Μάθημα : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : 1001021464
Εισαγωγή στον προγραμματισμό - Scratch
Για να υλοποιήσουμε αλγορίθμους στον υπολογιστή, θα χρησιμοποιήσουμε σε
αυτό το κεφάλαιο τo περιβάλλον προγραμματισμού Scratch στο οποίο θα αναπτύξουμε διάφορα προγράμματα.
1. Εισαγωγικό μάθημα στο Scratch
Φύλλο εργασίας 1: Γνωριμία με το Scratch
2. Σχήματα - Δομή ακολουθίας και επανάληψης
Φύλλο εργασίας 2: Χορευτής
3. Κίνηση: Εντολή επανάληψης επανέλαβε...ώσπου ορισμός συντεταγμένων και αλλαγή ενδυμασίας
Φύλλο εργασίας 3: Περίπατος
4. Κίνηση - Αλλαγή ενδυμασίας, εισαγωγή ήχου και εντολή για πάντα
Φύλλο εργασίας 4: Ενυδρείο
5. Εντολή ελέγχου - Εαν...τότε
Φύλλο εργασίας 5: Λαβύρινθος Α Μέρος
6. Μεταβλητές
Φύλλο εργασίας 6: Μεταβλητές
7. Εντολή ελέγχου - Εαν...τότε και Μεταβλητές
Φύλλο εργασίας 7: Λαβύρινθος Β μέρος
8. Δημιουργώντας νέες λέξεις - Διαδικασίες - Παραμέτροι
Φύλλο εργασίας 8: Σχήματα