Μάθημα : ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : 1726010336
-
Θεματικές Ενότητες
-
"ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ" ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ
-
"Ο ΠΑΧΥΣ ΚΑΙ Ο ΑΔΥΝΑΤΟΣ"- Α. ΤΣΕΧΩΦ
-
"ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΙ"-Δ. ΣΟΛΩΜΟΣ
-
"Ο ΚΑΚΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ" -ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΑΣΚΑΡΑΤΟΣ
-
"ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ"- ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΜΑΡΤΙΝΕΓΚΟΥ ΜΟΥΤΖΑΝ
-
"ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΘΥΜΗΣΕΙΣ"- ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΔΕΛΤΑ
-
"ΣΤΑ 200Π.χ."-Κ. ΚΑΒΑΦΗΣ
-
"ΤΑ ΖΑ"-ΣΤΡΑΤΗΣ ΜΥΡΙΒΙΛΗΣ
-
"ΘΟΥΡΙΟΣ" -ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ
-
"ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ" ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ
"ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ" ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ
Μελετάμε από το σχολικό βιβλίο το απόσπασμα του "Ερωτόκριτου" (σελ.19).
ΣΤΟΧΟΙ:
-
Να γνωρίσουν οι μαθητές το είδος του έμμετρου αφηγηματικού ποιήματος και τα χαρακτηριστικά του.
-
Να κατανοήσουν τα βασικά στοιχεία της υπόθεσης του Ερωτόκριτου και τη δομή του έργου.
-
Να εντοπίζουν τα βασικά μοτίβα: έρωτας, φιλία, τιμή, γενναιότητα, δοκιμασία, κοινωνικά εμπόδια.
-
Να αναγνωρίζουν τα χαρακτηριστικά της κρητικής λογοτεχνίας της Αναγέννησης.
-
Να αντιληφθούν την ιστορική και κοινωνική συγκυρία στο πλαίσιο της Βενετοκρατίας.
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να ανεβάσετε τις μαντινάδες σας σχετιά με την αγάπη, τον έρωτα, τον αποχωρισμό εμπνευσμένες από τον "Ερωτόκριτο".