Μάθημα : Μουσική-Γ' τάξη
Κωδικός : 9290076122
| Γενικοί σύνδεσμοι |
|---|
| Ενότητα 1η: Οι περιπέτειες του ήχου |
| Βίντεο: Ας δούμε ηχητικά κύματα |
| Τετράδιο Εργασιών: 5η δραστηριότητα |
| Παιχνίδι μνήμης με ήχους σπιτιού |
| Ενότητα 2η: Ηχόχρωμα. Ήχος και χρώμα μαζί |
| Παιχνίδι: Διακρίνω τα κρουστά σε κατηγορίες |
| Τετράδιο εργασιών: 1η δραστηριότητα |
|
Τετράδιο εργασιών: 4η δραστηριότητα - α΄ μέρος
Άκουσε τα μουσικά όργανα με τη σειρά που εμφανίζονται. |
|
Τετράδιο εργασιών (2η ενότητα): 4η δραστηριότητα - β΄μέρος
Άκουσε τα μουσικά οργάνα με διαφορετική σειρά. |
|
Βιβλίο Μαθητή: "Αναζητώντας τον ρυθμό της Μουσικής"
Εισαγωγική δραστηριότητα: Τα παιδιά εισέρχονται στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο. Κάθονται σε ημικύκλιο και συμμετέχουν ενεργά στα ρυθμικά παιχνίδια, αρχικά με body percussion κι έπειτα με ταμπουρίνα. |
|
Αρχείο ήχου: "Χτύποι καρδιάς"
Αναπαραστήστε με body percussion κι έπειτα με ταμπουρίνα τους χτύπους της καρδιάς. |
|
Αρχείο ήχου: "Κύματα της θάλασσας"
Αναπαραστήστε με body percussion κι έπειτα με ταμπουρίνα τα κύματα της θάλασσας. |
|
Βιβλίο Μαθητή: "Το παιχνίδι του ήχου και της σιωπής"
Μαθαίνουμε τα (τέταρτα) και τί-τι (όγδοα). |
|
Βίντεο-Μάθημα: "τα" και "τί - τι"
Τετράδιο Εργασιών: (α) δραστηριότητα 3 στη σελ. 14 και (β) δραστηριότητα 6 στη σελ. 15. |
| Κουίζ: Ποια φωνή ακούς; |
|
Βιβλίο Μαθητή: "Βρίσκοντας μια θέση στο πεντάγραμμο"
Από την ενότητα 6 του βιβλίου Μουσικής του μαθητή |
|
Βίντεο-Μάθημα: "Το πεντάγραμμο"
Ο εκπαιδευτικός ζωγραφίζει τις πέντε γραμμές της μουσικής στον πίνακα. Τις αριθμεί ως εξής: 5, 4, 3, 2, 1. Οι μαθητές θα πρέπει να βρουν κάθε φορά ποια γραμμή αγγίζει ο εκπαιδευτικός. |
| Ψηφιακό κείμενο: "Παραμύθι για το κλειδί του Σολ |
| Βίντεο: "Ένα τραγουδάκι για το κλειδί του Σολ" |
|
Βίντεο: "Η Τζίνα από την Αγγλία σχεδιάζει το κλειδί του Σολ"
Αν και το βίντεο είναι στα αγγλικά, αξίζει να παρακολουθήσουμε τη Τζίνα τι φαντάζεται και σχεδιάζει το κλειδί του Σολ γρήγορα και απλά. |
| Βιβλίο Μαθητή: "Ανακαλύπτοντας το ψηλά και το χαμηλά στον κόσμο της Μουσικής". |
|
Βιβλίο Μαθητή: "Βρίσκοντας μια θέση στο πεντάγραμμο"
Από την ενότητα 6 του βιβλίου Μουσικής του μαθητή |
| Βίντεο-Μάθημα: "Μαθαίνω να τραγουδώ σολ-μι και να τα γράφω στο πεντάγραμμο" |
| Βίντεο-Μάθημα: "Απο το τί-τι τα στο σολ-σολ μι". |
|
Ψηφιακό παιχνίδι: "Ξυλόφωνο"
