Εγγραφή
Μαθήματα
Συχνές ερωτήσεις
Ελληνικά
Ελληνικά
English
Σύνδεση
Ελληνικά
Ελληνικά
English
Σύνδεση
Εγγραφή
Μαθήματα
Συχνές ερωτήσεις
Επιλογές Μαθήματος
Ανακοινώσεις
Ασκήσεις
Έγγραφα
Σύνδεσμοι
Επιλογές Μαθήματος
Ανακοινώσεις
Ασκήσεις
Έγγραφα
Σύνδεσμοι
Μάθημα : 1. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ (Πρώην ΑΕΠΠ)
Κωδικός : D21100
1. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ (Πρώην ΑΕΠΠ)
D21100 - ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑΣ
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ-ΠΙΝΑΚΕΣ
Ερώτηση 1
(Αντιστοίχιση — 6 βαθμοί)
Να αντιστοιχίσετε τα παρακάτω:
Στήλη Α
Κάντε την αντιστοιχία
Στήλη B
1.
Απώθηση
--
A
B
A.
Ουρά
2.
Εξαγωγή
--
A
B
B.
Στοίβα
3.
Ώθηση
--
A
B
4.
Εισαγωγή
--
A
B
5.
LIFO
--
A
B
6.
FIFO
--
A
B
Ερώτηση 2
(Αντιστοίχιση — 20 βαθμοί)
Να αντιστοιχίσετε τα παρακάτω:
Στήλη Α
Κάντε την αντιστοιχία
Στήλη B
1.
Με τον όρο δεδομένο αναφέρεται οποιοδήποτε γνωσιακό στοιχείο προέρχεται από επεξεργασία δεδομένων.
--
A
B
A.
ΣΩΣΤΟ
2.
Σκοπός της συγχώνευσης δύο ταξινομημένων πινάκων είναι η δημιουργία ενός τρίτου ταξινομημένου πίνακα, που περιέχει τα στοιχεία των δύο πινάκων.
--
A
B
B.
ΛΑΘΟΣ
3.
Σε ένα μεγάλο και σύνθετο πρόγραμμα, η άσκοπη χρήση μεγάλων πινάκων μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε αδυναμία εκτέλεσης του προγράμματος.
--
A
B
4.
Οι δυναμικές δομές έχουν σταθερό μέγεθος.
--
A
B
5.
Η ουρά και η στοίβα μπορούν να υλοποιηθούν με δομή πίνακα.
--
A
B
6.
Η εξαγωγή (dequeue) στοιχείου γίνεται από το εμπρός άκρο της ουράς.
--
A
B
7.
Η απώθηση (pop) στοιχείου γίνεται από το πίσω άκρο της στοίβας.
--
A
B
8.
Κατά τη διαδικασία της ώθησης πρέπει να ελέγχεται αν η στοίβα είναι γεμάτη.
--
A
B
9.
Η ώθηση (push) στοιχείου είναι μία από τις λειτουργίες της ουράς.
--
A
B
10.
Η ταξινόμηση είναι μια από τις βασικές λειτουργίες επί των δομών δεδομένων.
--
A
B
11.
Τα στοιχεία ενός πίνακα μπορούν να αποτελούνται από δεδομένα διαφορετικού τύπου.
--
A
B
12.
Σε μία δυναμική δομή δεδομένων τα δεδομένα αποθηκεύονται υποχρεωτικά σε συνεχόμενες θέσεις μνήμης.
--
A
B
13.
Η σειριακή αναζήτηση χρησιμοποιείται αποκλειστικά στους ταξινομημένους πίνακες.
--
A
B
14.
Ο πίνακας είναι μία δυναμική δομή δεδομένων.
--
A
B
15.
Οι λειτουργίες ώθηση και απώθηση είναι οι κύριες λειτουργίες σε μία στοίβα.
--
A
B
16.
Η ταξινόμηση φυσαλίδας είναι ο πιο απλός και ταυτόχρονα ο πιο γρήγορος αλγόριθμος ταξινόμησης.
--
A
B
17.
Αλγόριθμοι + Δομές Δεδομένων = Προγράμματα.
--
A
B
18.
Με τη λειτουργία της συγχώνευσης, δύο ή περισσότερες δομές δεδομένων συνενώνονται σε μία ενιαία δομή.
--
A
B
19.
Η στοίβα χρησιμοποιεί δύο δείκτες.
--
A
B
20.
Ο πίνακας που χρησιμοποιεί ένα μόνο δείκτη για την αναφορά των στοιχείων του ονομάζεται μονοδιάστατoς.
--
A
B