Κεφ 2.3
- Ιστορική εξέλιξη των γλωσσών προγραμματισμού
- Προγραμματιστικά υποδείγματα
- Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
- Πρόσωπα με σημαντική συμβολή στην ιστορία της Πληροφορικής
Κεφ 3.1
- Διαχείριση επεξεργαστή / αλγόριθμος χρονοπρογραμματισμού
- Διαχείριση μνήμης / εικονική μνήμη
- Αποθήκευση / ανάκτηση δεδομένων / αλγόριθμοι εξυπηρέτησης αιτημάτων εγγραφής-ανάγνωσης
- Διαχείριση διεργασιών
- Έλεγχος πρόσβασης / δικαιώματα πρόσβασης
- Ιστορική εξέλιξη - γενιές λειτουργικών συστημάτων
- Ιστορική εξέλιξη ενός λειτουργικού συστήματος (πχ Windows, Unix/Linux, Mac OS X)
- Σύγκριση λειτουργικών συστημάτων
Κεφ 3.2
- Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
- Πληροφοριακά Συστήματα στην Εκπαίδευση
- Βάσεις Δεδομένων
Κεφ 3.3
- Ζητήματα που επηρεάζουν την ποιότητα υπηρεσιών μέσω δικτύων
- Κωδικοί πρόσβασης: γιατί χρησιμοποιούνται, τι σημαίνει ισχυρός κωδικός πρόσβασης για την προστασία συσκευών και πληροφοριών από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση
- Μοντελοποιήστε τον τρόπο με τον οποίο οι πληροφορίες διασπώνται σε μικρότερα κομμάτια, μεταδίδονται ως πακέτα μέσω συσκευών, δικτύων και Διαδικτύου και επανασυνδέονται στον προορισμό
- Διερεύνηση μεθόδων κρυπτογράφησης και μοντελοποίηση για την ασφαλή μετάδοση πληροφοριών
- Σχέση μεταξύ δρομολογητών, μεταγωγέων, εξυπηρετητών, τοπολογίας και διευθύνσεων
- Διευθυνσιοδότηση στα δίκτυα
- Wi-Fi και δίκτυα
- Ιστορία του Παγκόσμιου Ιστού
- Ιστορία του Διαδικτύου
- Υπολογιστικό νέφος
Κεφ 3.4
- Έξυπνες τηλεοράσεις, λειτουργικά συστήματα, τεχνητή νοημοσύνη
- Η τεχνητή νοημοσύνη καθοδηγεί λογισμικά και συστήματα
- Ψηφιακές διαφημίσεις
- Αυτοκίνητα χωρίς οδηγό
- Εντοπισμός απάτης με πιστωτικές κάρτες
- Αλγόριθμος τεχνητής νοημοσύνης για να παίξετε ένα παιχνίδι εναντίον ενός ανθρώπου ή για να λύσετε ένα πρόβλημα
- Μηχανική μάθηση
- Νευρωνικά δίκτυα
- Τεχνητή νοημοσύνη και ηλεκτρονικά παιχνίδια
- Τεχνητή νοημοσύνη εναντίον ανθρώπου (πχ σκάκι)