Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Αποθετήριο Ερωτήσεων στις Φυσικές Επιστήμες

(FΕrepo-EKFE) -  ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Το "μάθημα" αφορά στην δημιουργία αποθετηρίου ερωτήσεων για τις Φυσικές Επιστήμες στο Γυμνάσιο και το Λύκειο. Στην δημιουργία και τον εμπλουτισμό του συμμετέχουν εκπαιδευτικοί αντίστοιχων ειδικοτήτων που προσφέρουν και ανταλλάσουν υλικό από τα προσωπικά τους χαρτοφυλάκια. 

Η δημιουργία του αποθετηρίου είναι εντελώς εθελοντική και έχει γίνει με αποκλειστικό σκοπό την υποστήριξη εκπαιδευτικών και μαθητών στην εξ αποστάσεως εκπαιδευτική διαδικασία.

Οι "Ασκήσεις" που περιέχονται στο μάθημα είναι "πακέτα" ερωτήσεων, ώστε να αντιγράφονται εύκολα και να επαναχρησιμοποιούνται στα προσωπικά μαθήματα του κάθε εκπαιδευτικού.   

Περισσότερα μπορείτε να βρείτε στις πληροφορίες του μαθήματος. 

Επικοινωνία

 

 Icons at www.flaticon.com  

 

 

 
 

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2020

  • Προαπαιτούμενα

    • Λόγω της συνεργατικής μορφής του μαθήματος θεωρείται αυτονόητος ο σεβασμός στην δουλειά των συναδέλφων.
    • Τυχόν διορθώσεις και παρατηρήσεις γίνονται με αποκλειστικό σκοπό την βελτίωση του υλικού.
    • Στο τελικό αποθετήριο (τράπεζα ερωτήσεων) ΔΕΝ αναγράφεται το όνομα του δημιουργού της κάθε ερώτησης. 

    Περιεχόμενο & παρατηρήσεις μαθήματος

    Ερωτήσεις κλειστού τύπου που μπορούν να διαμοιραστούν ή να αντιγραφούν στα μαθήματα των εκπαιδευτικών ΠΕ04. 

    Ισχύει ότι:

    Α. Κατά την εξαγωγή της τράπεζας ερωτήσεων του e-class 

    • εξάγονται μόνο ερωτήσεις του τύπου "πολλαπλής επιλογής"
    • δεν εξάγονται media που έχουν πιθανόν ενσωματωθεί στις ερωτήσεις

    Β. Οι ερωτήσεις "πολλαπλής επιλογής" και "σωστού - λάθους" δίνουν την δυνατότητα άμεσης ανατροφοδότησης, (σημαντική παράμετρος για την απομακρυσμένη υποστήριξη των μαθητών).

    Έτσι το υλικό  που συγκεντρώνεται στην "Τράπεζα" μορφοποιείται με τρόπο κατά το δυνατόν συμβατό με τα προηγούμενα.


    Οι εγγεγραμμένοι εκπαιδευτικοί μπορούν να αντιγράψουν αυτούσιο το σύνολο των ερωτήσεων ή μέρος αυτών στα προσωπικά τους μαθήματα.

     

    Στόχοι μαθήματος

    Για τους εκπαιδευτικούς:

    • Να δημιουργηθεί διαμοιραζόμενο αποθετήριο ερωτήσεων
    • Η δημιουργία αξιολογικού υλικού που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην σύγχρονη αλλά και στην σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία 
    • Οι ερωτήσεις να λειτουργήσουν ως παραδείγματα άμεσης ανατροφοδότησης και αυτοαξιολόγησης των μαθητών.

    Για τους μαθητές

    • Η ανατροφοδότηση μέσω των υποδείξεων στις απαντήσεις τους να λειτουργεί καθοδηγητικά και ενισχυτικά στην μάθηση. 
    • Να έχουν δυνατότητα αυτοαξιολόγησης. 
    • Να μπορούν να έχουν εκπαιδευτικό υλικό που τους εμπλέκει και τους καθοδηγεί στην μαθησιακή διαδικασία. 
     

    Ομάδα Εκπαιδευτικών

    Νίκος Αναστασάκης, Φυσικός

    Κωστής Χαλκιαδάκης, Φυσικός

    Στράτος Βιολάκης, Φυσικός

    Μάνια Γαρεδάκη, Χημικός

    Μαρίνα Χορτάτου, Φυσικός

    ....... (θα συμπληρωθεί...)