Χρήση της εντολής ΘέσεΣχήμα και των εντολών μπροστά ή περίμενε
Ακολουθεί ένας ακόμη τρόπος για να κάνετε ένα πουλί να πετάξει:
- Σύρετε τη χελώνα έτσι ώστε το κεφάλι της να είναι στραμμένο προς την άνω αριστερή γωνία της σελίδας.
- Ανοίξτε το πλαίσιο διαλόγου της χελώνας (κάντε δεξί κλικ στη χελώνα και επιλέξτε Επεξεργασία από το μενού συντόμευσης).
- Πληκτρολογήστε την οδηγία:
ΘέσεΣχήμα "πουλί1 μπροστά 2 ΘέσεΣχήμα "πουλί2 μπροστά 2- Επιλέξτε Πολλές φορές για να εκτελεστεί η οδηγία ξανά και ξανά.
- Κάντε κλικ στο OK και κλείστε το πλαίσιο διαλόγου.
- Κάντε κλικ στη χελώνα και παρατηρήστε τη μετατροπή της σε πουλί που πετάει.
- Κάντε ξανά κλικ στη χελώνα-πουλί για να σταματήσει η κίνηση.
Αν δεν θέλετε να μετακινείται το πουλί ενώ πετάει, μπορείτε να αλλάξετε την οδηγία:
ΘέσεΣχήμα"πουλί1 περίμενε 1ΘέσεΣχήμα"πουλί2 περίμενε 1Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτή την τεχνική για όλες τις ομάδες σχημάτων. Μπορείτε να δείτε τα ονόματα των σχημάτων στην καρτέλα Γραφικά. (Όταν τοποθετείτε το δείκτη σε κάποιο σχήμα, εμφανίζεται ένα πλαίσιο με το όνομα και τον αριθμό του.) Αν υπάρχουν τρία σχήματα σε μία ομάδα, προσθέστε άλλη μία εντολή ΘέσεΣχήμα και μπροστά. Αν οι οδηγίες είναι πολύ μεγάλες και δεν χωρούν στο πλαίσιο διαλόγου, μπορείτε να τις συμπεριλάβετε σε μια διαδικασία στην Καρτέλα Διαδικασίες.