Παρουσίαση/Προβολή

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ: ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ < > =
(9170536136) - ΕΛΕΝΗ ΑΝΔΡΕΔΑΚΗ
Περιγραφή Μαθήματος
Με τη συγκεκριμένη ενότητα οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση:
- να κατανοήσουν οι μαθητές την έννοια των συμβόλων <, =, >.
- να μάθουν πώς να συγκρίνουν αριθμούς και να χρησιμοποιούν σωστά τα σύμβολα.
- να εξασκηθούν μέσω διασκεδαστικών δραστηριοτήτων και παραδειγμάτων.
Ημερομηνία δημιουργίας
Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024
-
Περιεχόμενο μαθήματος
Εισαγωγή στα Σύμβολα
- Εξήγηση με Παράδειγμα: Ζωγραφίζουμε στον πίνακα έναν "κροκόδειλο" που ανοίγει το στόμα του πάντα προς τον μεγαλύτερο αριθμό. Εξηγούμε ότι το στόμα του κροκόδειλου δείχνει πάντα τον μεγαλύτερο αριθμό γιατί είναι "πεινασμένος".
- Παρουσιάζουμε τα τρία σύμβολα:
- < (μικρότερο): Το στόμα του κροκόδειλου δείχνει στον μεγαλύτερο αριθμό.
- > (μεγαλύτερο): Το στόμα του κροκόδειλου ανοίγει στον μεγαλύτερο αριθμό.
- = (ίσο): Τα δύο μέρη είναι ίδια, και ο κροκόδειλος δεν ανοίγει το στόμα του.
. Παραδείγματα και Συγκρίσεις
- Γράφουμε παραδείγματα αριθμών στον πίνακα, π.χ., 4 και 7. Ζητάμε από τους μαθητές να μας πουν ποιος αριθμός είναι μεγαλύτερος και να χρησιμοποιήσουν το στόμα του "κροκόδειλου".
- Διαδραστικό Παιχνίδι: Δίνουμε σε κάθε μαθητή κάρτες με αριθμούς. Φωνάζουμε δύο αριθμούς και ζητάμε να δείξουν το σωστό σύμβολο (<, >, =) με τα δάχτυλά τους ή να ζωγραφίσουν το στόμα του κροκόδειλου που δείχνει προς τον μεγαλύτερο αριθμό.
- Άσκηση Γραφής: Δίνουμε φύλλα εργασίας με αριθμούς για να συμπληρώσουν με τα σύμβολα <, >, ή =.
- Ανακεφαλαίωση: Ρωτάμε τους μαθητές ποιο ήταν το αγαπημένο τους σύμβολο και γιατί.
- Αξιολόγηση: Παίζουμε ένα γρήγορο παιχνίδι όπου σηκώνουν κάρτες με το σωστό σύμβολο.