Τι γίνεται όταν θέλουμε το πρόγραμμα μας να κάνει άλλα όταν, για παράδειγμα, ο βαθμός σ' ένα μάθημα είναι μεγαλύτερος του 10 κι άλλα όταν ο βαθμός είναι μικρότερος του 10;...
Ή γενικότερα, πώς αλλάζει η ροή εκτέλεσης του προγράμματος μου ανάλογα με το Αν ισχύει ή όχι κάποια συνθήκη;...
Η απάντηση είναι Αν (if...), ή Δομή Επιλογής.
Στη συνέχεια θα μελετήσουμε τι γίνεται στις περιπτώσεις που η ροή εκτέλεσης του προγράμματος μας έχει πολλαπλές επιλογές (αλυσιδωτές συνθήκες).
Για να το κάνουμε αυτό:
κι ένα τραγουδάκι δώρο... ΑΝ
και λάχει...