Μάθημα : ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Κωδικός : 1090045350
-
Θεματικές Ενότητες
-
ΥΛΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΟΣ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
-
ΜΑΘΗΜΑ 1.1 ΑΝΘΡΩΠΟΣ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ & ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΝ σελ. 8-9
-
ΜΑΘΗΜΑ 1.5 - Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ σελ. 16-17
-
ΜΑΘΗΜΑ 2.1.1 - ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ σελ. 20
-
ΜΑΘΗΜΑ 2.1.2 - ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ σελ. 20-22
-
ΜΑΘΗΜΑ 2.1.2 ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ σελ.22-23
-
ΜΑΘΗΜΑ 2.1.3 ΜΕΤΑΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
-
ΜΑΘΗΜΑ 2.1.4 - Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
-
ΜΑΘΗΜΑ 2.2 ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
-
4.1 ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ σελ. 44-45
-
4.1 ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ σελ. 44-45
-
4.2 ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
-
4.2.3 Η ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΑΓΑΘΩΝ
-
4.3 ΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ
-
4.3.2 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
-
4.4 ΚΡΑΤΟΣ ΩΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΚΑΙ ΩΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ
-
ΜΑΘΗΜΑ 4.5
-
ΜΑΘΗΜΑ 6.1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ & ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ σελ. 70-71
-
ΜΑΘΗΜΑ 3.6 ΦΙΛΟΠΑΤΡΙΑ - ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ -ΦΙΛΟΚΑΛΙΑ - ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ σελ. 40-41
-
ΜΑΘΗΜΑ 6.2 ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ / ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ
-
ΜΑΘΗΜΑ 6.2.4 ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
-
ΜΑΘΗΜΑ 6.2.5 ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ
-
ΜΑΘΗΜΑ 6.2.6 Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ
-
ΜΑΘΗΜΑ 6.3 Ο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
-
ΜΑΘΗΜΑ 7.2 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
-
ΜΑΘΗΜΑ 7.6 ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
-
7.5 ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
-
7.7 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ
-
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΟΣ Α' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
-
7.8 Ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ σελ. 96=97
-
7.10 Ο ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ σελ. 100-101
-
7.11 ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
-
ΜΑΘΗΜΑ 7.11- ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ σελ. 100-101
-
ΜΑΘΗΜΑ 10.1- ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ: Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ σελ. 128-129
-
ΜΑΘΗΜΑ 12.1- Η ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ σελ. 154-155
-
ΜΑΘΗΜΑ 12.2 - ΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΟΥ ΣΕΝΓΚΕΝ
-
ΥΛΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΟΣ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
ΜΑΘΗΜΑ 6.2 ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ / ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ
Παρακαλώ να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις:
1. Γράψτε ότι γνωρίζετε για την οικογένεια ως φορέα κοινωνικοποίησης / πολιτικοποίησης. (Απ. σελ. 72)
2. Γράψτε ότι γνωρίζετε για το σχολείο ως φορέα κοινωνικοποίησης. (Απ. σελ.72)
3. Τι μάθαμε στο νηπιαγωγείο; (Παράθεμα σελ. 72)
4. Γράψτε για τις παρέες των συνομηλίκων και συγκεκριμένα:
α) ποιες ανάγκες ικανοποιεί το άτομο όταν εντάσσεται σε ομάδες και τι του προσφέρει η ομάδα;
β) για ποιους λόγους ένα παιδί ή έφηβος εντάσσεται σε κάποια παρέα συνομηλίκων;
γ) πως επιδρά η παρέα των συνομηλίκων σύμφωνα με την μελέτη του κοινωνιολόγου Πωλ Γουίλις; (Απ. σελ. 72-73)
5. Από ποια ηλικία πρέπει να διδάσκεται η Πολιτική παιδεία; (Απ. Παράθεμα σελ. 73)
6. Υπάρχουν καλές και κακές παρέες; (Απ. παράθεμα σελ. 73)
Καλή μελέτη στην προσπάθειά σας.