Μάθημα : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ - Γ4

Κωδικός : 1727010241

1727010241  -  ΜΙΧΑΗΛ ΣΦΥΡΑΚΗΣ

Ενότητες - Ενότητα 2 - Ο Προγραμματισμός στην Πράξη

Ενότητα 2 - Ο Προγραμματισμός στην Πράξη

Για να λύσουμε προβλήματα με τη βοήθεια του υπολογιστή, να υλοποιήσουμε δηλαδή κάποιο αλγόριθμο για να φτάσουμε στη λύση του προβλήματος, θα χρησιμοποιήσουμε τη γλώσσα προγραμματισμού Logo. Συγκεκριμένα τo περιβάλλον προγραμματισμού στο οποίο θα αναπτύξουμε προγράμματα είναι το MicroWorlds Pro στο οποίο οι εντολές της γλώσσας Logo είναι στα ελληνικά. Θα μάθουμε να μετατρέπουμε ένα αλγόριθμο σε πρόγραμμα υπολογιστή, να δίνουμε δηλαδή εντολές και να φτιάχνουμε μικρά προγράμματα στη γλώσσα Logo. Θα εξετάσουμε:

  • Πώς μπορούμε να δημιουργούμε γεωμετρικά σχέδια με τη Logo;
  • Πώς μπορούμε να φτιάχνουμε και να αποθηκεύουμε μικρά προγράμματα;
  • Πώς μπορούμε να φτιάξουμε απλά παιχνίδια;