Μάθημα : ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Κωδικός : 1003020264

1003020264  -  ΜΑΡΙΑ ΓΑΛΟΥΖΗ

Ενότητες - ΚΡΗΤΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ

ΚΡΗΤΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ

ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ,ΒΙΤΣΕΝΤΣΟΥ ΚΟΡΝΑΡΟΥ,ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ είν’ ο ποιητής και στη γενιά ΚΟΡΝΑΡΟΣ,

που να βρεθή ακριμάτιστος, σα θα τον πάρη ο Χάρος.
Στη Στείαν εγεννήθηκε, στη Στείαν ενεθράφη,
εκεί ’καμε κ’ εκόπιασεν ετούτα που σας γράφει.
Στο Κάστρον επαντρεύτηκε σαν αρμηνεύγει η φύση,
το τέλος του έχει να γενή όπου ο Θεός ορίση.

  • ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ:ΕΓΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΕΙΣΑΓΩΓΗ  , ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΗΧΗΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ(σχολιασμός για ρίμα, γλώσσα, όργανα, περιεχομενο, ποιοι οι 3 τραγουδιστές στο 2ο ηχητικό) ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ebooks,  ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΙΚΟΝΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΙΠΠΟΤΙΚΑ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΑ , animation                        
  • ΟΙ 5 ΟΜΑΔΕΣ ΑΝΑΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΩΝ 5 ΜΕΡΩΝ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ , ΣΥΝΟΔΕΥΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΥ κόμικ του Ερωτόκριτου των Γούση Γ. και Παπαμάρκου Δ.   ΚΑΙ ΣΤΙΧΟΥΣ ΑΠΟ ΠΟΙΗΜΑ
  • ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ : ΗΧΗΤΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ
  • ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • Ακούστε τον «Ερωτόκριτο» μελοποιημένο (https://youtu.be/8Ttliz38Upo) και εκφράστε τα συναισθήματά σας γραπτά. Τι νιώθετε ,τι σκέφτεστεποιες εικόνες σας δημιουργεί το τραγούδι; Ζωγραφίστε ,γράψτε εμπνευσμένοι από αυτό. Στο padlet γράψτε και εκφραστείτε .