Μάθημα : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Κωδικός : 1001021464

1001021464  -  ΣΕΒΑΣΤΗ-ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΟΥΛΗ

Ενότητες - Εισαγωγή στον προγραμματισμό - Scratch

Εισαγωγή στον προγραμματισμό - Scratch

Για να υλοποιήσουμε αλγορίθμους στον υπολογιστή, θα χρησιμοποιήσουμε σε
αυτό το κεφάλαιο τo περιβάλλον προγραμματισμού Scratch στο οποίο θα αναπτύξουμε διάφορα προγράμματα.

1. Εισαγωγικό μάθημα στο Scratch

Φύλλο εργασίας 1: Γνωριμία με το Scratch

 

2. Σχήματα - Δομή ακολουθίας και επανάληψης

Φύλλο εργασίας 2: Χορευτής

 

3. Κίνηση: Εντολή επανάληψης επανέλαβε...ώσπου ορισμός συντεταγμένων και αλλαγή ενδυμασίας

Φύλλο εργασίας 3: Περίπατος

 

4. Κίνηση - Αλλαγή ενδυμασίας, εισαγωγή ήχου και εντολή για πάντα

Φύλλο εργασίας 4: Ενυδρείο

 

5. Εντολή ελέγχου - Εαν...τότε

Φύλλο εργασίας 5: Λαβύρινθος Α Μέρος

 

6. Μεταβλητές 

Φύλλο εργασίας 6Μεταβλητές

 

7.  Εντολή ελέγχου - Εαν...τότε και Μεταβλητές

Φύλλο εργασίας 7: Λαβύρινθος Β μέρος

 

8. Δημιουργώντας νέες λέξεις -  Διαδικασίες - Παραμέτροι 

Φύλλο εργασίας 8: Σχήματα