Μάθημα : ΝΕΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Κωδικός : 5012017258

5012017258  -  ΙΩΑΝΝΗΣ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΜΠΕΛΑΣ

Μάθημα

Εδώ μπορείς να βρεις χρήσιμο υλικό για το μάθημα ΙΣΤΟΡΙΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.

Πιο συγκεκριμένα:

  1. Τις πολυτροπικές παρουσιάσεις ανά διδακτική ενότητα.
  2. Τα υπογραμμισμένα σημεία κάθε διδακτικής ενότητας.
  3. Την ηλεκτρονική έκδοση του σχολικού βιβλίου.
  4. Βίντεο, εικόνες που  προβάλλονται στην τάξη ή μπορούν να αξιοποιηθούν για μελέτη και εργασίες στο σπίτι κλπ.

Γενικότερα, ό,τι είναι χρήσιμο για τη μελέτη σου και την κατανόηση του μαθήματος! 

Ενότητες

Οι μαθητές/τριες αναμένεται

  • να διακρίνουν τα αίτια, την αφορμή και να προβληματιστούν για τις επιπτώσεις του Α΄Παγκοσμίου Πολέμου
  • να γνωρίσουν τα σημαντικότερα πολεμικά και διπλωματικά γεγονότα που σχετίζονται με τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο
  • να κατανοήσουν τα αίτια της σύγκρουσης μεταξύ Ελ. Βενιζέλου και βασιλιά Κωνσταντίνου, τα γεγονότα που οδήγησαν στον Εθνικό Διχασμό
  • να εκτιμήσουν τη συμμετοχή της Ελλάδας στον Α΄Παγκόσμιο Πόλεμο.

Οι παραπάνω ενότητες θα διδαχθούν με έμφαση στις υπογραμμίσεις και την αξιοποίηση σχετικής πολυτροπικής παρουσίασης. Για τις ανάγκες της παρουσίασης χρησιμοποιούνται φωτογραφίες από την ελληνική, γαλλική και αγγλική έκδοση της Wikipedia. Επιπλέον, αξιοποιούνται επιλεγμένα αποσπάσματα από την εκπομπή της ΕΡΤ "Το Πανόραμα του Αιώνα" και από το ντοκιμαντές World War 1 in Colour.

Οι μαθητές/τριες αναμένεται

  • να διακρίνουν τις επιπτώσεις στην πολιτική ζωή της χώρας του κινήματος των αξιωματικών στο Γουδί, το 1909.
  • να γνωρίσουν τα σημαντικότερα πολεμικά και διπλωματικά γεγονότα των Βαλκανικών πολέμων.
  • να εκτιμήσουν τα αποτελέσματα των βαλκανικών πολέμων και τους παράγοντες που συνετέλεσαν σ΄ αυτά.

Οι παραπάνω ενότητες θα διδαχθούν με έμφαση στις υπογραμμίσεις και την αξιοποίηση σχετικής πολυτροπικής παρουσίασης. Για τις ανάγκες της παρουσίασης χρησιμοποιούνται φωτογραφίες από την ελληνική, γαλλική και αγγλική έκδοση της Wikipedia. Επιπλέον, αξιοποιούνται επιλεγμένα αποσπάσματα από την εκπομπή της ΕΡΤ "Το Πανόραμα του Αιώνα".

Οι μαθητές/τριες καλούνται:

  1. να γνωρίσουν τα χαρακτηριστικά στοιχεία της κατάστασης που διαμορφώθηκε στην Ελλάδα στα χρόνια του Όθωνα.
  2. να κατανοήσουν σχετικές με τις ενότητες έννοιες, όπως: σύνταγμα, εθνικά κτήματα, αρχή δεδηλωμένης, δικομματισμός, χρεωκοπία, Δ.Ο.Ε..
  3. να γνωρίσουν τα μέτρα που πήρε ο Όθων για την ανασυγκρότηση της χώρας.
  4. να διακρίνουν τους λόγους που οδήγησαν στην επανάσταση της 3ης Σεπτεμβρίου 1843 και την έξωση του Όθωνα.
  5. να κατανοήσουν τις δυσκολίες που υπήρχαν στην οργάνωση του κράτους εκείνη την εποχή.
  6. να συσχετίσουν τις αλλαγές που άρχισαν να γίνονται στην καθημερινή ζωή των Ελλήνων με το καθεστώς της ελευθερίας, αλλά και με την παρουσία των Ευρωπαίων.
  7. να κατανοήσουν πώς πραγματοποιήθηκαν οι εξελίξεις στην περίοδο της βασιλείας του Γεωργίου Α΄ και να εκτιμήσουν τα βήματα εκσυγχρονισμού της χώρας στον πολιτικό και οικονομικό τομέα.
  8. να επισημάνουν τα σημαντικότερα έργατου Χ. Τρικούπη.
  9. να κατανοήσουν τη σημασία του πολέμου του 1897 για τις πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις της χώρας.
  10. να κατανοήσουν τη σημασία του κρητικού ζητήματος.

