Μάθημα : ΦΥΣΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Κωδικός : G1506196

G1506196  -  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΕΧΑΓΙΑΣ

Ερωτήσεις στο μάθημα: 2.2 Η έννοια της ταχύτητας.

Ερώτηση 1 (Συμπλήρωση Κενών (Χαλαρή Ταυτοποίηση) — 2 βαθμοί) 

Συμπλήρωσε τα κενά στην παρακάτω πρόταση:
  •  
Η ταχύτητα είναι φυσικό που εκφράζει το πόσο , ή κινείται ένα σώμα.

Ερώτηση 2 (Συμπλήρωση Κενών (Χαλαρή Ταυτοποίηση) — 3 βαθμοί) 

Συμπλήρωσε τα κενά στο παρακάτω κείμενο:
Μέση ταχύτητα ενός κινούμενου σώματος λέμε το του που διανύει το σώμα σε ορισμένο , προς τον χρόνο αυτό.

Ερώτηση 3 (Αντιστοίχιση — 5 βαθμοί) 

Η ταχύτητα
Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. είναι θεμελιώδες φυσικό μέγεθος
A. Σωστό
2. συμβολίζεται με το γράμμα υ
B. Λάθος
3. έχει ως μονάδα μέτρησης στο Διεθνές Σύστημα (S.I.) το: 1m/sec
 
4. όσο μεγαλύτερη είναι τόσο πιο αργά κινείται το κινούμενο σώμα (κινητό)
 
5. επειδή συνήθως αλλάζει διαρκώς, χρησιμοποιούμε την μέση ταχύτητα
 

Ερώτηση 4 (Αντιστοίχιση — 5 βαθμοί) 

Αντιστοίχισε τα στοιχεία της 1ης στήλης με εκείνα της 2ης:

στην 1η στήλη αναγράφονται οι ταχύτητες (σε Km/h) των κινουμενων σωμάτων που αναγράφοναι στην 2η στήλη

Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. 0,05
A. ήχος
2. 5
B. χελώνα
3. 50
C. λαγός
4. 1224
D. ασανσέρ σε κίνηση
5. 2500
E. υπερηχητικό αεροσκάφος

Ερώτηση 5 (Αντιστοίχιση — 5 βαθμοί) 

Ένας μαθητής διανύει την διαδρομή σπίτι- σχολείο, μήκους 600 μέτρων, σε χρόνο 10 λεπτά.
Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. Ο μαθητής έχει μέση ταχύτητα 60m/min
A. Σωστό
2. Ο μαθητής έχει μέση ταχύτητα 60m/sec
B. Λάθος
3. Η μέση ταχύτητα του μαθητή είναι 3,6Km/h
 
4. Ο μαθητής κάθε δευτερόλεπτο της κίνησής του διανύει διαδρομή μήκους ενός μέτρου (1m).
 
5. Ο μαθητής σε μισή ώρα θα διανύσει, αν φυσικά κινηθεί με τον ίδιο ρυθμό, απόσταση τριών χιλιομέτρων (3Km).)