Μάθημα : ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΑΡΘΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΑΝΤΩΝΥΜΙΩΝ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ Γ' ΚΑΙ Δ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Κωδικός : 9100079205

Μάθημα

Το συγκεκριμένο μάθημα έχει ως στόχο την διάκριση από μέρους των μαθητών, της προσωπικής αντωνυμίας από το άρθρο, μέσα σε φράσεις και προτάσεις. 

  • Περιεχόμενο μαθήματος

    Στόχος του μαθήματος είναι να βοηθήσει τους μαθητές να κατανοήσουν τη διαφορά μεταξύ άρθρων και προσωπικών αντωνυμιών, καθώς αυτά αποτελούν βασικά στοιχεία της γραμματικής. Οι μαθητές θα ασχοληθούν με δραστηριότητες που περιλαμβάνουν την αναγνώριση και χρήση άρθρων και προσωπικών αντωνυμιών, καθώς και τη χρήση της εκπαιδευτικής πλατφόρμας e-class για να αναπτύξουν ψηφιακές δεξιότητες.

    Μαθησιακοί στόχοι

    Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι μαθητές θα είναι σε θέση:

    1. Να αναγνωρίζουν και να διακρίνουν τα άρθρα από τις προσωπικές αντωνυμίες στον γραπτό και προφορικό λόγο.
    2. Να κατανοούν τη λειτουργία των άρθρων και των προσωπικών αντωνυμιών μέσα σε προτάσεις.
    3. Να χρησιμοποιούν σωστά τα άρθρα και τις αντωνυμίες σε προτάσεις που συντάσσουν.
    4. Να συνεργάζονται με τους συμμαθητές τους για την επίλυση γλωσσικών δραστηριοτήτων μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας (e-class) και υπολογιστή.

    Μέθοδοι διδασκαλίας

    • Δραστηριότητα 1: Διάκριση Άρθρων και Αντωνυμιών σε Προτάσεις

      • Χρόνος: 15 λεπτά
      • Περιγραφή: Οι μαθητές συνδέονται στην e-class και έχουν πρόσβαση σε διαδραστικό κουίζ, όπου καλούνται να επιλέξουν αν οι υπογραμμισμένες λέξεις σε διάφορες προτάσεις είναι άρθρα ή αντωνυμίες.
      • Παράδειγμα Πρότασης: "Η μαμά του μαγειρεύει." Οι μαθητές καλούνται να επιλέξουν αν το "Η" και το "του" είναι άρθρο ή αντωνυμία.
    • Δραστηριότητα 2: Σύνθεση Προτάσεων

      • Χρόνος: 20 λεπτά
      • Περιγραφή: Οι μαθητές χρησιμοποιούν την πλατφόρμα e-class ή επεξεργαστή κειμένου στον υπολογιστή για να γράψουν 5 δικές τους προτάσεις χρησιμοποιώντας άρθρα και αντωνυμίες. Στη συνέχεια, τις μοιράζονται με τον διπλανό τους ή την ομάδα τους, ώστε να κάνουν έλεγχο στις απαντήσεις τους.
      • Στόχος: Να ενθαρρυνθεί η συνεργασία και η αυτοαξιολόγηση καθώς και η ορθή χρήση άρθρων και αντωνυμιών.
    • Δραστηριότητα 3: Διαδραστικό Παιχνίδι Αναγνώρισης

      • Χρόνος: 15 λεπτά
      • Περιγραφή: Χρησιμοποιώντας εφαρμογές όπως το Kahoot! ή το Quizlet, οι μαθητές συμμετέχουν σε ένα διαδραστικό παιχνίδι ερωτήσεων. Το παιχνίδι περιέχει ερωτήσεις όπου πρέπει να αναγνωρίσουν τα άρθρα και τις αντωνυμίες και να απαντήσουν γρήγορα.
      • Στόχος: Η ενίσχυση της αυτοπεποίθησής τους και της ικανότητας διάκρισης μέσα από ένα διασκεδαστικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον.

    3. Κλείσιμο – Αναστοχασμός:

    • Χρόνος: 10 λεπτά
    • Ο εκπαιδευτικός επανέρχεται σε βασικά σημεία της διάκρισης μεταξύ άρθρων και αντωνυμιών, ζητώντας από τους μαθητές να αναφέρουν τι τους δυσκόλεψε περισσότερο και τι έμαθαν. Οι μαθητές μπορούν να μοιραστούν μια από τις προτάσεις τους και να εξηγήσουν πού χρησιμοποίησαν το άρθρο και πού την αντωνυμία

    Διδάσκοντες

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΝΤΑΞΗΣ

    Προτεινόμενα συγγράμματα

    ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Δ΄ ΤΑΞΗΣ

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ E-CLASS

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -