Μάθημα : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (2ωρο μάθημα)

Κωδικός : G1306231

G1306231  -  ΜΑΡΘΑ ΤΣΑΠΑΤΩΡΗ

Ενότητες - ΕΝΟΤΗΤΑ 11 - Εισαγωγή στον προγραμματισμό

ΕΝΟΤΗΤΑ 11 - Εισαγωγή στον προγραμματισμό

  • Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών
  • Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα οπτικού προγραμματισμού
  • Οδηγούμενος από γεγονότα προγραμματισμός
  • Ανάπτυξη και εκτέλεση απλών εφαρμογών

 

  • Σύνταξη εντολών ελέγχου αντικειμένων
  • Προγραμματισμός απλών πολυμεσικών εφαρμογών (πλοήγηση, αλληλεπίδραση)
  • Τεχνικές ελέγχου και διόρθωσης προγραμμάτων

 

(8 ώρες)

Το περιβάλλον προγραμματισμού Scratch !

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ  1 - ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΣΤΟ SCRATCH

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ  2 - ANIMATE YOUR NAME !

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3 - ΜΑΓΟΣ

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 4 - ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