Μάθημα : Παιδί και γλώσσα

Κωδικός : 9360382107

9360382107  -  ΓΕΩΡΓΙΑ ΤΖΗΛΟΥ

Μάθημα

Σύμφωνα με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Σπουδών για το Νηπιαγωγείο, το πρόγραμμα «Παιδί και Γλώσσα» στηρίζεται στην άποψη ότι η γλώσσα οικοδομείται σταδιακά μέσα από επικοινωνιακές σχέσεις υποστηρικτικού χαρακτήρα.

Αναλυτικά:

1. Προφορική Επικοινωνία: Ομιλία και ακρόαση 

2. Γραπτός Λόγος: Ανάγνωση και γραφή

Ενότητες

Δραστηριότητες για μαθητές

11/5/2020 - 17/5/2020

  • Παρακολουθείστε την παιδική σειρά Ένα γράμμα μία ιστορία - Γράμμα Α: Η αχτένιστη αγελάδα από την Εκπαιδευτική Τηλεόραση Εδώ και στη συνέχεια ζητήστε από το παιδί να γράψει το γράμμα "Α, α" όπως μπορεί αφού πρώτα έχετε τραβήξει με το χάρακα μία ευθεία γραμμή πάνω σε ένα λευκό χαρτί.

Διευκρίνηση: Οι μαθητές γράφουν από αριστερά προς τα δεξιά και το γράμμα χρειάζεται να ακουμπά πάνω στη γραμμή.  Στις παρακάτω εικόνες μπορείτε να δείτε και την σωστή φορά των γραμμάτων. Θα χρειαστεί να μου στείλετε σε φωτογραφία το αποτέλεσμα.  

Σωστή φορά για δεξιόχειρες

Σωστή φορά για αριστερόχειρες

 

14/5/2020 - 17/5/2020

  • Δώστε στο παιδί εφημερίδες και περιοδικά και ζητήστε να βρεί και να κόψει λέξεις που να αρχίζουν από το γράμμα "Α, α". Στη συνέχεια κολλήστε τις λέξεις πάνω σε ένα λευκό χαρτί. Η δραστηριότητα αυτή βοηθά και στη βελτίωση της λεπτής κινητικότητας του παιδιού. Θα χρειαστεί να μου στείλετε σε φωτογραφία το αποτέλεσμα.

 

 

18/5/2020 - 20/5/2020

  • Ζητήστε από το παιδί να σκεφτεί και να σας πει μία πρόταση με τη λέξη "Πεταλούδα". Στη συνέχεια γράψτε την πρόταση εδώ . Διευκρίνηση: Μπορείτε να έχετε γράψει την πρόταση σε ένα λευκό χαρτί και στη συνέχεια το παιδί να βρίσκει τα γράμματα στο πληκτρολόγιο του υπολογιστή. 

21/5/2020 - 24/5/2020

  • Συλλαβές: Ένωσε το έντομο με την αρχική συλλαβή του ονόματός του εδώ

Δραστηριότητες για μαθητές

11/5/2020 - 17/5/2020

Παρατηρείστε προσεχτικά τον πίνακα ζωγραφικής, Ivana Kobilca, που ακολουθεί και:

  •  Δώστε έναν τίτλο στον πίνακα ζωγραφικής
  • Εμψυχώστε το παιδί, ώστε να δημιουργήσει μία μικρή ιστορία. Προσπαθείστε να έχει αρχή, μέση και τέλος και να το έχει σκεφτεί μόνο του. Εσείς μόνο επιβραβεύετε. Δεν έχει σημασία η έκταση της ιστορίας. Όταν την ολοκληρώσει πείτε να την αφηγηθεί για να κάνετε ηλεκτρονική ηχογράφηση. Δώστε του την δυνατότητα, εάν δεν είναι ευχαριστημένο να την αφηγηθεί όσες φορές θέλει. Στόχος μας να μάθει να αφηγείται παραστατικά και ολοκληρωμένα, ώστε να βελτιώσει τον προφορικό του λόγο. Ακολούθως, εάν μπορείτε επισυνάψτε το αρχείο στο e-mail. 

Αφήγηση ιστορίας από τους μαθητές

  • Παναγιώτα 

 

 

  • Νικόλα

 

 

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -