Μάθημα : Υπεύθυνα Παιδιά- Υπερασπιστές των Ζώων

Κωδικός : 9100231102

9100231102  -  ΜΙΡΑΝΤΑ ΜΠΟΝΙΑΤΗ

Μάθημα

Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η αλλαγή συμπεριφοράς των μαθητών/ μαθητριών σε θέματα που αφορούν στα δικαιώματα των ζώων.

  • Δεξιότητες

    Καλλιεργούνται οι δεξιότητες:

    δεξιότητες μάθησης του 21ου αιώνα

    δεξιότητες ζωής

    δεξιότητες του Νου

    ψηφιακές δεξιότητες

    Μαθησιακοί στόχοι

    Να κατανοήσουν τη σχέση αλληλεξάρτησης  ανάμεσα στα ζώα και στον άνθρωπο, να αντιληφθούν ότι ο άνθρωπος δε σέβεται τα ζώα γι' αυτά που μας προσφέρουν. Τα υπερεκμεταλλεύεται για να καλύψει τις ζωικές του ανάγκες σε ζωικά προιόντα. Να επικεντρωθουν στο ότι η στάση σεβασμού απέναντι στα ζώα είναι μία στάση που ενισχύει το αίσθημα ευθύνης.

    Μέθοδοι διδασκαλίας

    Διερεύνηση, αναζήτηση εικόνων, παρουσίαση, συζήτηση, ομαδοσυνεργατική πρακτική, αξιοποίηση κούκλας τάξης, χρήση ψηφιακού υλικού.

    Διδάσκοντες

    Νηπιαγωγός πρωινού τμήματος: Μπονιάτη Μιράντα

    Προτεινόμενα συγγράμματα

    Πρόγραμμα σπουδών Προσχολικής

    Οδηγός νηπιαγωγού

Ενότητες

Άνθρωποι και ζώα-μία σχέση αλληλεξάρτησης

Καλλιέργούνται οι εξής δεξιότητες:

  • Δεξιότητες μάθησης:
    Επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα
  • Δεξιότητες Ζωής: κοινωνικές δεξιότητες, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Υπευθυνότητα
  • Δεξιότητες του νου: δημιουργική, παραγωγική, ολιστική σκέψη, αναστοχασμός
  • Ψηφιακές δεξιότητες

 

 1.Το εργαστήριο ξεκινάει στην ολομέλεια με ένα παιχνίδι ενεργοποίησης της ομάδας των μαθητών για τη δημιουργία ενός ευχάριστου κλίματος συνεργασίας και μάθησης. Σε επόμενο χρόνο ο/η εκπαιδευτικός στην ολομέλεια καλεί τους μαθητές/τριες να σκεφθούν κάποια ζώα που προσφέρουν τροφή στον άνθρωπο και ποιά είναι αυτή. Με την τεχνική της ιδεοθύελλας δημιουργείται ο αρχικός εννοιολογικός χάρτης με κεντρικό ερώτημα «Ζώα που μας προσφέρουν τροφή». Ο/Η εκπαιδευτικός διαμοιράζει στις ομάδες εικόνες με τα προϊόντα των ζώων και καλεί την κάθε ομάδα να διερευνήσει μετά από προσεκτική παρατήρηση με ποια ζωα σχετίζονται οι εικόνες. Στη συνέχεια δημιουργείται ο δεύτερος εννοιολογικός χάρτης «Τι προσφέρει ο άνθρωπος στα ζώα». Από τη σύγκριση των δύο χαρτών καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι υπαρχει μια πολύ στενή και αλληλένδετη σχέση ανάμεσα στον άνθρωπο, στα ζώα και στο περιβάλλον.   2.Η κάθε ομάδα καλείται να επιλέξει ένα ζώο που προσφέρει στον άνθρωπο και να αναζητήσει στο διαδίκτυο εικόνες για τα προϊόντα που προσφέρει το ζώο που επέλεξε. Όλες οι ομάδες δημιουργούν ένα κολάζ από τα έργα τους. 

 

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -