Μάθημα : Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΣΤ ΤΑΞΗ)
Κωδικός : 9300130206
9330074115 - ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΚΩΤΣΙΟΠΟΥΛΟΥ
Περιγραφή Μαθήματος

Αγαπητά μου παιδιά
Αυτή θα είναι η διαδικτυακή μας τάξη για το μάθημα της Πληροφορικής.
Σας περιμένω όλους να εξερευνήσουμε τον μαγικό κόσμο των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών!!!
Αυτόν τον καιρό ο χρόνος που περνάμε μπροστά στον υπολογιστή είναι πολύ μεγαλύτερος από πριν. Είναι, λοιπόν, πολύ σημαντικό να προσέχουμε τη στάση του σώματος (εργονομία).
Πατήστε στον τίτλο της ενότητας για να παρακολουθήσετε σχετικό βίντεο και ύστερα να κάνετε το quiz που προτείνεται!
Για να είσαι ασφαλής κατά την πλοήγησή σου στο Διαδίκτυο είναι σημαντικό να γνωρίζεις τους πιθανούς κινδύνους και τρόπους προστασίας σου από αυτούς. Το παρακάτω βίντεο θα σε βοηθήσει να ξαναθυμηθείς αυτά που είχαμε πει στην τάξη...
8 χρήσιμες συμβουλές για ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Επίσης, περιηγηθείτε στον ιστότοπο http://www.esafetykit.net/index2.html , που περιέχει έναν νέο οδηγό ασφάλειας για παιδιά ηλικίας 6 εως 12 ετών. Ο οδηγός αυτός είναι μια δράση του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου (Safeinternet.gr). Ο Ιστοχώρος αναδεικνύει τέσσερα βασικά θέματα:
- Ασφάλεια
- Επικοινωνία
- Ηλεκτρονική Παρενόχληση
- Διασκέδαση και κατέβασμα αρχείων
Αφού διαβάσετε τις συμβουλές σε κάθε κατηγορία, μπορείτε να κάνετε τα παιχνίδια και τα κουίζ που σας προτείνονται. Για όποιον μαθητή δεν υποστηρίζεται το Adobe Flash Player στη συσκευή που χρησιμοποιεί για τα ηλεκτρονικά του μαθήματα, πατώντας στον τίτλο της ενότητας θα βρει Κουίζ βασιμένο στα κουιζ της ιστοσελίδας.
Αγαπητοί μου μαθητές και μαθήτριες
Εύχομαι σε όλους σας Καλό Πάσχα με υγεία για εσάς και τις οικογένειές σας.
Παρακάτω, ακολουθούν δύο βίντεο με πασχαλινά έθιμα από την Ελλάδα και τον κόσμο κι ένας σύνδεσμος για πασχαλινά παιχνίδια. Όποιο παιδί επιθυμεί, μου στέλνει μήνυμα ή αρχείο κειμένου με πασχαλινά έθιμα του τόπου του.
Κατά τη διάρκεια της χρονιάς ασχολoύμαστε με τη γραφή και μορφοποίηση κειμένου.
Μελετήστε τις παρακάτω εικόνες για να θυμηθείτε τα βασικά πλήκτρα του πληκτρολογίου και τα βασικά στοιχεία της μορφοποίησης κειμένου.
Ύστερα αφού παρακολουθήσετε το ακόλουθο βίντεο πατήστε στον τίτλο της ενότητας για να κάνετε μία άσκηση...
Αγαπητοί μου μαθητές,
Συνεχίζουμε με άλλη μια άσκηση μορφοποίησης κειμένου.
Θυμηθείτε τα βασικά στοιχεία της μορφοποίησης κειμένου από την προηγούμενη ενότητα.
Ύστερα πατήστε στον τίτλο της ενότητας για να κάνετε την άσκηση...
Και τώρα θυμηθείτε τα παιχνίδαι φυσικής που παίζαμε στην τάξη...
Αγαπητοί μου μαθητές...
