Μάθημα : Γτ : Εφαρμογές Η/Υ στον Τουρισμό

Κωδικός : 3240020180

3240020180  -  ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΑΡΚΟΥ

Κεφ 1 Πληροφοριακά συστήματα (ΑΣΚΗΣΗ)

Ερώτηση 1 (Ελεύθερου Κειμένου — 0 βαθμοί) 

Ονοματεπώνυμο μαθητή

Ερώτηση 2 (Πολλαπλής Επιλογής (Πολλαπλές Απαντήσεις) — 6 βαθμοί) 

Ποια από τα παρακάτω αποτελούν συστατικά στοιχεία ενός πληροφοριακού συστήματος;

Ερώτηση 3 (Αντιστοίχιση — 6 βαθμοί) 

Ποιες από τις παρακάτω προτάσεις είναι ΣΩΣΤΕΣ και ποιες ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ; Αντιστοιχίστε!
Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. Τα πληροφοριακά συστήματα οδηγούν στην ανάπτυξη της επιχείρησης
A. Σωστό
2. Υπεύθυνος για την καταγραφή των απαιτήσεων ενός πληροφοριακού συστήματος σε μια επιχείρηση είναι ο Αναλυτής Προγραμμάτων
B. Λάθος
3. Ένα επιτυχημένο λογισμικό δεν είναι απαραίτητο να είναι λειτουργικό και εύχρηστο
 
4. Κατά την δημιουργία ενός Π.Σ. πρέπει να προβλεφθούν οι νέοι ρόλοι των εργαζομένων της επιχείρησης
 
5. Πριν την εγκατάσταση του λογισμικού πρέπει να γίνει πιλοτική χρήση
 
6. Η συντήρηση του Π.Σ. περιλαμβάνει διορθώσεις και επισκευές λογισμικού αλλά και υλικού του συστήματος
 

Ερώτηση 4 (Αντιστοίχιση — 7 βαθμοί) 

Αντιστοιχίστε τα λογισμικά!
Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. Windows
A. Λογισμικό συστήματος
2. Site του Δήμου Σητείας
B. Λογισμικό εφαρμογών
3. Ιστοσελίδα επιχείρησης
C. Διαδίκτυο
4. Powerpoint
D. Εφαρμογή τουριστικού ενδιαφέροντος
5. Ξενοδοχειακό λογισμικό
 
6. Επικοινωνία με την επιχείρηση
 
7. Excel
 

Ερώτηση 5 (Αντιστοίχιση — 4 βαθμοί) 

Αντιστοιχίστε! ERP Ή CRM;
Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. Gmail.com
A. ERP (Enterprise Resource Planning) Διαχείριση επιχειρηματικών πόρων
2. Booking.com
B. CRM (Customer Relationship Management) Διοίκηση με βάση τον πελάτη
3. Λογιστικό λογισμικό
 
4. Ξενοδοχειακό λογισμικό
 

Ερώτηση 6 (Αντιστοίχιση — 8 βαθμοί) 

Να ταξινομήσετε τις φάσεις ανάπτυξης ενός πληροφοριακού συστήματος με σειρά προτεραιότητας βάζοντας 1 στην φάση που προηγείται και 8 στην τελευταία
Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. Έλεγχος-Δοκιμή συστήματος
A. 1
2. Ανάλυση απαιτήσεων
B. 2
3. Εγκατάσταση-Λειτουργία
C. 3
4. Απόσυρση
D. 4
5. Συντήρηση
E. 5
6. Προγραμματισμός συστήματος
F. 6
7. Ορισμός προβλήματος
G. 7
8. Σχεδιασμός συστήματος
H. 8

Ερώτηση 7 (Αντιστοίχιση — 8 βαθμοί) 

Αντιστοιχίστε τις εργασίες με την φάση!
Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. Αδυναμία αναβάθμισης
A. Ορισμός προβλήματος
2. Προσχέδια
B. Ανάλυση απαιτήσεων
3. Τεχνική υποστήριξη
C. Σχεδιασμός συστήματος
4. Πιλοτική χρήση
D. Προγραμματισμός συστήματος
5. Έρευνα πάνω στο πρόβλημα
E. Έλεγχος - Δοκιμαστική λειτουργία
6. Εκπαίδευση προσωπικού
F. Εγκατάσταση - Λειτουργία
7. Τεκμηριωμένα οικονομοτεχνικά κριτήρια
G. Συντήρηση
8. Συγγραφή κώδικα
H. Απόσυρση

Ερώτηση 8 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Ποιος από τους παρακάτω δεν αποτελεί λόγο απόσυρσης ενός πληροφοριακού συστήματος;