Μάθημα : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Κωδικός : G1282147

G1282147  -  ΤΕΡΗ ΚΟΡΔΟΥΛΗ

Μάθημα

Πληροφορική Γ Γυμνασίου 

1 ώρα ανα εβδομάδα

ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΥΛΙΚΟ  - ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ - ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: κλικ εδώ

Ενότητες

Τι διαβάζω: 176 - 184 σελίδες (μόνο τα τσεκαρισμένα)

Scratch , τις εντολες που έχουμε χρησιμοποιήσει (πες, ρωτησε απάντηση, τελεστές, μεταβλητές)

ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΑΥΤΟ   

ΚΑΙ ΝΑ ΚΆΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ (ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ)

ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ : ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΛΥΜΕΝΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΝΑ ΛΥΣΕΤΕ ΤΟ Β 3 ΣΕ ΝΕΟ PROJECT.

Γράψτε ένα πρόγραμμα (επιλέξτε σκηνικό και μορφή κατάλληλη) που θα ζητάει την τιμή ολόκληρου του εισιτηρίου για το πλοίο και να εμφανίζει την τιμή του παιδικού που είναι μειωμένη κατά 40%.
 (ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΤΟ ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΑΝΤΗΣΗ απο παλέττα αισθητήρων)

Να στείλετε ScreenShot ή ολόκληρο το αρχείο.

Να γίνει σε scratch (στο περιβάλλον scratch online) εργασία με σκηνικό και μορφή της επιλογής σας .

Η μορφή στο πάτημα της σημαίας, θα ανακοινώνει το εισιτήριο που πρέπει να πληρώσει μια παρέα 8 νεαρών (2 ενηλικές και οι υπόλοιποι ανήλικοι) όταν οι ενήλικοι πληρώνουν 6 ευρω και οι ανηλικοι το μίσο, για να παρακολουθησούν  μια θεατρική παράσταση.

Στείλτε screen Shot τον κώδικα .   

Να δημιουργήσετε εφαρμογή σε scratch με τις εντολές πες , ενωσε καθως και τους κατάλληλους αριθμητικους τελεστες στην όποια η μορφή θα λέει: 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΛΟΥΖΑ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 18 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΚΠΤΩΣΗ 20% Η ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ: ........ 

 

στα ....... συμπληρωνετε την κατάλληλη αριθμητική εκφραση με τους τελεστες .

 

Δημιουργήστε με SCRATCH από την διευθυνση αυτη: ΚΛΙΚ  μια Χριστουγεννιάτικη κάρτα της επιλογής σας με υπόβαθρο και μορφές Χριστουγεννιάτικες. Επίσης χρησιμοποιήστε εντολες κατάλληλες ώστε λαμπάκια να αναβοσβήνουν, να υπάρχει κείμενο ευχών και μουσική κάταλληλη καθόλη την διάρκεια.

Οταν τελειώσετε αποθηκεύετε (ΑΡΧΕΙΟ -- > Αποθήκευση στον υπολογιστη δίνω όνομα και στέλνω στο eclass το αρχείο που μόλις κατέβασα (θα έχει κατάληξη .sb3)

ΠΡΟΣΟΧΗ: 

1. Αρχείο ήχου κατεβάζετε από τα εργα scratch ή απο όπου άλλου με ασφάλεια ξέρετε.

Επίσης δύο αρχεία υπάρχουν εδω: ΚΛΙΚ

 

2. Κλεψτε ιδέες από παρακάτω (δείτε τον κώδικα σε μορφή και υπόβαθρο): 

Πρόταση1

Πρόταση2

Πρόταση3

 

ΣΤΟΛΙΣΤΕ ΜΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ: 

https://docs.google.com/drawings/d/1_JzqfVjODMXPRwTxwr5v1YtIoiMdv-UO6fWI_LZGO_I/edit?usp=sharing

ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΔΕΝΤΡΟΥ ΜΕ ΚΛΙΚ : 

https://docs.google.com/drawings/d/1LLpl1V3x6xhpLzooaw2LidLs-WaX6yl6lxGm0JACSBY/edit?usp=sharing

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ – ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Το θέμα του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού για το σχολικό έτος 2021-2022 είναι:

«To report και το block στο διαδίκτυο είναι θάρρος. Ημέρα ασφαλούς Διαδικτύου 2022».

 

Οι μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου προτείνεται να επιλέξουν τη δημιουργία υλικού σε μορφή σποτ (διάρκειας 1 λεπτού), σε μορφή τραγουδιού με σύνθεση δικής τους μουσικής, σε μορφή κόμικ, κουΐζ είτε να δημιουργήσουν μια εφαρμογή ή παρουσίαση . Φυσικά οποιαδήποτε πρωτότυπη ιδέα από τους μαθητές θα γίνει με χαρά αποδεκτή. Όλες οι εργασίες θα πρέπει να είναι πρωτότυπες και να μην εμπίπτουν στους νόμιμους περιορισμούς πνευματικών δικαιωμάτων άλλων. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη διάρκεια του οπτικοακουστικού υλικού όπου στην περίπτωση Γυμνασίων/Λυκείων δε πρέπει να ξεπερνά το ένα λεπτό

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ:  https://saferinternet4kids.gr/sid/sid-2022/diagwnismoi/ 

Δειτε στα εγγραφα το αρχειο 21/1 με τη δομη επιλογης

ΛΥΣΑΜΕ ΑΥΤΗ  

ΘΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ 7 (παρατίθεται και παρακάτω). ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΕΛΝΕΙ.

7. Να ζητούνται σε δύο μεταβλητές οι δικαιολογημένες και οι αδικαιολόγητες
απουσίες ενός μαθητή και να αποφαίνεται το πρόγραμμα σας σε SCRATCH αν ο μαθητής
απορρίπτεται λόγω απουσιών ή όχι (σημειώνεται ότι τα όρια των απουσιών είναι
64 δικαιολογημένες και 50 αδικαιολόγητες). 

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -