Μάθημα : Γτ : Οργάνωση και λειτουργία Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων ΟΛΞΕ

Κωδικός : T342137

T342137  -  ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΑΡΚΟΥ

Τηλεφωνείο ( ΑΣΚΗΣΗ )

Ερώτηση 1 (Ελεύθερου Κειμένου — 0 βαθμοί) 

Ονοματεπώνυμο μαθητή:

Ερώτηση 2 (Πολλαπλής Επιλογής (Πολλαπλές Απαντήσεις) — 4 βαθμοί) 

Ποιες από τις παρακάτω αποτελεί αρμοδιότητα του υπαλλήλου Τηλεφωνείου;

Ερώτηση 3 (Πολλαπλής Επιλογής (Πολλαπλές Απαντήσεις) — 3 βαθμοί) 

Ποια από τα παρακάτω προσόντα είναι απαραίτητα για τον υπάλληλο Τηλεφωνείου;

Ερώτηση 4 (Πολλαπλής Επιλογής (Πολλαπλές Απαντήσεις) — 3 βαθμοί) 

Τα σύγχρονα τηλεφωνικά κέντρα...

Ερώτηση 5 (Αντιστοίχιση — 5 βαθμοί) 

Αντιστοιχήστε: Χειρισμός τηλεφωνικών κλήσεων
Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. Ελέγχουμε αν είναι πρόσφατη αναχώρηση ή αναμένεται να αφιχθεί
A. Ο πελάτης απουσιάζει (προσωρινά)
2. Δεν συνδέουμε καμία γραμμή ούτε δίνουμε πληροφορίες
B. Ο πελάτης βρίσκεται στο δωμάτιό του
3. Γίνεται σύνδεση της κλήσης
C. Ο πελάτης ταξιδεύει incognito
4. Κρατάμε μήνυμα και φροντίζουμε να παραδωθεί με το κλειδί
D. Ο πελάτης πρέπει να έρθει στο τηλεφωνικό κέντρο επειγόντως
5. Τον αναζητάμε από τα μεγάφωνα
E. Δεν υπάρχει πελάτης με τέτοιο όνομα

Ερώτηση 6 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Στα σύγχρονα τηλεφωνικά κέντρα δεν χρειάζεται να ασχοληθεί καθόλου με τα εγερτήρια ο τηλεφωνητής

Ερώτηση 7 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Το τηλεφωνικό κέντρο είναι υπεύθυνο και για τον χειρισμό του ειδικού πομπού κλήσης υπαλλήλων