Οι παραπάνω ενότητες θα διδαχθούν με έμφαση μόνο στα κύρια σημεία (υπογραμμίσεις) και την αξιοποίηση σχετικής πολυτροπικής παρουσίασης. Για τις ανάγκες της παρουσίασης χρησιμοποιούνται φωτογραφίες από την ελληνική, γαλλική και αγγλική έκδοση της Wikipedia.

Οι μαθητές/τριες αναμένεται μέσα από σύντομη και εστιασμένη επισκόπηση των γεγονότων στο β΄μισό του 19ου αιώνα να κατανοήσουν:

  1. την άνοδο του εθνικισμού στην Ευρώπη (με την ενοποίηση Ιταλίας, Γερμανίας και τη δημιουργία των νέων βαλκανικών κρατών)
  2. τα αίτια και τα αποτελέσματα της αποικιοκρατίας
  3. τις εξελίξεις στις Η.Π.Α. που σηματοδοτούν την απαρχή για τη δημιουργία της σημερινής υπερδύναμης.

Οι μαθητές/τριες αναμένεται να προβληματιστούν για το φαινόμενο της αποικιοκρατίας και τις συνέπειες για τους λαούς της Αφρικής και της Ασίας μέχρι και σήμερα.

Διαθεματική Εργασία για τη Βιομηχανική Επανάσταση και τις αλλαγές στην ευρωπαϊκή κοινωνία

 

Ας υποθέσουμε ότι ζείτε στην Αγγλία κατά τη Β΄ φάση της Βιομηχανικής Επανάστασης (δεύτερο μισό του 19ου αιώνα) και εργάζεστε σε ένα εργοστάσιο της εποχής.

Αναλαμβάνετε (ως ομάδα των τριών):

α) να εκφωνήσετε μία ομιλία (200 λέξεων) προς τους/τις συναδέλφους σας (άνδρες, γυναίκες και παιδιά) προκειμένου να τους παρακινήσετε να οργανώσουν μία απεργία διεκδικώντας καλύτερες συνθήκες ζωής και εργασίας.

β) να φτιάξετε ένα μικρό φυλλάδιο (80 λέξεων) για να μοιραστεί χέρι με χέρι στους/στις συναδέλφους με τα βασικά αιτήματά σας.

γ) να ζωγραφίσετε μία αφίσα με την οποία θα προτρέπετε τους/τις συναδέλφους σας σε απεργία.

 

Χρήσιμες συμβουλές:

  1. Τα μέλη κάθε ομάδας συνεργάζονται προκειμένου να υπάρχει αντιστοιχία μεταξύ των 3 κειμένων (ομιλία, φυλλάδιο, αφίσα)
  2. Κάθε μέλος της ομάδας αναλαμβάνει να κάνει ένα από τα τρία (ή ομιλία ή φυλλάδιο ή αφίσα) και το δηλώνει στον καθηγητή.
  3. Η ομιλία απευθύνεται σε απλούς ανθρώπους, που δεν έχουν υψηλή μόρφωση ή είναι και τελείως αγράμματοι. Επομένως, το ύφος είναι απλό (κυρίως παρατακτική σύνδεση), συναισθηματικό φορτισμένο, με σκοπό να τους παρακινήσει στη διεκδίκηση. Προσοχή στη δομή της ομιλίας (έχει διανεμηθεί σχετικό φύλλο εργασίας στο μάθημα της Γλώσσας και να το συμβουλευτείτε!)
  4. Το φυλλάδιο περιλαμβάνει ονοματικές διατυπώσεις (όχι μεγάλες προτάσεις καθόλου δευτερεύουσες) με τα βασικά αιτήματα της απεργίας. Η γραμματοσειρά να είναι μεγάλη (τουλάχιστον 16) και να χρησιμοποιηθούν κουκκίδες… (όχι παράγραφος) Μπορούν να υπάρχουν και μικρά σκίτσα/εικόνες γύρω από το κείμενο.
  5. Η αφίσα να έχει χρώματα, να αναφέρει το βασικό σύνθημα και με μικρότερα γράμματα κάποιες χρήσιμες πληροφορίες για την απεργία…

 

Η ομιλία και το φυλλάδιο θα γίνουν αποκλειστικά στον Η/Υ (όχι χειρόγραφα). Την αφίσα θα την ζωγραφίσετε και θα την φωτογραφίσετε. Για το ιστορικό περιεχόμενο των κειμένων θα αξιοποιήσετε τις αναφορές του σχολικού βιβλίου και τα παραθέματα από το Κομμουνιστικό Μανιφέστο που υπάρχουν στο σχολικό βιβλίο στις ίδιες ενότητες. Μπορεί, επίσης, να εμπνευστείτε από την παρουσίαση και τις εικόνες που υπάρχουν στο αντίστοιχο ηλεκτρονικό μάθημα στην eclass. Φυσικά μπορείτε να δείτε αντίστοιχες αφίσες/εικόνες από το διαδίκτυο π.χ. Εικόνες> Απεργία…Βιομηχανική Επανάσταση/Industrial Revolution Ατομικές εργασίες δεν θα γίνουν δεκτές. Μόνο στο πλαίσιο Ομάδας. Οι εργασίες να έχουν ολοκληρωθεί και να έχουν αποσταλεί μέχρι τις 9 Μαρτίου. Όλες θα παρουσιαστούν στην τάξη σε ειδικό μάθημα

Οι μαθητές/τριες αναμένεται:

  • Να γνωρίσουν τις συνθήκες εκδήλωσης και ωρίμανσης της Βιομηχανικής Επανάστασης.
  • Να κατανοήσουν τις συνθήκες ανάπτυξης του οικονομικού φιλελευθερισμού και του καπιταλισμού.
  • Να αντιληφθούν το μέγεθος των κοινωνικών, οικονομικών και κοινωνικών αλλαγών που επέφερε η Βιομηχανική Επανάσταση.

Οι μαθητές/τριες μπορούν να παρακολουθήσουν δύο βίντεο με τα κύρια σημεία των ενοτήτων:

 

Οι μαθητές/τριες μπορούν να αναζητήσουν στα έγγραφα:

  1. Συνοπτικές πολυτροπικές παρουσιάσεις των Δ.Ε. Οι φωτογραφίες προέρχονται από την ελληνική, αγγλική και γαλλική έκδοση της Wikipedia.
  2. Τα αντίστοιχα κείμενα των Δ.Ε. του σχολικού βιβλίου με τις αναγκαίες υπογραμμίσεις και επισημάνσεις. 

 

Οι μαθητές/τριες καλούνται να παρακολουθήσουν ένα βίντεο - αφιέρωμα για τον Ι. Καποδίστρια από την τηλεοπτική εκπομπή οι Μεγάλοι Έλληνες και στη συνέχεια ανά ζευγάρια να συμπληρώσουν ένα Φύλλο Εργασίας - Παρατήρησης, το οποίο θα παρουσιάσουν προφορικά μέσα στην τάξη.

H τελική εργασία προτείνεται να γίνει με τη χρήση επεξεργαστή κειμένου (Η/Υ) και να αποσταλεί μέσω email. Σε διαφορετική περίπτωση θα παραδοθεί χειρόγραφα σε μεγάλο φύλλο ντοσιέ μεγέθους Α4 με περιθώριο και ευανάγνωστη γραφή. Εργασίες μετά τη τελική ημερομηνία παράδοσης δεν θα γίνονται δεκτές, όπως και τυχόν ατομικές εργασίες.

Θα ακολουθήσει σχετική συζήτηση στην τάξη προκειμένου να κατανοηθούν στην ολότητά τους οι πτυχές της προσωπικότητας και του έργου του Ι. Καποδίστρια με βάση και τις αναφορές του σχολικού βιβλίου.

Οι μαθητές/τριες αναμένεται:

  • Να κατανοήσουν τις δυσχέρειες για την πολιτική συγκρότηση του ελληνικού κράτους.
  • Να κατανοήσουν τον δημοκρατικό και φιλελεύθερο χαρακτήρα των ελληνικών συνταγμάτων.
  • Να προβληματιστούν για τα αίτια και τις συνέπειες των εμφυλίων πολέμων.

