Μάθημα : Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Ε ΤΑΞΗ)
Κωδικός : 9300130201
Προγραμματισμός (Τρέξε Μάρκο...)
Αγαπητοί μου μαθητές...
Αυτήν την εβδομάδα θα θυμηθούμε τα πρώτα βήματα στον προγραμματισμό μέσω ενός παιχνιδιού, εφάμιλλο με αυτά που κάναμε στην τάξη στην ιστοσελίδα studio.code.org
Το παιχνίδι ονομάζεται Run Marco (Τρέξε Μάρκο). Είναι ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι περιπέτειας που απαιτεί προγραμματισμό, όπου τις εντολές τις διαχειρίζεσαι όπως σε παζλ.
https://runmarco.allcancode.com/
Αφού εισέλθετε στην παραπάνω ιστοσελίδα, επιλέξτε την ελληνική σημαία και ύστερα πατήστε το πράσινο τρίγωνο > που σημαίνει play. Κατόπιν, επιλέξτε τον παίχτη σας, το Μάρκο ή τη Σοφία. Στην επόμενη σελίδα επιλέξτε την αποστολή με τη ζούγκλα και τον παπαγάλο. Αφού εισέλθετε, πατήστε το νούμερο 1 για την πρώτη πίστα. Το πρόγραμμα αρχικά θα σας καθοδηγήσει, δείχνοντας με ένα χεράκι. Μην το αγνοήσετε. Σκοπός είναι ο Μάρκος ή η Σοφία να μετακινούνται στο κίτρινο πλακάκι. Οι πρώτες πίστες είναι σχετικά εύκολες. Όταν ολοκληρώνετε κάθε πίστα βλέπετε πόσα αστέρια κερδίσατε. Το ιδανικό είναι να έχετε πάρει τρία, δηλαδή να έχετε οδηγήσει τον παίκτη στο κίτρινο πλακίδιο με τον βέλτιστο τρόπο. Αν θέλετε να επαναλάβετε μια πίστα πατάτε το πορτοκαλί βελάκι στο κάτω μέρος, αν θέλετε να πάτε στην επόμενη το πράσινο κι αν θέλετε να δείτε που βρίσκεστε το χάρτη.
Θα καταφέρετε να ολοκληρώσετε και τις 36 πίστες και να βγάλετε τον Μάρκο ή τη Σοφία από τη ζούγκλα; Στείλτε μου ένα μήνυμα και πείτε μου που φτάσατε και πόσα αστέρια συνολικά συγκεντρώσατε!
Καλή διασκέδαση!!!