Μάθημα : ΦΥΣΙΚΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Κωδικός : G1271105

G1271105  -  Δημήτριος Καλός

Πώς θα ανοίγω τα μαθησιακά αντικείμενα στο Φωτόδεντρο, τώρα που ο φυλλομετρητής έχει σταματήσει να υποστηρίζει το πρόσθετο λογισμικό Adobe Flash Player;

α. Απεγκατάσταση του Flash Player και επανεκκίνηση
β. Λήψη και εγκατάσταση παλαιότερης έκδοσης Adobe Flash Player
Κατά την εγκατάσταση του Adobe Flash Player είναι σημαντικό να επιλέξετε να μη γίνονται ενημερώσεις του πρόσθετου λογισμικού.
γ. Λήψη και εγκατάσταση για το Pale Moon
δ. Αναπαραγωγή μαθησιακού αντικειμένου flash μέσα από τον Pale Moon
Μετά την εγκατάσταση της παλιότερης έκδοσης του Flash, τα μαθησιακά αντικείμενα τεχνολογίας flash, θα πρέπει να ανοίγουν απευθείας μέσα από τον Pale Moon


Αναλυτικές Οδηγίες σε pdf

Αναλυτικές Οδηγίες στο φωτόδεντρο

  • Περιεχόμενο μαθήματος

    Καλώς ήρθατε παιδιά :-)

    Εδώ θα ασχοληθούμε με το μάθημα "Η Φυσική με Πειράματα" της Α' τάξης Γυμνασίου.

    Περιηγηθείτε στις θεματικές ενότητες του μαθήματος.
    Στις κατηγορίες:

    Ασκήσεις, Έγγραφα, Συνδέσεις Διαδικτύου
    θα βρείτε υλικό για ενημέρωση, μελέτη και εξάσκηση.

    Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενών: Λέξεις με πεζούς χαρακτήρες και τονισμένες

    Μερικές συνδέσεις διαδικτύου απαιτούν Adobe Flash Player
    προτείνεται η χρήση browser (περιηγητή ιστού) που τον υποστηρίζει
    (π.χ. στον Chrome είναι αποκλεισμένη η προσθήκη του)

     

     

    Λίγα λόγια για το σχολικό βιβλίο (φύλλα εργασίας)

    Με βάση τα φύλλα εργασίας που περιέχονται στο βιβλίο και ακολουθώντας βήμα-βήμα την επιστημονική / εκπαιδευτική μέθοδο με διερεύνηση θα έχετε την ευκαιρία:

    1) να παρατηρείτε εικόνες ή να πληροφορείστε ιστορικές ή επίκαιρες ειδήσεις για τη θεματική ενότητα που θα μελετήσετε, ώστε να ενδιαφερθείτε να μελετήσετε και να μάθετε περισσότερα για αυτήν.
    2) να συζητάτε με τους συμμαθητές σας, να θέτετε και να δέχεστε ερωτήματα, να
    διατυπώνετε υποθέσεις.
    3) να ενεργοποιείστε για τη σχεδίαση πειραμάτων που θα ελέγξουν τις υποθέσεις σας, για τη συγκέντρωση υλικών και μέσων, την πραγματοποίηση των πειραμάτων και την
    καταγραφή των παρατηρήσεών σας.
    4) να καταλήγετε σε συμπεράσματα με βάση τις παρατηρήσεις από τα πειράματα και
    να τα καταγράφετε.
    5) να εφαρμόζετε τα συμπεράσματά σας σε φυσικά φαινόμενα και τεχνολογικές
    εφαρμογές, να τα εξηγείτε με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού σας και να τα
    γενικεύετε και σε άλλα σχετικά φαινόμενα, τεχνολογικές εφαρμογές ή ανθρώπινες
    δραστηριότητες.

    Στις δραστηριότητες θα εργάζεστε σε ομάδες, θα συνεργάζεστε, θα διαφωνείτε μερικές φορές αλλά θα πείθετε ο ένας τον άλλο με επιχειρήματα.

    Στο τέλος θα συμφωνείτε ότι η συνεργασία φέρνει καλύτερα αποτελέσματα.

    "Να συνεργάζεστε ενεργά, να μη συμμετέχετε παθητικά".

Ενότητες

(Εργαστηριακή Άσκηση 2, Εργ.Οδηγός Β Γυμνασίου 2015)

(Εργαστηριακή Άσκηση 2, Εργ.Οδηγός Β Γυμνασίου 2015)

(Εργαστηριακή Άσκηση 3, Εργ.Οδηγός Β Γυμνασίου 2015)

(Εργαστηριακή Άσκηση 4, Εργ.Οδηγός Β Γυμνασίου)

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -