αγροτικό συνεταιρισμό και σε τι χρησιμεύει;
β) Οι μεγαλύτερες ηπειρωτικές πόλεις της χώρας μας είναι πεδινές. Γιατί συμβαίνει αυτό;
γ) Τι ειναι ο αγροτουρισμός;
δ) Με ποιες δραστηριότητες μπορούν να ασχοληθούν οι ορεσίβιοι άνθρωποι και πώς μπορεί το κράτος να τους βοηθήσει;
ΕΡΓ.ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
-
ΤΕΤΑΡΤΗ 12/2 ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΕΦ.7. Να διαβάσω:
Υποκείμενο- Ρήμα - Αντικείμενο/Κατηγορούμενο, απρόσωπα ρήματα.
ΓΛΏΣΣΑ
-
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
Να διαβάσουμε τα προβλήματα που γράψαμε στο τετράδιο μαθηματικών. Από εκεί θα έχουμε και ασκήσεις για το σπίτι.
ΦΥΣΙΚΉ
-
ΙΣΤΟΡΊΑ
Κεφ.18 και Κεφ.19
ΓΛΏΣΣΑ
-
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
Τετράδιο εργασιών σελ.57-58 ασκ.2, προβλ.1,3
ΙΣΤΟΡΊΑ
-
Δευτέρα 17/2 διαγώνισμα Μαθηματικών ΚΕΦ.16-21
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
-
ΦΥΣΙΚΉ
-
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΆ
-
ΓΛΏΣΣΑ
-
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
-
ΦΥΣΙΚΉ
Βιβλίο σελ.44-45
ΓΛΏΣΣΑ
Με βάση το κείμενο του βιβλίου σελ.34, απαντώ στο τετράδιο Εκθέσεων στην ερώτηση:
Πώς καταλαβαίνετε τη φράση του κειμένου "Το φως των βιβλίων δε σβήνει ποτέ". Να εξηγήσετε αναλυτικά τις σκέψεις σας.
Βρίσκω πληροφορίες για ένα από τα υπογραμμισμένα της σελ.34
Αντιγραφή και ορθογραφία το απόσπασμα που σημειώσαμε στη σελ.34
ΓΕΩΓΡΑΦΊΑ
Κεφ.16
α) Τι ονομάζουμε «καιρό» και τι είναι τα δελτία καιρού;
β) Τι ονομάζουμε «κλίμα»;
γ)Πώς σχηματίζεται η βροχή;
Κεφ.17
α) Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του μεσογειακού κλίματος;
β) Αναφέρω παραδείγματα τοπικών συνθηκών που επηρεάζουν το κλίμα της χώρας μας.
γ) Από ποια κριτήρια εξαρτάται το κλίμα μιας περιοχής;
δ) Ποιες είναι οι τέσσερις περιοχές που χωρίζουμε την Ελλάδα με βάση το κλίμα;
ΠΈΜΠΤΗ 20/2 διαγώνισμα Γεωγραφίας Κεφ.13-17
ΕΡΓ.ΔΕΞ.
-
ΓΛΏΣΣΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία για το Σαββατοκύριακο.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
-
ΦΥΣΙΚΉ
Βιβλίο σελ.46
ΙΣΤΟΡΊΑ
Βιβλίο σελ.61
ΓΛΏΣΣΑ
Βρίσκω πληροφορίες για κάποιο από τα έργα της Άλκης Ζέη, βιβλίο σελ.36
Βιβλίο σελ.37 ασκ.1
https://www.ertflix.gr/series/ser.126802-to-kaplani-tis-vitrinas
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
-
ΙΣΤΟΡΊΑ
-
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
Τετράδιο εργασιών σελ.61-62 πρόβλημα 1 , Διερεύνηση
ΦΥΣΙΚΉ
-
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΆ
Ασκ. Σύμφωνα με τις εικόνες της σελ.26, να γράψω ομοιότητες και διαφορές που παρατηρώ.
Ασκ. Σελίδα 28, Δύο τελευταίες τελείες: Τι ήθελε να πει ο Ιησούς με αυτά τα λόγια;
ΓΛΏΣΣΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
Βιβλίο σελ.63 Διερεύνηση α,β.
ΦΥΣΙΚΉ
Βιβλίο σελ.47
ΓΛΏΣΣΑ
Δόθηκαν δύο κείμενα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
Τετράδιο εργασιών
ΙΣΤΟΡΊΑ
Κεφ.21
ΦΥΣΙΚΉ
-
Το διαγώνισμα της Γεωγραφίας θα το γράψουμε τη Δευτέρα 24/2.
ΓΛΏΣΣΑ
-
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
-
ΙΣΤΟΡΊΑ
-
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
Δόθηκε μια φωτοτυπία για το σπίτι.
ΦΥΣΙΚΉ
-
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΆ
-
ΓΛΏΣΣΑ
Βιβλίο Γλώσσας σελ.40 ασκ.5
ΓΕΩΓΡΑΦΊΑ
ΚΕΦ.18 α) Πού οφείλεται η κλιματική αλλαγή και τι κίνδυνοι υπάρχουν εξαιτίας της; (σελ.65 πηγή)
ΚΕΦ.19 α) Τι ονομάζουμε ποτάμι και από ποια μέρη αποτελείται; Τι γνωρίζω για το καθένα;
β) Αναφέρω δύο ποτάμια που εκβάλλουν στο Αιγαίο, στο Ιόνιο, που ρέουν στην Πελοπόννησο και που πηγάζουν από γειτονικές χώρες.
ΚΕΦ.20 α) Τι ονομάζεται λίμνη και ποιες είναι οι μεγαλύτερες της χώρας μας;
β) Τι είναι η λιμνοθάλασσα; Τι παράγει η λιμνοθάλασσα του Μεσολογγίου;
ΑΥΡΙΟ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΉ 28/2, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΊΑΣ ΘΑ ΣΧΟΛΑΣΟΥΜΕ 12:25
ΤΟ ΟΛΟΉΜΕΡΟ ΔΕ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΉΣΕΙ
ΛΕΩΦΟΡΕΊΑ, ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΕΤΑΚΙΝΟΎΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΆ, ΘΑ ΈΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΆ ΤΟ ΠΡΩΊ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 12:25.
ΣΧΟΛΙΚΆ ΓΕΎΜΑΤΑ ΔΕ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ
ΓΛΏΣΣΑ
-
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
-
ΦΥΣΙΚΉ
-
ΙΣΤΟΡΊΑ
-
ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ
-
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
Τετρ.εργ.σελ.65 ασκ.1, 2 προβλ.1
ΦΥΣΙΚΉ
Βιβλίο σελ.48,49,50
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΆ
-
ΓΛΏΣΣΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
Τετρ.εργ.σελ.67-68 πρόβλημα 1,2
Βιβλίο σελ.67-68 προβλ.1,2,3
ΦΥΣΙΚΉ
-
Αύριο ερχόμαστε κανονικά το πρωί χωρίς τσάντες και σχολαμε στις 9:40
ΓΛΏΣΣΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία.
Βιβλίο Γλώσσας σελ.43 Να διαλέξουμε τέσσερις λέξεις και να γράψουμε από ένα παράδειγμα. Το ίδιο κάνουμε και για τη σελίδα 45 του βιβλίου.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
-
ΙΣΤΟΡΊΑ
Βιβλίο κεφ.22
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
Τετρ.εργ.σελ.7 ασκ.1,2
ΦΥΣΙΚΉ
Βιβλίο σελ.50-51
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΆ
ΓΛΏΣΣΑ
Τετράδιο εργασιών σελ.64 ασκ.1 και σελ.67 ασκ.6
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
Δόθηκε μια φωτοτυπία.
ΦΥΣΙΚΉ
Βιβλίο σελ.51-52
ΓΛΏΣΣΑ
Τετράδιο Εκθέσεων: Να αναπτύξουμε με μορφή έκθεσης το σχεδιάγραμμα για τον αναλφαβητισμο.
ΓΕΩΓΡΑΦΊΑ
ΚΕΦ.21
Τι είναι το φράγμα;
Αναφέρω 3 κατηγορίες τεχνητών λιμνών και από μια λίμνη στην κάθε κατηγορία.
ΕΡΓ.ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
-
ΓΛΏΣΣΑ
Δόθηκε μια φωτοτυπία.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
Τετράδιο εργασιών σελ.9 ασκ.1,2,3,4,5
ΦΥΣΙΚΉ
-
ΙΣΤΟΡΊΑ
-
ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ
-
ΓΛΏΣΣΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
Άσκηση στο τετράδιο μαθηματικών.
ΙΣΤΟΡΊΑ
ΓΛΏΣΣΑ
Βιβλίο Γλώσσας σελ.55 άσκηση 2 στο τετράδιο Εκθέσεων.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
Άσκηση στο τετράδιο μαθηματικών.
ΙΣΤΟΡΊΑ
Κεφάλαιο 23
Δόθηκαν και οι ερωτήσεις του μαθήματος.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
Τετράδιο εργασιών σελ.11 ασκ.3 σελίδα 12 ασκ.4,5 προβλ.1 και διερεύνηση
ΦΥΣΙΚΉ
Βιβλίο σελ.53-54
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΆ
ΓΛΏΣΣΑ
Τετράδιο εργασιών β τεύχος σελ.11 ασκ.5
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
Τετράδιο εργασιών σελ.13 ασκ.1,2,3
ΦΥΣΙΚΉ
-
ΓΛΩΣΣΑ
Τετράδιο εργασιών σελ.8 ασκ.1
Τετράδιο Γλώσσας: χρονική αντικατάσταση τα ρήματα: αισθάνεται, αναμείχθηκε, απονέμω, περιλαμβάνεις, περιλήφθηκα
ΓΕΩΓΡΑΦΊΑ
Κεφάλαιο 25
Δόθηκαν και οι ερωτήσεις του μαθήματος.
ΕΡΓ.ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
-
Αύριο 21/3 και ώρα 11:45 θα ξεκινήσει η επίδοση βαθμολογίας Β τριμήνου. Θα γίνει και μια σύντομη ενημέρωση για την πρόοδο του κάθε παιδιού.
ΓΛΩΣΣΑ
Δόθηκαν δύο φωτοτυπίες: ένα κείμενο κι ένα αφιέρωμα στο 1821. Η φωτοτυπία που αφορά το 1821 είναι για τη Δευτέρα 24/3, όπου θα απαντήσουμε γραπτά στην ερώτηση που σημειώσαμε. Επίσης, τη Δευτέρα θα έχουμε μαζί μας το βιβλίο Γλώσσας για να κάνουμε την ενότητα 12, ένα μολύβι και μια γόμα. Θα σχολιάσουμε 9:40.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ
Δόθηκε μια φωτοτυπία για το σπίτι.
ΦΥΣΙΚΉ
-
ΙΣΤΟΡΊΑ
-
Τη Δευτέρα 24/3 θα σχολιάσουμε 9:40
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -