Μάθημα : Γτ : Οργάνωση και λειτουργία Τουριστικών Επιχειρήσεων ΟΛΤΕ

Κωδικός : T342144

T342144  -  ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΑΡΚΟΥ

κεφ 2.3 Εξασφάλιση διαμονής ( ΑΣΚΗΣΗ)

Ερώτηση 1 (Ελεύθερου Κειμένου — 0 βαθμοί) 

Ονοματεπώνυμο μαθητή:

Ερώτηση 2 (Πολλαπλής Επιλογής (Πολλαπλές Απαντήσεις) — 2 βαθμοί) 

Το τουριστικό γραφείο για την εξασφάλιση διαμονής ...

Ερώτηση 3 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Για την ρύθμιση πολλών θεμάτων στις σχέσεις όλων των εμπλεκομένων στον τουρισμό έχουν θεσπιστεί κανόνες που είναι κοινοί για όλες τις χώρες

Ερώτηση 4 (Αντιστοίχιση — 4 βαθμοί) 

Αντιστοιχήστε: Τύποι συμβολαίων
Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. Συμφωνία συνεργασίας και διαχειριστικής δέσμευσης
A. On request
2. Δεσμευτική συμφωνία συνεργασίας
B. Allotment
3. Εγγυημένη συμφωνία
C. Commitment
4. Συμφωνία κατόπιν συνεννόησης
D. Guarantee

Ερώτηση 5 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Τα συμβόλαια allotment, commitment, guarantee και on request υπογράφονται μεταξύ...

Ερώτηση 6 (Πολλαπλής Επιλογής (Πολλαπλές Απαντήσεις) — 4 βαθμοί) 

Ποια από τα παρακάτω περιλαμβάνονται στο allotment;

Ερώτηση 7 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Το allotment είναι...

Ερώτηση 8 (Αντιστοίχιση — 5 βαθμοί) 

Αντιστοιχήστε τις έννοιες:
Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. Χρονικό διάστημα πριν από το οποίο μπορεί να ακυρωθεί η κράτηση χωρίς συνέπειες
A. Over allotment
2. Κρατήσεις πάνω από το ανώτατο όριο που έχει συμφωνηθεί στο allotment
B. Over booking
3. Υπογραφή συμβολαίων για δωμάτια που ξεπερνούν την δυναμικότητα του ξενοδοχείου
C. Out of allotment
4. Κρατήσεις για αριθμό δωματίων πάνω από την δυναμικότητα του ξενοδοχείου
D. Release period
5. Ειδοποίηση ότι καλύφθηκαν οι κρατήσεις που έχουν συμφωνηθεί στο allotment
E. Stop sales

Ερώτηση 9 (Αντιστοίχιση — 3 βαθμοί) 

Αντιστοιχήστε: Release period/Περίοδος αποδέσμευσης και χρονικό διάστημα
Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. High season
A. 7 μέρες
2. Mid season
B. 21 μέρες
3. Low season
C. 14 μέρες

Ερώτηση 10 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Πλάνο κρατήσεων χρησιμοποιούν και τα Τουριστικά Γραφεία

Ερώτηση 11 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Το συμβόλαιο Commitment δεν περιέχει καμία εγγύηση αλλά μόνο συμφωνία τιμών

Ερώτηση 12 (Πολλαπλής Επιλογής (Πολλαπλές Απαντήσεις) — 3 βαθμοί) 

Το Voucher οριστικοποιεί την κράτηση και δεσμεύει....

Ερώτηση 13 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Όταν ο πρακτοριακός πελάτης θέλει να χρησιμοποιήσει μια υπηρεσία που δεν συμπεριλαμβάνεται στο voucher τότε πληρώνει κανονικές τιμές

Ερώτηση 14 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Ποιο από τα δύο προηγείται χρονικά;

Ερώτηση 15 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Πότε χρειάζεται η έκδοση Rooming list;

Ερώτηση 16 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Τι κάνουμε εάν αλλάξουν οι ημερομηνίες μιας κράτησης για την οποία έχουμε ήδη εκδόσει voucher;

Ερώτηση 17 (Πολλαπλής Επιλογής (Πολλαπλές Απαντήσεις) — 5 βαθμοί) 

Ποια από τα παρακάτω στοιχεία πρέπει να περιλαμβάνει ένα reservation voucher;

Ερώτηση 18 (Πολλαπλής Επιλογής (Πολλαπλές Απαντήσεις) — 5 βαθμοί) 

Από τι εξαρτάται η πολιτική τιμών του τουριστικού γραφείου;

Ερώτηση 19 (Αντιστοίχιση — 4 βαθμοί) 

Αντιστοιχήστε τις μεθόδους τιμολόγησης
Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. Με βάση την απόδοση
A. Πόσο πουλάνε οι ανταγωνιστές μας
2. Με βάση την αξία για τον καταναλωτή
B. Πόσο σημαντικό είναι το προϊόν για τον πελάτη
3. Με ποσοστό
C. Υπολογισμός του κόστους του προϊόντος και πρόσθεση της επιθυμητής προμήθειας
4. Με τρέχουσες τιμές
D. Πόσο μεγάλη είναι η ζήτηση; Τι πληρότητα υπάρχει αυτήν την εποχή;

Ερώτηση 20 (Αντιστοίχιση — 5 βαθμοί) 

Αντιστοιχήστε: Τιμές NET και GROSS
Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. Χρησιμοποιείται στα on request
A. NET PRICE
2. Καθαρή τιμή. Δεν συμπεριλαμβάνει την προμήθεια του πράκτορα
B. GROSS PRICE
3. Χρησιμοποιείται στα allotment, commitment και guarantee
 
4. Μικτή τιμή. Συμπεριλαμβάνει την προμήθεια του πράκτορα
 
5. Χρησιμοποιείται στις συμφωνίες τουρ. γραφείων με τους Tour Operators