Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΑΓΓΛΙΚΑ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ Β' ΛΥΚΕΙΟΥ

(1040050488) -  ΣΟΦΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ

Περιγραφή Μαθήματος

Το παρόν διδακτικό υλικό  προσφέρει στους μαθητές και τις μαθήτριες ευκαιρίες να αξιοποιήσουν τις ήδη υπάρχουσες γλωσσικές επικοινωνιακές τους ικανότητες και να εμπλακούν ενεργά σε δραστηριότητες που έχουν ως απώτερο στόχο την περαιτέρω γλωσσική, κοινωνική και ψυχοσυναισθηματική τους ανάπτυξη. Ειδικότερα, στοχεύει στην ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων σε επικοινωνιακές περιστάσεις που αφορούν τον επαγγελματικό τομέα της επιλογής τους.


Το υλικό είναι χωρισμένο σε θεματικές ενότητες, σχετικές με τον τομέα Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας. Κάθε ενότητα περιλαμβάνει δραστηριότητες κατανόησης και παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου στην ξένη γλώσσα, οι οποίες στοχεύουν στην καλλιέργεια των γλωσσικών επικοινωνιακών δεξιοτήτων τους μέσα από αυθεντικά κείμενα και αυθεντικές επικοινωνιακές περιστάσεις. Οι μαθητές και οι μαθήτριες καλούνται να διαβάσουν, να γράψουν, να συνομιλήσουν, να κατανοήσουν, να παρατηρήσουν, να αναζητήσουν, να παρουσιάσουν και να επεξεργαστούν πληροφορίες κριτικά και δημιουργικά, ατομικά ή και ομαδικά.
Μέσα από βιωματικές και ομαδο-συνεργατικές δραστηριότητες, οι μαθητές και μαθήτριες αναμένεται να κατακτήσουν προοδευτικά το λεξιλόγιο και την ορολογία του επαγγελματικού τομέα που έχουν επιλέξει, και κυρίως να καταστούν ικανοί/-ές να κατανοούν κείμενα αλλά και να παράγουν γραπτό και προφορικό λόγο σε σχέση με το αντικείμενο της ειδικότητάς τους.
Η χρήση αυθεντικών κειμένων αποτελεί αναμφίβολα ιδιαίτερα αποτελεσματική μέθοδο στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας, και ιδιαίτερα στη διδασκαλία της για ειδικούς σκοπούς (ESP). Τα εν λόγω κείμενα δεν έχουν σε γενικές γραμμές υποστεί επεξεργασία για την προσαρμογή τους σε συγκεκριμένα επίπεδα γλωσσομάθειας, στοιχείο που αποτελεί το βασικό τους πλεονέκτημα καθώς ενισχύει το βαθμό της πρόκλησης αλλά και τα κίνητρα των μαθητών και μαθητριών για την κατανόησή τους. Επιπλέον, παρουσιάζουν επικοινωνιακές περιστάσεις στις οποίες πρόκειται να εκτεθούν μελλοντικά οι μαθητές και οι μαθήτριες προκειμένου να αναζητήσουν πληροφορίες σχετικές με τον επαγγελματικό τους τομέα.

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2024

  • Μαθησιακοί στόχοι

    Το ζητούμενο δεν είναι να κατανοήσουν κάθε λέξη του κειμένου αλλά να αναπτύξουν τη δεξιότητα και την αυτοπεποίθηση που απαιτούνται, ώστε να χειρίζονται κείμενα με άγνωστες λέξεις και να ανταποκρίνονται με επιτυχία σε μελλοντικές πραγματικές επικοινωνιακές συνθήκες. Αυτό επιτυγχάνεται αποτελεσματικά μέσα από δραστηριότητες εντοπισμού της γενικής ιδέας ή συγκεκριμένων πληροφοριών σε ένα κείμενο (π.χ. χώρων, αντικειμένων, κατηγοριών), μέσα από τεχνικές “skimming” και “scanning”, μέσα από τη χρήση τεχνικών ανακαλυπτικής μάθησης και στρατηγικών όπως SQ3R (Survey, Question, Read, Recite, Review), KWL (What do I know, What do I want to know, What have I learned) ή άλλα είδη γραφικών οργανωτών (mind-maps,spidergrams etc).

    Περιεχόμενο μαθήματος

    Health Care Services

    First Aid

    Μέθοδοι διδασκαλίας

    • Δραστηριότητες κατανόησης και παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου στα αγγλικά, οι οποίες στοχεύουν στην καλλιέργεια των γλωσσικών επικοινωνιακών δεξιοτήτων τους μέσα από αυθεντικά κείμενα και αυθεντικές επικοινωνιακές περιστάσεις
    • Communicative approach (επικοινωνιακός τρόπος διδασκαλίας)
    • projects
    • Σωστός τρόπος μελέτης (ακούω, διαβάζω, μαθαίνω, παράγω), Mind gym

    Διδάσκοντες

    ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΣΟΦΙΑ

    Προτεινόμενα συγγράμματα

    ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ Β' ΕΠΑ.Λ