Προγραμματισμός με τη γεωμετρία χελώνας
Ένα από τα πιο γνωστά χαρακτηριστικά της Logo είναι ο μικρόκοσμος που ονομάζεται Γεωμετρία χελώνας. Η πρώτη χελώνα της Logo ήταν ένα ρομπότ - έμοιαζε με μεγάλο μεταλλικό κουτί και είχε ρόδες. Ήταν συνδεδεμένη στον υπολογιστή με ένα μακρύ καλώδιο και μπορούσε να σχεδιάζει γραμμές στο πάτωμα, το οποίο ήταν συνήθως καλυμμένο με χαρτί. Πολύ σύντομα βελτιώθηκε και έγινε μια χελώνα ελεγχόμενη από τον υπολογιστή. Τώρα είναι μια χελώνα που "ζει" στην οθόνη ενός υπολογιστή. Η χελώνα ανταποκρίνεται σε λέξεις λεξιλογίου που ονομάζονται πρωτογενείς διαδικασίες της Logo. Αφού λοιπόν είναι ορατή η επίδραση των οδηγιών της Logo πάνω στη χελώνα, η γεωμετρία χελώνας είναι ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιβάλλον για την εισαγωγή στον προγραμματισμό με Logo και την εκμάθηση βασικών ιδεών στα μαθηματικά.