Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Βιολογία γ γυμνασίου, Γ1,Γ2,Γ3

(G1521113) -  ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΟΥΣΕΛΙΜΗ

Περιγραφή Μαθήματος

Η βιολογική εκπαίδευση, εκτός των άλλων, δίνει τη δυνατότητα στομαθητή να γνωρίσει και να κατανοήσει το φαινόμενο της ζωής και την πολυπλοκότητά του, ως τη βασική συνιστώσα του φυσικού περιβάλλοντος. Παράλληλα, τον βοηθά να αναπτύξει δεξιότητες και να υιοθετήσει στάσεις και συμπεριφορές θετικές για το περιβάλλον, οι οποίες αναμένεται να καθοδηγούν τις επιλογές και τις αποφάσεις του σε ατομικό και κοινωνικό επίπεδο, σε σχέση με τη διαχείριση του περιβάλλοντος και την αειφόρο ανάπτυξη.

Επίσης, η βιολογία ασχολείται με την μελέτη των θεμάτων υγείας,δίνει τις βασικές γνώσεις που εδραιώνουν την κατάρτιση στα θέματα αυτά. Η γνώση,αρχικά της ανατομίας και της φυσιολογίας του σώματός τους και,στη συνέχεια,η μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν την καλή υγεία του οργανισμού έχει ως αποτέλεσμα αφενός την κατανόηση της λειτουργίας του οργανισμού και αφετέρου την απόκτηση συμπεριφορών που συμβάλλουν στη διατήρηση της υγείας και ευεξίας τα οποία έχουν ως αποτέλεσμα και την κοινωνική ευημερία.

Τέλος, η σύγχρονη βιολογική έρευνα προσπαθεί να δώσει λύσεις και σε άλλα προβλήματα που υποβαθμίζουν την ποιότητα ζωής του σύγχρονου ανθρώπου όπως η έλλειψη τροφής, η υπογεννητικότητα κτλ. Ωστόσο, συχνά, κάποιες από τις λύσεις που προτείνονται εγείρουν και ηθικά διλήμματα. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν τα τρόφιμα από γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς, η υποβοηθούμενη αναπαραγωγή, η γονιδιακή θεραπεία, τα εμβόλια κ.ά.). Είναι επομένως χρήσιμο οι μαθητές από νωρίς να ενημερώνονται και να προβληματίζονται για όλα αυτά προκειμένου,στη συνέχεια,ως πολίτες να μπορούν να αντιμετωπίζουν,κριτικά,θέματα σχετικά με αυτά προκειμένου να κάνουν σωστότερες επιλογές, τόσο σε επίπεδο ατομικό όσο και σε επίπεδο κοινωνικό ως πολίτες

Τετράδιο εργασιών βιολογίας γ γυμνασίου

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 30 Απριλίου 2019