Θα θυμηθούμε τα πρώτα βήματα στον προγραμματισμό μέσω ενός παιχνιδιού, εφάμιλλο με αυτά που κάνουμε στην τάξη στην ιστοσελίδα studio.code.org
Το παιχνίδι ονομάζεται Run Marco (Τρέξε Μάρκο). Είναι ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι περιπέτειας που απαιτεί προγραμματισμό, όπου τις εντολές τις διαχειρίζεσαι όπως σε παζλ.
https://runmarco.allcancode.com/
Αφού εισέλθετε στην παραπάνω ιστοσελίδα, επιλέξτε την ελληνική σημαία και ύστερα πατήστε το πράσινο τρίγωνο > που σημαίνει play. Κατόπιν, επιλέξτε τον παίχτη σας, το Μάρκο ή τη Σοφία. Στην επόμενη σελίδα επιλέξτε την αποστολή με τη ζούγκλα και τον παπαγάλο. Αφού εισέλθετε, πατήστε το νούμερο 1 για την πρώτη πίστα. Το πρόγραμμα αρχικά θα σας καθοδηγήσει, δείχνοντας με ένα χεράκι. Μην το αγνοήσετε. Σκοπός είναι ο Μάρκος ή η Σοφία να μετακινούνται στο κίτρινο πλακάκι. Οι πρώτες πίστες είναι σχετικά εύκολες. Όταν ολοκληρώνετε κάθε πίστα βλέπετε πόσα αστέρια κερδίσατε. Το ιδανικό είναι να έχετε πάρει τρία, δηλαδή να έχετε οδηγήσει τον παίκτη στο κίτρινο πλακίδιο με τον βέλτιστο τρόπο. Αν θέλετε να επαναλάβετε μια πίστα πατάτε το πορτοκαλί βελάκι στο κάτω μέρος, αν θέλετε να πάτε στην επόμενη το πράσινο κι αν θέλετε να δείτε που βρίσκεστε το χάρτη.
Θα καταφέρετε να ολοκληρώσετε και τις 36 πίστες και να βγάλετε τον Μάρκο ή τη Σοφία από τη ζούγκλα; Στείλτε μου ένα μήνυμα και πείτε μου που φτάσατε και πόσα αστέρια συνολικά συγκεντρώσατε!
Καλή διασκέδαση!!!
Συνεχίζουμε με το ηλεκτρονικό παιχνίδι περιπέτειας που απαιτεί προγραμματισμό Run Marco (Τρέξε Μάρκο).
https://runmarco.allcancode.com/
Αφού εισέλθετε στην παραπάνω ιστοσελίδα, πατήστε το πράσινο τρίγωνο > που σημαίνει play. Κατόπιν, επιλέξτε τον παίχτη σας, το Μάρκο ή τη Σοφία. Αυτή τη φορά επιλέξτε τη Χριστουγεννιάτικη αποστολή, στο κάτω μέρος του χάρτη. Αφού εισέλθετε, πατήστε το νούμερο 1 για την πρώτη πίστα. Το πρόγραμμα αρχικά θα σας καθοδηγήσει, δείχνοντας με ένα χεράκι. Μην το αγνοήσετε. Σκοπός είναι αυτή τη φορά ο Μάρκος ή η Σοφία να καλύψουν όλα τα τετράγωνα πλακάκια που υπάρχουν στην πίστα αλλά πατώντας πάνω τους μόνο μια φορά!!! Όταν ολοκληρώνετε κάθε πίστα βλέπετε πόσα αστέρια κερδίσατε. Το ιδανικό είναι να έχετε πάρει τρία, δηλαδή να έχετε βρε τον βέλτιστο τρόπο να περάσετε από όλα τα πλακίδια μια φορά. Αν θέλετε να επαναλάβετε μια πίστα πατάτε το πορτοκαλί βελάκι στο κάτω μέρος, αν θέλετε να πάτε στην επόμενη το πράσινο κι αν θέλετε να δείτε που βρίσκεστε το χάρτη.
Θα καταφέρετε να ολοκληρώσετε και τις 12 πίστες με όσο το δυνατόν περισσότερα αστέρια; Είναι λίγο πιο δύσκολο...
Στείλτε μου ένα μήνυμα και πείτε μου που φτάσατε και πόσα αστέρια συνολικά συγκεντρώσατε! Αν θέλετε βοήθεια στον προγραμματισμό μιας πίστας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου!
Ξανά...Καλή διασκέδαση!!
Κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς ασχοληθήκαμε εκτενώς με τον Προγραμματισμό στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch και χρησιμοποιήσαμε την on-line έκδοση από την ιστοσελίδα scratch.mit.edu
Αφού περιηγηθήκαμε στην παραπάνω ιστοσελίδα, είδαμε διάφορα projects που είναι φτιαγμένα με το Scratch και φτιάξαμε τα δικά μας μικρά projects (κίνηση αντικειμένου με εναλλαγή κουστουμιών, διάλογος δύο αντικειμένων, "κυνηγητό" δύο αντικειμένων κ.α.). Τα θυμάστε?
Πατήστε στον τίτλο της ενότητας για να κάνετε άλλη μια άσκηση στο Scratch!
Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να κάνετε τη σημερινή δραστηριότητα:
Το ΣΤ1
Το ΣΤ2
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -