Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Μαθηματικά Β' Γυμνασίου

(1041003126) -  ΝΕΦΕΛΗ ΤΣΙΟΓΚΑ

Περιγραφή Μαθήματος

Το μάθημα Μαθηματικά Β’ Γυμνασίου αποτελείται από δύο μέρη τα οποία θα μελετηθούν παράλληλα. Στο πρώτο μέρος, η Άλγεβρα ξεκινά με εξισώσεις και ανισώσεις α’ βαθμού, ενώ στο δεύτερο μέρος η Γεωμετρία ξεκινά με τα εμβαδά επίπεδων σχημάτων τα οποία οδηγούν στο Πυθαγόρειο θεώρημα. Έπειτα συνεχίζει με την Τριγωνομετρία, η οποία καταλαμβάνει τις περισσότερες παραγράφους του δεύτερου κεφαλαίου του δευτέρου μέρους, το οποίο ολοκληρώνεται με τα διανύσματα. Το πρώτο μέρος ολοκληρώνεται με την παρουσίαση βασικών συναρτήσεων και την περιγραφική Στατιστική, ενώ το δεύτερο με τη μέτρηση κύκλου και τη μελέτη και μέτρηση γεωμετρικών στερεών.

Ημερομηνία δημιουργίας

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024

  • Περιεχόμενο μαθήματος

    Το μάθημα Μαθηματικά Β’ Γυμνασίου αποτελείται από δύο μέρη τα οποία θα μελετηθούν παράλληλα. Στο πρώτο μέρος, η Άλγεβρα ξεκινά με εξισώσεις και ανισώσεις α’ βαθμού, ενώ στο δεύτερο μέρος η Γεωμετρία ξεκινά με τα εμβαδά επίπεδων σχημάτων τα οποία οδηγούν στο Πυθαγόρειο θεώρημα. Έπειτα συνεχίζει με την Τριγωνομετρία, η οποία καταλαμβάνει τις περισσότερες παραγράφους του δεύτερου κεφαλαίου του δευτέρου μέρους, το οποίο ολοκληρώνεται με τα διανύσματα. Το πρώτο μέρος ολοκληρώνεται με την παρουσίαση βασικών συναρτήσεων και την περιγραφική Στατιστική, ενώ το δεύτερο με τη μέτρηση κύκλου και τη μελέτη και μέτρηση γεωμετρικών στερεών.

    Μαθησιακοί στόχοι

    Μαθησιακοί στόχοι μαθηματικών Β' Γυμνασίου:

      Εκτέλεση πράξεων μεταξύ των ρητών αριθμών.

    Κατανόηση και εφαρμογή  μεθοδολογίας για τη λύση μιας εξίσωσης ή ανίσωσης με έναν άγνωστο.

    Εφαρμογή  του Πυθαγορείου Θεωρήματος.

    Υπολογισημνός μηκών, εμβαδού και όγκου γεωμετρικών σχημάτων.

    Συλλογή και οργάνωση στατιστικών δεδομένων.

    Χρήση κατάλληλων στρατηγικών για την επίλυση προβλημάτων.

    Διδάσκοντες

    Τσιόγκα Νεφέλη 

    Προτεινόμενα συγγράμματα

    Βιβλίο μαθηματικών Β' Γυμνασίου 

    Μέθοδοι διδασκαλίας

    Συνδιασμός βιωματικής εκμάθησης και ψηφιακής μάθησης.