Μάθημα : Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Ε ΤΑΞΗ)

Κωδικός : 9300130201

9330004122  -  ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΚΩΤΣΙΟΠΟΥΛΟΥ

Ενότητες - Προγραμματισμός (Τρέξε Μάρκο...συνέχεια)

Προγραμματισμός (Τρέξε Μάρκο...συνέχεια)

Συνεχίζουμε και αυτήν την εβδομάδα με το ηλεκτρονικό παιχνίδι περιπέτειας που απαιτεί προγραμματισμό Run Marco (Τρέξε Μάρκο).

https://runmarco.allcancode.com/

Αφού εισέλθετε στην παραπάνω ιστοσελίδα, πατήστε το πράσινο τρίγωνο > που σημαίνει play. Κατόπιν, επιλέξτε τον παίχτη σας, το Μάρκο ή τη Σοφία. Αυτή τη φορά επιλέξτε τη Χριστουγεννιάτικη αποστολή, στο κάτω μέρος του χάρτη. Αφού εισέλθετε, πατήστε το νούμερο 1 για την πρώτη πίστα. Το πρόγραμμα αρχικά θα σας καθοδηγήσει, δείχνοντας με ένα χεράκι. Μην το αγνοήσετε. Σκοπός είναι αυτή τη φορά ο Μάρκος ή η Σοφία να καλύψουν όλα τα τετράγωνα πλακάκια που υπάρχουν στην πίστα αλλά πατώντας πάνω τους μόνο μια φορά!!! Όταν ολοκληρώνετε κάθε πίστα βλέπετε πόσα αστέρια κερδίσατε. Το ιδανικό είναι να έχετε πάρει τρία, δηλαδή να έχετε βρε τον βέλτιστο τρόπο να περάσετε από όλα τα πλακίδια μια φορά. Αν θέλετε να επαναλάβετε μια πίστα πατάτε το πορτοκαλί βελάκι στο κάτω μέρος, αν θέλετε να πάτε στην επόμενη το πράσινο κι αν θέλετε να δείτε που βρίσκεστε το χάρτη.

Θα καταφέρετε να ολοκληρώσετε και τις 12 πίστες με όσο το δυνατόν περισσότερα αστέρια; Είναι λίγο πιο δύσκολο...

Στείλτε μου ένα μήνυμα και πείτε μου που φτάσατε και πόσα αστέρια συνολικά συγκεντρώσατε! Αν θέλετε βοήθεια στον προγραμματισμό μιας πίστας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου!

Ξανά...Καλή διασκέδαση!!