Μάθημα : ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ

Κωδικός : 1001021465

1001021465  -  ΣΕΒΑΣΤΗ-ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΟΥΛΗ

Ενότητες - Κεφάλαιο 7: Υλοποίηση Εφαρμογών σε Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα

Κεφάλαιο 7: Υλοποίηση Εφαρμογών σε Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα

Σκοπός του κεφαλαίου είναι οι μαθητές να υλοποιήσουν στην πράξη ολοκληρωμένες εφαρμο-
γές σε ένα σύγχρονο περιβάλλον προγραμματισμού, ακολουθώντας βήμα - βήμα όλες τις φάσεις
του κύκλου ζωής εφαρμογών.
Οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση

  • να δημιουργούν μια εφαρμογή με το οπτικό περιβάλλον προγραμματισμού App Inventor
    για φορητές συσκευές (κινητά, ταμπλέτες-tablets) με λειτουργικό σύστημα Android
  • να αναγνωρίζουν τις έννοιες κλάση, αντικείμενο, ιδιότητα, μέθοδος και κληρονομικότητα
    σε ένα αντικειμενοστρεφές περιβάλλον προγραμματισμού.
  • να δημιουργούν έναν εικονικό κόσμο στο τρισδιάστατο (3D) περιβάλλον Alice με δυναμι-
    κές κινήσεις χαρακτήρων και αλληλεπίδραση με τον χρήστη.

 

App Inventor

Για να μεταβείτε στο περιβάλλον προγραμματισμού App Inventor επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο http://appinventor.mit.edu/

 

Project 1: Ζάρια

Project 2: Guard Dog Part1

                  Guard Dog Part2

Project 3: Κορώνα Γράμματα

Project 4: Γκαλερί φωτογραφιών

Project 5: Αριθμομηχανή

                  Calculator.aia

Project 6: Ζωγραφική

Project 7: Πυξίδα

                  Compass_arrow.png

Project 8: Πιάσε τη σημαία

Project 9: Προπαίδεια

Project 10: Random Drops

Project 11: Λεξικό

Project 12: Where is my bike?

Project 13: Μπάλες που αναβοσβήνουν (Παιχνίδι μνήμης)