Μάθημα : Β1-ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

Κωδικός : 0201060200

0201060200  -  ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΦΕΝΤΖΗ

Τοίχος
Τοίχος
Χρήστης:ΚΑΦΕΝΤΖΗ ΘΕΟΔΩΡΑ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Κυριακή 16 Μαΐου 2021 - 10:19 μ.μ.

Παρουσίαση μαθήματος για την Εικονομαχία

στα Έγγραφα θα αναρτηθεί υλικό προς επεξεργασία στην eClasss. Ένα διαδραστικό video με θέμα την Εικονομαχία , το οποίο αφού παρακολουθήσουν προσεκτικά θα πρέπει να απαντήσουν στις ερωτήσεις που παρεμβάλλονται. Επίσης έχουν αναρτηθεί σχετικές εικόνες στις Εργασίες με ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν.
Ιδεοθύελλα
Λέξεις σχετικές με την Εικονομαχία. Τους δίνεται στο chat σύνδεσμος στο mentimeter.
1. Προβάλλω τις εικόνες που είχαν δοθεί προς επεξεργασία στην ασύγχρονη και δίνουμε ανατροφοδότηση για να λύσουν τις απορίες τους.
Διαμοιράζω στην
οθόνη το ψηφιακό βιβλίο και παραπέμπω στους ακόλουθους συνδέσμους που έχουν αναρτηθεί στον Τοίχο της eClass http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2198/Istoria_B-Gymnasiou_html-empl/index3_1_2.html
http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2698/Istoria_B-Lykeiou_html-empl/index1_5.html
Ζητώ να μελετήσουν τα κείμενα σύμφωνα με τα οποία θα πρέπει να απαντήσουν σε σύντομες ερωτήσεις κατανόησης που θα δοθούν σε μορφή poll.
2. Χωρίζω τους μαθητές σε τέσσερις ομάδες στο breakout session . Η πρώτη ομάδα συμπληρώνει τον εννοιολογικό χάρτη με τους κόμβους που λείπουν στο eClass .
Έχω κατασκευάσει δύο Wiki ( οι υπερασπιστές και οι πολέμιοι των εικόνων).
Η δεύτερη βρίσκει τα επιχειρήματα των εικονολατρών. H τρίτη ομάδα τα επιχειρήματα των εικονομάχων. Οι δυο αυτές ομάδες αντλούν πληροφορίες από τις πηγές του σχολικού βιβλίου και από Συνδέσμους από το Photodentro http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/8351.
Aναρτούν τις εργασίες τους στα αντίστοιχα Wiki
Η τέταρτη ομάδα από τους Συνδέσμους που έχω αναρτήσει https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CF%87%CE%AF%CE%B1 https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%B9%CF%81%CE%AE%CE%BD%CE%B7_%CE%B7_%CE%91%CE%B8%CE%B7%CE%BD%CE%B1%CE%AF%CE%B1
αναζητά εικόνες με τους πρωταγωνιστές και το ρόλο που διαδραμάτισαν και αναρτά το υλικό της στον Τοίχο της eClass.
Η πρώτη ομάδα παρουσιάζει συμπληρωμένο τον εννοιολογικό χάρτη. Η τέταρτη δείχνει τα πρόσωπα που διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο κατά την περίοδο της Εικονομαχίας.
Ακολουθεί debate ανάμεσα στις ομάδες που ασχολήθηκαν με τα επιχειρήματα των δυο πλευρών που αντιπροσώπευαν. Οι μαθητές- παρατηρητές ενθαρρύνονται να συμμετέχουν με σχόλια και παρατηρήσεις στο Chat καθώς στο τέλος θα πρέπει να τεκμηριώσουν την άποψή τους.
1. Οι μαθητές βαθμολογούνται για την υλοποίηση των εργασιών που τους ανατέθηκε είτε ατομικά είτε ομαδικά στην ασύγχρονη και σύγχρονη διδασκαλία.
2. Γράφω τη δική μου ιστορία με θέμα< Η φυγάδευση> μιας εικόνας στα χρόνια της Εικονομαχίας. Γίνεται ανάθεση σε ζεύγη. Θα αναρτήσουν την ιστορία τους στο ηλεκτρονικό βιβλίο (book creator )

1.Θέτω ενδεικτικά ερωτήματα όπως < Τι ή ποιον προσκυνούμε στις εικόνες; > <Είμαστε ειδωλολάτρες όσοι χρησιμοποιούμε εικόνες στη λατρεία;>
2.Αν επισκεπτόσασταν ένα φίλο σας και στην είσοδο του σπιτιού του αντικρίζατε αυτή την εικόνα: Τι θα σκεφτόσασταν;

Διαδραστικό video και εικόνες προς επεξεργασία
Ιδεοθύελλα
Αξιολόγησέ το0

Σχόλια (0)