Μάθημα : Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
Κωδικός : G1027176
-
Θεματικές Ενότητες
-
3η Εργασία στο ΜΙΤ App Inventor 2 - Τουριστικός Οδηγός
-
2η Εργασία στο ΜΙΤ App Inventor 2 - KItty
-
1η Εργασία στο ΜΙΤ App Inventor 2 - TalkToMe
-
Εισαγωγικά για το ΜΙΤ App Inventor 2
-
Σύνδεση στο App Inventor με κωδικό από το Hour Of Code
-
Μάθημα 5ο - Το Ολοκληρωμένο Προγραμματιστικό Περιβάλλον
-
Μάθημα 4ο - Γλώσσα Μηχανής - Γλώσσες Προγραμματισμού
-
Μάθημα 3ο - Υλοποίηση Αλγορίθμου με υπολογιστή- Προγραμματισμός
-
Μάθημα 2ο - Αλγόριθμος - Ιδιότητες Αλγορίθμου
-
Μάθημα 1ο -Η έννοια του προβλήματος
-
Γιατί να μάθω να προγραμματίζω; (code.org)
-
Γιατί είναι χρήσιμος ο προγραμματισμός;
-
3η Εργασία στο ΜΙΤ App Inventor 2 - Τουριστικός Οδηγός
2η Εργασία στο ΜΙΤ App Inventor 2 - KItty
Στην ενότητα θα βρείτε:
- Το αρχείο ήχου και το αρχείο εικόνας που θα χρειαστείτε για την εργασία.
- Ένα βίντεο με αναλυτικές οδηγίες για την εκτέλεση της εργασίας.
Οδηγίες:
- Κατεβάστε στο κινητό σας/ ταμπλέτα/ υπολογιστή την εικόνα kitty.png και ton ήχο meow.mp3
- Συνδεθείτε στο App Inventor
- Επιλέξτε Start new Project και Δώστε όνομα Project Cat.
- Καλή αρχή!!!!
Πολυμέσα
Εικόνα_Γάτας Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείς να δείς αναλυτικά όλη την άσκηση Βήμα-Βήμα.
Πηγή : Pavlos Toukiloglou