Χρήση της εντολής ΘέσεΣχήμα με λίστα
Στην ενότητα Χρήση του Shift-κλικ για εναλλαγή σχημάτων, χρησιμοποιήσαμε τα πλήκτρα και τα μενού για τη δημιουργία κίνησης. Η εντολή ΘέσεΣχήμα καθορίζει το σχήμα της χελώνας. Η είσοδος στην εντολή ΘέσεΣχήμα είναι συνήθως το όνομα ενός σχήματος (όπως στην οδηγία ΘέσεΣχήμα "πουλί1). Η εντολή ΘέσεΣχήμα μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί με μια λίστα με ονόματα σχημάτων (μπορείτε να δείτε τα ονόματα των σχημάτων στην καρτέλα Γραφικά). Σε αυτή την περίπτωση, η χελώνα διατρέχει κυκλικά τη λίστα σχημάτων κάθε φορά που εκτελεί μια εντολή μπροστά, πίσω ή ολίσθηση. Για να κάνετε ένα πουλί να πετάξει, δημιουργήστε νέα χελώνα και δοκιμάστε τις εξής εντολές στο Κέντρο εντολών:
ΘέσεΣχήμα [πουλί1 πουλί2]Πληκτρολογήστε τις ακόλουθες οδηγίες στο Κέντρο εντολών και παρατηρήστε τι θα συμβεί:
επανάλαβε 20 [μπροστά 2 περίμενε 2]
επανάλαβε 20 [μπροστά 10 περίμενε 2]
ολίσθηση 100 5
Με άλλα λόγια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μία μόνο φορά την εντολή ΘέσεΣχήμα για να ρυθμίσετε τα σχήματα που εναλλάσσονται κατά την κίνηση (σε μια διαδικασία ΑρχικήΡύθμιση, για παράδειγμα). Η κίνηση ενεργοποιείται από την επόμενη εντολή μπροστά ή πίσω στο Κέντρο εντολών, από κάποιο κουμπί ή κάποια χελώνα, στην οποία μπορείτε να κάνετε κλικ για το σκοπό αυτό.
Για να σταματήσετε την εναλλαγή σχημάτων, δώστε στη χελώνα ένα μόνο σχήμα:
ΘέσεΣχήμα "πουλί1