!Δραστηριότητα 3 – Εκσφαλμάτωση λογικού λάθους σε δομή επανάληψης !Ακολουθεί η εκφώνηση για την ανάπτυξη ενός προγράμματος: !«Να αναπτύξετε πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ που να διαβάζει βαθμούς μαθητών, να υπολογίζει !τον μέσο όρο τους και στο τέλος να τον εμφανίζει. Το πρόγραμμα να αποδέχεται μόνο τιμές !μεγαλύτερες ή ίσες του μηδενός για τους βαθμούς. Μόλις διαβάσει κάποιον αριθμό μικρότερο !του μηδενός, να σταματήσει την ανάγνωση των βαθμών. Θεωρούμε ότι από το πληκτρολόγιο δε !δίνονται τιμές μεγαλύτερες από τον μέγιστο επιτρεπτό βαθμό». !Δίνεται το πρόγραμμα (κώδικας σε ΓΛΩΣΣΑ [5.16]). !Α) Εκτελέστε το πρόγραμμα για τις τιμές εισόδου 15, 16, 17 και -1 και καταγράψτε τις τιμές !των μεταβλητών στον παρακάτω πίνακα τιμών. Στον πίνακα χρησιμοποιήστε όσες γραμμές χρειάζεστε. !Β) Ποια λάθη εντοπίσατε κατά την εκτέλεση του προγράμματος; Προτείνετε διορθώσεις. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟ_Βαθμολογίας ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Βαθμός, Πλήθος, Άθροισμα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΜΟ ΑΡΧΗ Άθροισμα <- 0 Πλήθος <- 0 ΓΡΑΨΕ "Βαθμός:" ΔΙΑΒΑΣΕ Βαθμός ΟΣΟ Βαθμός >= 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ ΓΡΑΨΕ "Βαθμός:" ΔΙΑΒΑΣΕ Βαθμός Άθροισμα <- Άθροισμα + Βαθμός ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΜΟ <- Άθροισμα/Πλήθος ΓΡΑΨΕ "Μέσος όρος βαθμών=", ΜΟ ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