|
1.1. Τραγούδι: Hotaru Koi
|
1.2. Ακρόαση: Hugh LeCaine's "Dripsody" (1955)
Άκουσε με προσοχή το μουσικό έργο. Προσπάθησε να φανταστείς τι περιγράφει η μουσική.
|
1.3. Τετράδιο Εργασιών: "Με τα φτερά του ήχου"
Προσπάθησε με ένα κομμάτι χαρτί να παράγεις όσο πιο πολλούς ήχους μπορείς.
|
|
1.4. Μουσικοκινητικό δρώμενο: "Το χαρτί μου το χτυπώ"
|
|
2.1. Τραγούδι: "Πέντε μπουντικοί"
|
|
2.2. Παρτιτούρα: "Πέντε μπουντικοί"
|
2.3. Τετράδιο Εργασιών: "Έλα και συ με τη γλυκιά φωνή"
Πες "έλα τώρα" με διάφορους τρόπους. Ποιο συναίσθημα εκφράζεις κάθε φορά;
|
2.4. Ακουστικό παιχνίδι: "Ποιος τραγουδάει;"
Άκουσε με προσοχή τις ανθρώπινες φωνές και βρες ποιος τραγουδάει κάθε φορά.
|
|
2.5. 1ο φύλλο εργασίας
|
|
3.1. Τραγούδι: "Το σαλιγκάρι"
|
|
3.2. Παρτιτούρα: "Το σαλιγκάρι"
|
3.3. Ηχοϊστορία: "Ο Τομ το σαλιγκάρι"
Μια συγκινητική ιστορία με μουσική.
|
|
3.4. 2ο φύλλο εργασίας
|
|
4.1. Τραγούδι: "Μπαίνω μεσ' στ' αμπέλι"
|
|
4.2. Παρτιτούρα: "Μπαίνω μεσ' στ' αμπέλι"
|
4.3. Τετράδιο Εργασιών: "Με ένα τσαμπί σταφύλι"
Αντιστοίχισε κάθε συλλαβή με ένα τσαμπί σταφύλι.
|
|
4.4. Μουσικοκινητικό δρώμενο: "Ο παππούλης σαν κοπέλι πάει στ' αμπέλι"
|
4.5. Μουσικοκινητικό Δρώμενο: "Μπαίνω μες στ' αμπέλι"
Ακούμε το τραγούδι και μιμούμαστε με κινήσεις τη διαδικασία του τρύγου.
|
|
4.6. Παραμύθι με μουσική: "Η αλεπού και το σταφύλι"
|
|
5.1. Τραγούδι: "Πέφτει η βροχή"
|
|
5.2. Παρτιτούρα: "Πέφτει η βροχή",
|
5.3. Τετράδιο Εργασιών: "Βρέχει τραγούδια"
Εντόπισε τα είδη βροχής και ένωσέ τα με τις αντίστοιχες ομπρέλες.
|
5.4. Ακουστικό παιχνίδι: Είδη βροχής
Ποιο είδος βροχής ακούς; Σήκωσε το αντίστοιχο χρώμα ομπρέλας.
|
5.5. Μουσικοκινητικό Δρώμενο: "Rain Orchestra"
Δες το βίντεο με προσοχή. Τι αναπαριστούν οι άνθρωποι; Ας μιμηθούμε τους ήχους της βροχής με body percussion (κρουστά σώματος).
|
|
Τραγούδι: "Η παρέλαση"
|
|
6.1. Τραγούδι - πιανιστική συνοδεία: "Η παρέλαση"
|
|
6.2. Παρτιτούρα: "Η παρέλαση"
|
|
6.3. Ακουστικό παιχνίδι: Βρες τα μουσικά κομμάτια που θα ταίριαζαν σε μια παρέλαση
|
|
6.4. Μουσικοκινητικό δρώμενο: "Ας παρελάσουμε"
|
|
Διαδραστικό παιχνίδι: Ένωσε τον κάθε μουσικό με το όργανο που παίζει και άκουσε τον ήχο του.
|
|
Τραγούδι: "Che che kule"
|
|
Παρτιτούρα: "Che che kule"
|
|
Μουσική θεωρία: "Ας μάθουμε ρυθμικά το τι-τι και το τα"
|
|
Παιχνίδι: "Ας μιλήσουμε ρυθμικά με τι-τι τα"
|
|
Μουσικοκινητικό παιχνίδι: "Ας συνοδέψουμε μια μουσική με τι-τι τα και ξου!"
|
|
Παραμύθι: "Ο μικρός κάστορας και η ηχώ"
|
8.1. Τραγούδι: "Τα προβατάκια"
Στίχοι - Μουσική: Πολυξένη Ματέυ
|
|
8.2. Παρτιτούρα: "Τα προβατάκια"
|
|
8.3. Ρυθμικό παιχνίδι: Φτιάξε το δικό σου ρυθμικό σχήμα με "κουτάκια".
|
|
8.4. Ρυθμικό παιχνίδι: Φτιάξε το δικό σου ρυθμικό σχήμα με τί-τι τα και ξου.
|
1.α. Μουσικοκινητικό τραγούδι: "Χιόνι... χιόνισε"
Συνοδεύστε το τραγούδι με ρυθμικά παλαμάκια (1 στο θρανίο, 1 στον αέρα).
|
|
1.β. Φύλλο εργασίας: "Χιόνι, χιόνισε"
|
1.γ. Ορχηστρικό: "Χιόνι, χιόνισε"
Συνοδεύστε ρυθμικά στο μεταλλόφωνο με τη νότα Μι.
|
|
2.α. Παραμύθι για τη νότα Μι
|
|
2.β. Βίντεο: Έτσι σχεδιάζω τη νότα Μι
|
|
2.γ. Τρία παιχνίδια με τη νότα Μι
|
|
3. Μουσικοκινητικό παιχνίδι: Debussy, "The snow is dancing"
|
4. Μουσικό Παραμύθι: "Ο μικρός θλιμμένος ήχος"
του Alan Ridout
|
|
Τραγούδι: Ντήλι, ντήλι
|
|
Φύλλο εργασίας: Ντήλι - Ντήλι
|
|
Βιβλίο Μαθητή: Απ' τα ψηλά στα χαμηλά!
|
Εικονικό πιάνο
Ανεβο-κατέβα τις νότες στη σειρά.
|
Φωτόδεντρο: Η σκάλα του Ντο
Οι 7 ήχοι της μουσικής στο πεντάγραμμο.
|
Το παραμύθι της νότας Ρε
Ας μάθουμε πώς γράφεται το Ρε στο πεντάγραμμο.
|
|
Φωτόδεντρο: Παίζω με τα καγκουρό
|
|
Τραγούδι: "Ο βοσκός κι ο βασιλιάς"
|
|
Φύλλο εργασίας: "Ο βοσκός κι ο βασιλιάς"
|
|
Παραμύθι για τη νότα Ρε
|
|
Τραγούδι: "Έτσι σχεδιάζω τη νότα Ρε"
|
|
Φύλλο εργασίας: Η νότα Ρε
|
Μουσικοκινητικό τραγούδι: "Ήρθε το Καρναβάλι"
Τραγουδάμε: Ήρθε το καρναβάλι, ήρθε η Αποκριά, κάθε παιδάκι πάλι, κάνει τον μασκαρά!"
Χορεύουμε ελεύθερα και στο σταμάτημα της μουσικής λέμε ρυθμικά: "Τι'σαι ντυμένος, τι'σαι ντυμένος, τι'σαι ντυμένος τι;"
Όποιο παιδί σκεφτεί σηκώνεται παίρνει πόζα και λέει ρυθμικά τι είναι ντυμένο (πχ. "Είμαι ένας κλόουν") και οι άλλοι απαντούν (πχ. "Είσαι ένας κλόουν").
|
|
Φύλλο εργασίας: "Πώς το τρίβουν το πιπέρι;"
|
|
Παραμύθι για την παύση τετάρτου
|
|
Φύλλο εργασίας: "Παύση τετάρτου"
|
|
E-book: Το Άγιον Πάσχα μέσα από τη Βυζαντινή Αγιογραφία
|
|
Φύλλο εργασίας - Κάλαντα Λαζάρου
|
|
Κεφ. 18: Χορεύω στον ρυθμό σου
|
|
Φωτόδεντρο: Παιχνίδι μνήμης με μουσικά όργανα
|
Παιχνίδι: Ακούς κάποιο έγχορδο;
Τετράδιο Εργασιών Μουσικής, Β΄Δημοτικού, κεφ. 18
|
|
Παραμύθι για το βιολί
|
|
Παζλ: Το βιολί
|
|
Ψηφιακό παιχνίδι: Οι παράξενοι ήχοι του βιολιού
|
|
Τα μέρη του βιολιού
|
|
Φύλλο εργασίας τα μέρη του βιολιού
|
|
Ψηφιακό παιχνίδι: Τα μέρη του βιολιού
|
|
3.1.2. Βίντεο-παιχνίδι: "Ας παίξουμε τα και τί-τι"
|
|
3.1.1. Βίντεο-Μάθημα: "τα και τί-τι"
|
3.1.3. Τετράδιο εργασιών: "Το σαλιγκάρι"
Κύκλωσε με κόκκινο όλα τα "τα" και με πράσινο όλα τα "τί-τι".
|
3.2.3. Φύλλο εργασίας: "Το σαλιγκάρι"
στίχοι-μουσική: Πολυξένη Ματέυ
|
3.3.2. Μουσικόγραμμα: Μότσαρτ, "Συμφωνία των Παιχνιδιών", 1ο μέρος
Παρακολουθούμε τον χάρτη ακρόασης και παίζουμε στα αντίστοιχα κρουστά μουσικά όργανα.
|
|
Βίντεο - Τραγούδι: "Καλημέρα"
|