πάρε
πάρε αντικείμενο ιδιότητα

Επιστρέφει την ιδιότητα ενός αντικειμένου της τρέχουσας εργασίας. Η πρώτη είσοδος είναι το όνομα ενός αντικειμένου, χρώματος ή σελίδας. Η δεύτερη είσοδος είναι το όνομα μιας ιδιότητας.

Ακολουθεί μια λίστα με τις ιδιότητες που μπορεί να έχει κάθε αντικείμενο:

Εργασία: ΠεριβάλλονΠαρουσίασης? ΕμφάνισηΓραμμήςΕργαλείων? ΕμφάνισηΚέντρουΕντολών? ΕμφάνισηΚαρτελών? ΕμφάνισηΓραμμήςΚατάστασης?
Σελίδα: χελώνες, κείμενα, κουμπιά, μεταβολείς, μελωδίες, ήχοι, μουσική, βίντεο, δεσμοί, χρωματοπαγίδες, ΠαγωμένοΦόντο?, ΕφφέΜετάβασης
Χελώνα: ορατό?, κανόνας, ναι?, χαρακτηριστικό, παγωμένο?
Κουμπί: θέση, μέγεθος, κανόνας, ναι?, παγωμένο?
Μεταβολέας: θέση, ΕμφάνισηΟνόματος?, όρια, τιμή, παγωμένο?
Κείμενο: ορατό?, θέση, μέγεθος, διαφανές?, ΕμφάνισηΟνόματος?, κείμενο, ΕκτελέσιμηΓραμμή, παγωμένο?
Χρώμα: χελωνοκανόνας, χελωνορύθμιση, ΚλικΠοντικιού
Δεσμοί: ορατό?, θέση, ΕμφάνισηΟνόματος?, παγωμένο?, σύνδεση
Μελωδία: ορατό?, θέση, ναι?, ΕμφάνισηΟνόματος?, όργανο, ένταση, ρυθμός, παγωμένο?
Mουσική, ήχος: ορατό?, θέση, ναι?, ΕμφάνισηΟνόματος?, παγωμένο?
Βίντεο: ορατό?, θέση, ναι?, ΕμφάνισηΟνόματος?, παγωμένο?, μέγεθος
ανακοίνωση: θέση
ερώτηση: θέση

Δείτε επίσης την πρωτογενή διαδικασία θέσε και το κεφάλαιο Χειρισμός αντικειμένων μέσω προγράμματος στα Θέματα Βοήθειας του MicroWorlds για περισσότερες πληροφορίες.

Τα ακόλουθα παραδείγματα λαμβάνουν ως δεδομένο το ότι τα αντικείμενα υπάρχουν στην εργασία.

δείξε πάρε "χ1 "κανόνας
συνεχώς [μπ 1]
δείξε πάρε "χ1 "ναι?
ΣΩΣΤΟ
δείξε πάρε "κουμπί1 "κανόνας
εκκίνηση [σελίδα1]
δείξε πάρε "κείμενο1 "μέγεθος
160 100
δείξε πάρε "χ1 "χαρακτηριστικό
ταχύτητα 12
δείξε πάρε "ερώτηση "θέση
354 132


Οι μελωδίες δημιουργούνται μέσω του Επεξεργαστή μελωδίας ενώ τα μουσικά θέματα δημιουργούνται με την εισαγωγή μουσικής σε μορφή MIDI.