Οι μαθητές/τριες μπορούν να αναζητήσουν στα έγγραφα:

  1. Συνοπτική πολυτροπική παρουσίαση της Δ.Ε. Οι φωτογραφίες προέρχονται από την ελληνική, αγγλική και γαλλική έκδοση της Wikipedia.
  2. Το αντίστοιχο κείμενα της Δ.Ε. του σχολικού βιβλίου με τις αναγκαίες υπογραμμίσεις και επισημάνσεις.
  3. Οι μαθητές/τριες μπορούν να αναζητήσουν σύντομο απόσπασμα για την Α΄ Εθνοσυνέλευση από το τηλεοπτικό ντοκιμαντέρ του ΣΚΑΪ για τον Αγώνα του 1821. Παρουσιάζει ο συγγραφέας Π. Τατσόπουλος. Η χρήση του γίνεται για καθαρά εκπαιδευτικούς λόγους.

Οι μαθητές/τριες αναμένεται:

  • Να κατανοήσουν τις διπλωματικές εξελίξεις σχετικά με το Ελληνικό Ζήτημα.
  • Να εντάξουν το Ελληνικό Ζήτημα στο πλαίσιο του Ανατολικού Ζητήματος.
  • Να κατανοήσουν τη συμβολή του Ι. Καποδίστρια.
  • Να προβληματιστούν για τα αποτελέσματα της Ελληνικής Επανάστασης.

Οι μαθητές/τριες μπορούν να αναζητήσουν στα έγγραφα:

  1. Συνοπτική πολυτροπική παρουσίαση της Δ.Ε. Οι φωτογραφίες προέρχονται από την ελληνική, αγγλική και γαλλική έκδοση της Wikipedia.
  2. Το αντίστοιχο κείμενα της Δ.Ε. του σχολικού βιβλίου με τις αναγκαίες υπογραμμίσεις και επισημάνσεις.
  3. Οι μαθητές/τριες μπορούν να αναζητήσουν σύντομα αποσπάσματα από το τηλεοπτικό ντοκιμαντέρ του ΣΚΑΪ για τον Αγώνα του 1821. Παρουσιάζει ο συγγραφέας Π. Τατσόπουλος. Η χρήση τους γίνεται για καθαρά εκπαιδευτικούς λόγους.

Οι μαθητές/τριες αναμένεται:

  • Να γνωρίσουν τις συνθήκες προετοιμασίας και εκδήλωσης της Ελληνικής Επανάστασης.
  • Να κατανοήσουν τις δυσχέρειες διεξαγωγής της Επανάστασης στον τομέα των στρατιωτικών επιχειρήσεων. 
  • Να εντάξουν την Επανάσταση στο γενικότερο πλέγμα των εθνικών και φιλελεύθερων κινημάτων του 19ου αιώνα.
  • Να εκτιμήσουν τη σημασία της Ελληνικής Επανάστασης για την ελληνική και την ευρωπαϊκή ιστορία.

Οι μαθητές/τριες μπορούν να αναζητήσουν στα έγγραφα:

  1. Συνοπτική πολυτροπική παρουσίαση της Δ.Ε. Οι φωτογραφίες προέρχονται από την ελληνική, αγγλική και γαλλική έκδοση της Wikipedia.
  2. Το αντίστοιχο κείμενα της Δ.Ε. του σχολικού βιβλίου με τις αναγκαίες υπογραμμίσεις και επισημάνσεις.
  3. Οι μαθητές/τριες μπορούν να αναζητήσουν σύντομα αποσπάσματα από το τηλεοπτικό ντοκιμαντέρ του ΣΚΑΪ για τον Αγώνα του 1821. Παρουσιάζει ο συγγραφέας Π. Τατσόπουλος. Η χρήση τους γίνεται για καθαρά εκπαιδευτικούς λόγους.

 

Οι μαθητές/τριες αναμένεται:

  • Να κατανοήσουν τις γενικές συνθήκες διαβίωσης του Ελληνισμού υπό την οθωμανική κυριαρχία και να εκτιμήσουν τη σημασία των δυνάμεων συντήρησής του.
  • Να εκτιμήσουν την επίδραση του Διαφωτισμού και της Γαλλικής Επανάστασης στην εθνική αφύπνιση του Ελληνισμού και στην ιδεολογική προετοιμασία της Ελληνικής Επανάστασης του 1821.
  •  

Οι μαθητές/τριες μπορούν να αναζητήσουν στα έγγραφα:

  1. Συνοπτική πολυτροπική παρουσίαση της Δ.Ε. Οι φωτογραφίες προέρχονται από την ελληνική, αγγλική και γαλλική έκδοση της Wikipedia.
  2. Το αντίστοιχο κείμενα της Δ.Ε. του σχολικού βιβλίου με τις αναγκαίες υπογραμμίσεις και επισημάνσεις.

Οι μαθητές/τριες αναμένεται:

  • Να κατανοήσουν τη βασική δομή της προεπαναστατικής ελληνικής κοινωνίας και τα βασικά χαρακτηριστικά του Νεοελληνικού Διαφωτισμού.
  • Να κατανοήσουν τον χαρακτήρα της Φιλικής Εταιρείας και τη συμβολή της στον Αγώνα.

Οι μαθητές/τριες μπορούν να αναζητήσουν στα έγγραφα:

  1. Συνοπτική πολυτροπική παρουσίαση της Δ.Ε. Οι φωτογραφίες προέρχονται από την ελληνική, αγγλική και γαλλική έκδοση της Wikipedia.
  2. Τα αντίστοιχες ενότητες του σχολικού βιβλίου 5η Δ.Ε. και 7η Δ.Ε. με τις αναγκαίες υπογραμμίσεις και επισημάνσεις.

Οι μαθητές/τριες αναμένεται (συνοπτικά):

  • Να γνωρίσουν τις προσπάθειες αποκατάστασης του παλαιού καθεστώτος στην Ευρώπη και την αντίδραση των ευρωπαϊκών λαών στην πολιτική αυτή (1820, 1830, 1848)
  • Να κατανοήσουν την ειδική σημασία που απέκτησαν οι όροι έθνος/εθνικός κατά τον 19ο αιώνα.
  • Να αποτιμήσουν τις επαναστάσεις του 1848.

Οι μαθητές/τριες μπορούν να αναζητήσουν στα έγγραφα:

  1. Συνοπτική πολυτροπική παρουσίαση των 3 Δ.Ε.  Οι φωτογραφίες προέρχονται από την ελληνική, αγγλική και γαλλική έκδοση της Wikipedia.
  2. Το αντίστοιχο κείμενα των 2 Δ.Ε. του σχολικού βιβλίου με τις αναγκαίες υπογραμμίσεις και επισημάνσεις.
  3. Επαναληπτικό Φύλλο Εργασίας για όσα έχουν διδαχθεί μέχρι τώρα.

Οι μαθητές/τριες αναμένεται:

  • Να γνωρίσουν τη Γαλλική Επανάσταση και να εκτιμήσουν τη σημασία της για την ευρωπαϊκή και την παγκόσμια ιστορία.
  • Να κατανοήσουν βασικές πολιτικές έννοιες που καθιερώθηκαν από τη Γαλλική Επανάσταση 
  • Να γνωρίσουν τις προσπάθειες αποκατάστασης του παλαιού καθεστώτος στην Ευρώπη 

Οι μαθητές/τριες μπορούν να αναζητήσουν στα έγγραφα:

  1. Συνοπτική παρουσίαση της Δ.Ε. (διαφάνειες). Οι φωτογραφίες προέρχονται από την ελληνική, αγγλική και γαλλική έκδοση της Wikipedia.
  2. Το αντίστοιχο κείμενο της Δ.Ε. από το σχολικό βιβλίο με τις αναγκαίες υπογραμμίσεις και επισημάνσεις.

Επίσης παρατίθενται σύντομα βίντεο. Τα βίντεο είναι προσβάσιμα μέσω των συνδέσμων. Η χρήση γίνεται για εκπαιδευτικούς λόγους και μόνο. Πηγή: Youtube.

  1. Αίτια και αφορμές της Γαλλικής Επανάστασης
  2. Από τον όρκο του Σφαιριστηρίου στην άλωση της Βαστίλης
  3. Η διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και του Πολίτη
  4. Η γκιλοτίνα
  5. Η εκτέλεση του Λουδοβίκου 16ου (απόσπασμα από κινηματογραφική ταινία)
  6. Οι Ναπολεόντειοι Πόλεμοι
  7. Η μάχη του Βατερλό     

Οι μαθητές/τριες αναμένεται

  • να κατανοήσουν τις συνθήκες εκδήλωσης της Αμερικανικής Επανάστασης και της ίδρυσης των Η.Π.Α.

Οι μαθητές/τριες μπορούν να αναζητήσουν στα έγγραφα:

  1. Συνοπτική παρουσίαση της Δ.Ε. (διαφάνειες). Οι φωτογραφίες προέρχονται από την ελληνική, αγγλική και γαλλική έκδοση της Wikipedia.
  2. Το αντίστοιχο κείμενο της Δ.Ε. από το σχολικό βιβλίο με τις αναγκαίες υπογραμμίσεις και επισημάνσεις.

Επίσης παρατίθενται σύντομα βίντεο (για τον Τόμας Τζέφερσον, για τη Διακήρυξη της Αμερικανικής Ανεξαρτησίας, και για την Αμερικανική Επανάσταση (με αποσπάσματα από την ταινία "The Patriot"). Τα βίντεο είναι προσβάσιμα μέσω των συνδέσμων. Η χρήση γίνεται για εκπαιδευτικούς λόγους και μόνο. Πηγή: Youtube.

Οι μαθητές/τριες επιδιώκεται:

  • να κατανοήσουν το είδος και την έκταση της πολιτικής και κοινωνικής κρίσης στη Δυτ. Ευρώπη του τέλους του 18ου αιώνα
  • να γνωρίσουν τα κύρια χαρακτηριστικά και τους αντιπροσωπευτικούς φορείς του κινήματος του Διαφωτισμού και να εκτιμήσουν τη σημασία της ιδεολογικής παρέμβασής του.

Οι μαθητές/τριες μπορούν να αναζητήσουν στα έγγραφα:

  1. Συνοπτική παρουσίαση της Δ.Ε. (διαφάνειες) Οι φωτογραφίες προέρχονται από αντίστοιχα λήμματα στην ελληνική, αγγλική και γαλλική έκδοσης της Wikipedia.
  2. Το αντίστοιχο κείμενο της Δ.Ε. από το σχολικό βιβλίο με τις αναγκαίες υπογραμμίσεις και επισημάνσεις.

Οι μαθητές/τριες αναμένεται να κατανοήσουν βασικές ιστορικές έννοιες οι οποίες προαπαιτούνται για την ομαλή εξοικείωση με τις νεότερες ιστορικές περιόδους. Πρόκειται για μία σύντομη ιστορική ανασκόπηση - επισήμανση με τη βοήθεια σύντομης παρουσίασης. Οι φωτογραφίες είναι είτε από προσωπικό αρχείο είτε από εκδόσεις της Wikipedia.

Προτεινόμενη δραστηριότητα: 

Οι παρακάτω διευθύνσεις σας δίνουν τη δυνατότητα να «επισκεφτείτε» ψηφιακά την Καπέλα Σιστίνα στο Βατικανό και το Μουσείο Ουφίτσι στην πόλη της Φλωρεντίας.

  1. http://www.vatican.va/various/cappelle/sistina_vr/index.html
  2. https://www.uffizi.it/mostre-virtuali/uffizi-virtual-tour

Ως ψηφιακοί «επισκέπτες» αξιοποιήστε τις δυνατότητες που σας δίνει η τεχνολογία και «περπατήστε» στους δύο χώρους με την άνεσή σας και στη συνέχεια γράψτε τις εντυπώσεις σας στο πλαίσιο μίας σύντομης ηλεκτρονικής επιστολής (150 λέξεις) προς έναν/μία φίλο/φίλη σας προκειμένου να τον/την πείσετε να επισκεφτεί και εκείνος στο επόμενο ταξίδι του τα δύο αυτά σημαντικά μνημεία. Στο κείμενό σας να αξιοποιήσετε τις γνώσεις σας σχετικά την Αναγέννηση και τον Ανθρωπισμό (με βάση τις παρουσιάσεις που έχουν αναρτηθεί).

Συμβουλή: Το κείμενο της επιστολής να το γράψετε σε ένα νέο έγγραφο (όχι ως απάντηση στο email που σας στέλνω) το οποίο επισυνάπτετε (βλ. συνδετήρα). Το έγγραφο μπορεί να είναι είτε με Word είτε με Open Office είτε με έγγραφο Google (εάν έχετε λογαριασμό gmail). Πριν το στείλετε ελέγξτε τη στίξη (τελείες, κόμματα) και την ορθογραφία με τη βοήθεια του πλήκτρου F7. Μην ξεχάσετε το όνομά σας.

 

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -