Παρουσίαση/Προβολή
Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ
(1040061313) - ΕΛΕΝΗ ΚΩΤΣΟΠΟΥΛΟΥ
Περιγραφή Μαθήματος
Τα τελευταία χρόνια σε διεθνές επίπεδο συμβαίνουν ραγδαίες αλλαγές, οι οποίες επηρεάζουν τα οικονομικά, κοινωνικά, πολιτικά και πολιτιστικά δεδομένα. Νέες συνήθειες, απαιτήσεις, ασχολίες και επαγγελματικές δυνατότητες εμφανίζονται συνεχώς. Στη σημερινή εποχή το Μάρκετινγκ είναι η φιλοσοφία διοίκησης των επιχειρήσεων, η οποία προσπαθεί να κατευθύνει την παραγωγή σε προϊόντα και υπηρεσίες, που επιθυμούν να αγοράσουν οι καταναλωτές. Πολλές φορές το Μάρκετινγκ έχει γίνει στόχος δριμείας κριτικής και του έχουν αποδοθεί αρκετές δυσλειτουργίες του οικονομικού συστήματος. Όπως φαίνεται και σε αυτό το βιβλίο, το Μάρκετινγκ, όταν χρησιμοποιείται σωστά, βοηθά τις επιχειρήσεις να παράγουν τα αγαθά τα οποία ικανοποιούν τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών τους. Παράλληλα, η σωστή του εφαρμογή επιτρέπει στις επιχειρήσεις να εξασφαλίζουν την ευημερία τους. Γι’ αυτό το λόγο, ο τομέας του Μάρκετινγκ είναι από αυτούς που αναπτύσσονται ραγδαία και ως εκ τούτου αναμένεται τα επόμενα χρόνια να υπάρχει μεγάλη ζήτηση για εξειδικευμένα στελέχη.
Μέσα από τις σελίδες αυτού του βιβλίου, ο μαθητής των Τ.Ε.Ε. θα έχει την ευκαιρία να έρθει σε επαφή με τις βασικές έννοιες του Μάρκετινγκ:
• Το πρόγραμμα του Μάρκετινγκ
• Τη συμπεριφορά του καταναλωτή
• Την τμηματοποίηση της αγοράς
• Το σύστημα πληροφοριών Μάρκετινγκ και της έρευνας αγοράς
• Το προϊόν
• Την τιμή και την τιμολογιακή πολιτική
• Τη διανομή
• Την προώθηση
• Το διεθνές Μάρκετινγκ και
• Την οργάνωση ενός σύγχρονου γραφείου Μάρκετινγκ
(από τον πρόλογο του σχολικού βιβλίου)
Ημερομηνία δημιουργίας
Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα