Μάθημα : ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : 1003020245
1003020245 - ΜΑΡΙΑ ΓΑΛΟΥΖΗ
Περιγραφή Μαθήματος

Αν δεν είχα βιώσει αυτά που βίωσα, δεν θα είχα γράψει αυτήν την μουσική. Η μουσική για εμένα ποτέ δεν υπήρξε αυτοσκοπός, είναι κάτι το βιωματικό.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΩΣ ΣΥΣΤΑΔΑ
"ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ"
- ΑΦΟΡΜΗΣΗ (ακόλουθο βιντεο)-κατάθεση εμπειριών
- ΑΝΑΓΝΩΣΗ-ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ(φύλλο εργασίας-ανάλυση)
"ΤΖΙΤΖΙΚΙΑ -ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΣ ΑΛΩΝΑΚΙ"
- Ανάγνωση ποιηματων ,χωριστά το καθένα και προβολή της εκάστοτε μελοποίησης: τα συναισθήματά τους, συσχετισμός εικόνων με ποίημα
- Ανάλυση με αντίστοιχο φύλλο εργασίας
- Συσχέτιση 3 ποιημάτων :α)με αναζήτηση εικόνων ελληνικού τοπίου στα 2 νέα ποιήματα β) κοινή επιλογή ποιητών για χρήση εκφραστικών μέσων ως δηλωτικά των συναισθημάτων-διάθεσης
"ΟΛΑ ΤΑ ΠΗΡΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ"
- Ανάγνωση στίχου μόνο και καταγραφή σκέψεων -βιωμάτων τους για τα δικά τους ΟΛΑ...
- Άκουσμα μελοποιημένου ποιήματος , ανάγνωση μετά και σύγκριση δικών τους ΟΛΑ με ποιητή
- Σύγκριση 4 ποιημάτων ως προς θεματική, ύφος-τόνος(πού υπάρχει ερωτισμός), στιχουργία-ρυθμού( τα 3,Ρίτσου-Ελύτη: επανάληψη στίχου-ρεφραίν, ιμοικοταληξία: ταιριάζουν για τραγούδι)
Συλλέξτε 1 εικόνα από το διαδίκτυο με θαλασσινό τοπίο και συνοδεύστε την με στίχους -φράσεις από το ποίημα ή δικές σας. Μπορείτε να αξιοποιήσετε και το Image Hotspots της e-m
"Τζιτζίκια στήσαν το χορό-Κάτω στης μαργαρίτας το αλωνάκι"
- ΜΕΛΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΖΙΤΖΙΚΙΑ-ΚΑΤΩ ΣΤΗΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΣ
- 4 στροφές -4 ομάδες:
- 1.ΤΙΤΛΟΣ
- 2.ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΙΤΗ -ΔΙΚΑ ΣΑΣ
- 3. ΕΙΚΟΝΕΣ
- 4. ΣΧΗΜΑΤΑ ΛΟΓΟΥ(προσωποποιησεις, μεταφορές) 5. γνωρίσματα τοπίου- δράση παιδιών σ'αυτό
- 5η ΟΜΑΔΑ : ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ 2 ΠΟΙΗΜΑΤΑ(ΘΕΜΑΤΙΚΗ-ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΗ)
ΣΥΝΕΞΕΤΑΣΗ ΩΣ ΣΥΣΤΑΔΑ
ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ :Σύγκριση/διάζευξη παλαιότερων και
σύγχρονων μορφών σχολικής ζωής
ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ
- Σε μια σελιδα ημερολογίου σκέψεις και συναισθήματα για το παλιό σχολείο σε σύγκριση με το σύγχρονο, με αφορμή το αυτοβιογραφικό απόσπασμα που διαβασατε , την Νέα Παιδαγωγική.
- Ως 5μελές της τάξης σας, μια επιστολή προς την Δ/ντρια και τον Σ/γο για τις προσδοκίες σας που ειχατε για ένα σύγχρονο σχολείο σε σχέση με το παρελθόν ...Τι επαληθεύτηκε ή διαψεύστηκε από αυτές...
- Ένα ΠΠΤ με όλο το συγκεντρωμένο υλικό: ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΑΦΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΑΝΑΛΥΣΗ, ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΤΟΥΣ:
- ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝ
- ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
- ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΜΑ ΥΛΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ¨ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ¨
- ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥΣ
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -