Μεταβλητές κατάστασης (Τεχνικές): Χελώνες
Οι χελώνες έχουν αρκετές ενσωματωμένες μεταβλητές κατάστασης, για παράδειγμα ΘέσεΘέση και θέση, ΘέσεΚατεύθυνση και κατεύθυνση, ΘέσεΧρώμα και χρώμα.
ΘέσεΚατεύθυνση 90
δείξε κατεύθυνση
90
Μπορείτε να επεκτείνετε αυτές τις μεταβλητές με την εντολή χελωνοχαρακτηριστικό. Η εντολή χελωνοχαρακτηριστικό δημιουργεί μια νέα κατάσταση για κάθε χελώνα στην εργασία. Ένα σύνηθες παράδειγμα στη Logo του MicroWorlds είναι η δημιουργία μεταβλητής χελώνας για την ταχύτητα:
χελωνοχαρακτηριστικό "ταχύτηταΗ είσοδος στην εντολή χελωνοχαρακτηριστικό γίνεται μια μεταβλητή που συνδέεται με κάθε χελώνα ξεχωριστά. Αρχικά, η μεταβλητή αυτή είναι κενή. Μπορείτε να δώσετε μια τιμή για τη μεταβλητή μιας χελώνας με την εντολή θέσε και το όνομα της μεταβλητής:
χ1, ΘέσεΤαχύτητα 2Λέει στη χελώνα που ονομάζεται χ1 να ρυθμίσει την ταχύτητά της στο 2.
χ2, ΘέσεΤαχύτητα 10Λέει στη χελώνα που ονομάζεται χ2 να ρυθμίσει την ταχύτητά της στο 10.
Τώρα, αν ζητήσετε από τις χελώνες να εκτελέσουν την οδηγία μπ ταχύτητα, η χ1 θα κινηθεί αργά ενώ η χ2 θα κινηθεί γρήγορα.
ΖήτησεΑπό [χ1 χ2] [επανάλαβε 200 [μπ ταχύτητα]]Ένα άλλο πρακτικό παράδειγμα είναι η χρήση της εντολής χελωνοχαρακτηριστικό για την αποθήκευση της αρχικής θέσης κάθε χελώνας, αν υπάρχουν πολλές χελώνες στη σελίδα:
χελωνοχαρακτηριστικό "ΑρχικήΘέση
όλες [ΘέσεΑρχικήΘέση θέση]
Για να επιστρέψουν οι χελώνες στην αρχική τους θέση, στην έδρα τους, αφού εκτελέσετε ένα πρόγραμμα, πληκτρολογήστε:
όλες [ΘέσεΘέση ΑρχικήΘέση]Το όνομα της μεταβλητής επιστρέφει την τιμή της μεταβλητής για την τρέχουσα χελώνα:
χ1, δείξε ταχύτητα
2
Πηγαίνετε στην καρτέλα Εργασία για να δείτε τη λίστα των μεταβλητών και των τιμών της συγκεκριμένης χελώνας:
Η οδηγία
κατάργηση "ταχύτητακαταργεί τη μεταβλητή ταχύτητα από όλες τις χελώνες.