Δοκιμάζω στο ψηφιακό ξυλόφωνο το μελωδικό μοτίβο: σολ μι σολ-σολ μι. (τo σολ αντιστοιχεί στον αριθμό 5 του πληκτρολογίου του υπολογιστή και το μι στον αριθμό 3). |
|
Βίντεο: "Ο κούκος", παιχνιδοτράγουδο
Ακούω με προσοχή το τραγούδι κι ενδιάμεσα από τους στίχους παίζω στο μεταλλόφωνο ή στην πιανίκα, ή στο ψηφιακό ξυλόφωνο το μελωδικό μοτίβο: σολ μι σολ-σολ μι. |
| Παρτιτούρα: "Ο κούκος", παιχνιδοτράγουδο |
|
Φύλλο Χορωδίας: "Ειρήνη"
στίχοι - μουσική: Γιάννης Μαρκόπουλος |
|
Παρτιτούρα: "Ειρήνη"
στίχοι-μουσική: Γιάννης Μαρκόπουλος |
|
"Αλαλί", παιδικό τραγούδι (Κύπρος)
Ακούω με προσοχή το τραγούδι κι ενδιάμεσα από τους στίχους παίζω στο μεταλλόφωνο ή στην πιανίκα ή στο ψηφιακό ξυλόφωνο το μελωδικό μοτίβο: σολ-σολ μι, σολ-σολ μι, σολ-σολ μι-μι σολ-σολ μι. |
|
Ψηφιακό Ξυλόφωνο
Δοκιμάζω στο ψηφιακό ξυλόφωνο το μελωδικό μοτίβο: σολ-σολ μι σολ-σολ μι σολ-σολ μι-μι σολ-σολ μι (τo σολ αντιστοιχεί στον αριθμό 5 του πληκτρολογίου του υπολογιστή και το μι στον αριθμό 3). |
| "Αλαλί", παρτιτούρα |
| 1ο φύλλο εργασίας Μουσικής |
| "Το μανιτάρι", παιχνιδοτράγουδο |
| Ακρόαση: "Το μανιτάρι" |
| "Το μανιτάρι", παρτιτούρα |
|
"Η βροχούλα", παιδικό τραγούδι
Ακούω με προσοχή το τραγούδι κι ενδιάμεσα από τους στίχους παίζω στο μεταλλόφωνο ή στην πιανίκα ή στο ψηφιακό ξυλόφωνο το μελωδικό μοτίβο: σολ-σολ μι-μι σολ-σολ μι |
|
Ψηφιακό Ξυλόφωνο
Δοκιμάζω στο ψηφιακό ξυλόφωνο το μελωδικό μοτίβο: σολ-σολ μι-μι σολ-σολ μι (τo σολ αντιστοιχεί στον αριθμό 5 του πληκτρολογίου του υπολογιστή και το μι στον αριθμό 3).
|
| "Η βροχούλα", παρτιτούρα |
| Βίντεο: Τραγουδώ Μι - Σολ |
|
Φύλλο εργασίας: Επανάληψη Μι - Σολ
Μέσα από ένα παραμύθι κάνουμε επανάληψη τα τέσσερα κομμάτια που έχουμε μάθει να τραγουδάμε και να παίζουμε στα/στις μεταλλόφωνα/πιανίκες με το Μι και το Σολ. Χρωμάτισε όλα τα Μι κίτρινα και όλα τα Σολ γαλάζια. |
| Εργασία για το σπίτι: Σολ, Μι |
| Μουσική Ορθογραφία 1: Σολ - Μι |
| Βίντεο: Τραγουδώ Μι, Σολ, Λα |
| Φύλλο εργασίας: Τα μουσικά διαστήματα και η νότα Λα |
| Παιδικό λάχνισμα: "Ανεβαίνω στη μηλιά" |
|
"Ανεβαίνω στη μηλιά", παρτιτούρα
παιδικό λάχνισμα |
| Εργασία για το σπίτι: Μι, Σολ, Λα |
| E-book: Τα Χελιδονίσματα |
| Βίντεο: "Η χελιδόνα" |
| Ενότητα 7: Το τρένο της Μουσικής (Βιβλίο Μαθητή) |
| Μάθημα: Το τρένο της Μουσικής |
| Βίντεο-Μάθημα: Το μέτρο στη Μουσική |
| Βίντεο - Μάθημα: Τι είναι το μέτρο στη μουσική; |
| Βίντεο - Παιχνίδι: Ας παίξουμε 2/4, 3/4, 4/4 |
| Κατηγορίες συνδέσμων |
|---|
| - Δεν υπάρχουν κατηγορίες συνδέσμων - |