Μάθημα : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ - Γ4
Κωδικός : 1727010241
-
Θεματικές Ενότητες
-
Ενότητα 1 - Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
-
Μάθημα 1 - Τι είναι πρόβλημα - Επίλυση προβλήματος - Αλγόριθμος
-
Μάθημα 2 - Πρόγραμμα - Γλώσσες Προγραμματισμού - Μεταφραστές
-
Ενότητα 2 - Ο Προγραμματισμός στην Πράξη
-
Μάθημα 3 - Το περιβάλλον προγραμματισμού MicroWorlds Pro - Βασικές εντολές κίνησης χελώνας
-
Μάθημα 4 - Δομή Επανάληψης
-
Μάθημα 5 - Διαδικασίες - Υπερδιαδικασίες
-
Μάθημα 6 - Εντολή εμφάνισης (εξόδου) και αριθμητικές πράξεις
-
Μάθημα 7 - Εντολές Εισόδου - Εξόδου
-
Μάθημα 8 - Μεταβλητές - Εντολή εκχώρησης τιμής
-
Μάθημα 9 - Επίλυση Απλών Αριθμητικών Προβλημάτων
-
Μάθημα 10 - Παραμετρικές Διαδικασίες
-
Μάθημα 11 - Δομή Επιλογής
-
Ενότητα 1 - Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Ενότητα 2 - Ο Προγραμματισμός στην Πράξη
Για να λύσουμε προβλήματα με τη βοήθεια του υπολογιστή, να υλοποιήσουμε δηλαδή κάποιο αλγόριθμο για να φτάσουμε στη λύση του προβλήματος, θα χρησιμοποιήσουμε τη γλώσσα προγραμματισμού Logo. Συγκεκριμένα τo περιβάλλον προγραμματισμού στο οποίο θα αναπτύξουμε προγράμματα είναι το MicroWorlds Pro στο οποίο οι εντολές της γλώσσας Logo είναι στα ελληνικά. Θα μάθουμε να μετατρέπουμε ένα αλγόριθμο σε πρόγραμμα υπολογιστή, να δίνουμε δηλαδή εντολές και να φτιάχνουμε μικρά προγράμματα στη γλώσσα Logo. Θα εξετάσουμε:
- Πώς μπορούμε να δημιουργούμε γεωμετρικά σχέδια με τη Logo;
- Πώς μπορούμε να φτιάχνουμε και να αποθηκεύουμε μικρά προγράμματα;
- Πώς μπορούμε να φτιάξουμε απλά παιχνίδια;