Μάθημα : AppInventor2

Κωδικός : 3640051325

3640051325  -  ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΠΑΛΑ

Ενότητες - Σειρά 6 μαθημάτων

Σειρά 6 μαθημάτων

Μάθημα 1ο.Περιβάλλον του ΑΙ -Λειτουργία κουμπιού (εδώ υπάρχει συνοδευτικό υλικό)

φύλλο εργασίας1  σε PDF

Πρόκληση 1.1: Χαιρετισμός - Hello World

Πρόκληση 1.2 : Αξιοποίηση  περισσοτέρων συστατικών 

από τις AppInventorMakerCards  :  οι  4, 9, 10 (για AccelometerSensor,   camera,  video) 

και από AI2_ConseptCards σελ 2, 12

Πρόκληση 1.3: Μια εφαρμογή όπου όταν πατάμε πάνω σε ένα από τα κουμπιά με τη σημαία ή το όνομα της χώρας να εμφανίζει στην αντίστοιχη γλώσσα την ερώτηση «Πώς ονομάζεσαι;» (βλ. σχετικό: Φύλλο Α.7 Μ.15 Π.Ι. Κύπρου)

Πρόκληση 1.4: Εφαρμογή με όνομα Countries η οποία θα μας δίνει τις πληροφορίες: Πρωτεύουσα και σημαία για τις χώρες Κύπρος, Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία (βλ. σχετικό: Φύλλο Α.7 Μ.15 Π.Ι. Κύπρου)

Πρόκληση 1.5: Εβδομαδιαίο πρόγραμμα TimeTable

και... στο τέλος έχουμε : τις Δραστηριότητες Αξιολόγησης!!!

 

Μάθημα 2ο -Κουμπιά και εντολές απόφασης 

φύλλο εργασίας 2 σε PDF

συνοδευτικό υλικό

Πρόκληση 2.1: αξιοποίηση περισσοτέρων συστατικών
από τις AppInventorMakerCards κάρτες: ν. 3,5 (TextToSpeech, SpeechRecognizer)

Πρόκληση 2.2 : δημιουργία παρόμοιας εφαρμογής με άλλα αρχεία ήχου και εικόνων π.χ. Χατζηδάκη και Θεοδωράκη Τα αρχεία εικόνων και ήχου θα τα βρείτε εδώ.

 

Μάθημα 3ο. Ζάρια και μεταβλητές 

τις εικόνες θα τις βρείτε εδώ

συνοδευτικό υλικό Μαθήματος 3

Πρόκληση 3. 1 σελ 8 από AI2_ConseptCards : πολλαπλές οθόνες- μενού

Πρόκληση 3.2.  Απλή αριθμομηχανή

Πρόκληση 3.3 επέκταση ζάρια : Α) αν φέρει εξάρες να ακούγεται η λέξη: μπράβο! με ιταλική προφορά Β)  Να μετράει πόσες φορές ήρθαν εξάρες

Πρόκληση 3.4 εφαρμογή δείκτης βάρους σώματος 

Πρόκληση 3.5 :  εφαρμογή εύρεσης ζωδίου

 

Μάθημα 4ο. απλή κίνηση - animation

παρέχονται τα συνοδευτικά αρχεία ήχου και εικόνας .

συνοδευτικό υλικό Μαθήματος 4

ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ:

 οι μαθητές υλοποιούν διαφορετικές προκλήσεις και τις παρουσιάζουν /τις μοιράζονται: 

Μπορούν να χωριστούν σε 2 κατευθύνσεις: 

Α) παιχνίδια animation  με συγκρούσεις και πίστες- ζωές

Β) διάφορες ασκήσεις κανβά και αισθητήρων συσκευής

Πρόκληση 4.1: από AI2_ConseptCards : σελ 11 (ζωγραφική με τα δάχτυλα), Πρόκληση 4.1β: ζωγραφική με τα δάχτυλα και 3 χρώματα, Πρόκληση 4.1γ:  ζωγράφισε τη φωτογραφία σου

Πρόκληση 4.2: από AI2_ConseptCards : σελ 7 (τυχαία κίνηση), Πρόκληση 4.2β: τυχαία κίνηση φιγούρας- σκορ κλπ 

Πρόκληση 4.3: από AI2_ConseptCards : σελ 6 (κίνηση με αισθητήρα) 

Πρόκληση 4.4: AppInventorMakerCards, κάρτα  7, 8 

Πρόκληση 4.5: Space Invaders οδηγίες από εδώ: https://appinventor.mit.edu/explore/ai2/space-invaders

 

Μάθημα 5ο 

συνοδευτικό υλικό Μαθήματος 5

 

Μάθημα 6ο 

συνοδευτικό υλικό Μαθήματος 6