Μάθημα : ΓΑΛΛΙΚΑ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Κωδικός : G1037130

G1037130  -  ΜΑΡΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ

Ενότητες - Τα χρώματα/Les couleurs 18/11/2025

Τα χρώματα/Les couleurs 18/11/2025

Μαθήματα Χρωμάτων: Ανεστραμμένη Τάξη (Flipped Classroom)

Το μοντέλο της Ανεστραμμένης Τάξης χωρίζεται σε Πριν την Τάξη (Σπίτι) και Στην Τάξη.

 

Μέρος 1: Πριν την Τάξη (Σπίτι)

Ο στόχος είναι  να αποκτήσετε την πρώτη επαφή με το λεξιλόγιο και τους κανόνες, ώστε να είστε έτοιμοι για πρακτική εξάσκηση και εμβάθυνση στην τάξη.

Δραστηριότητα Υλικό/Σύνδεσμος Στόχος
Εισαγωγή/Ακρόαση Ακούστε το τραγούδι (π.χ. La chanson des couleurs) Εξοικείωση με την προφορά και το λεξιλόγιο των βασικών χρωμάτων με ευχάριστο τρόπο.
Μάθηση/Λεξιλόγιο Apprendre les couleurs en s'amusant (Francais) - YouTube  & apprendre les couleurs en Français - YouTube Εκμάθηση και αναγνώριση των βασικών χρωμάτων. .
Γραμματική: Αρσενικό-Θηλυκό  Αρσενικό-θηλυκό χρωμάτων Κατανόηση του κανόνα της συμφωνίας (masculin/féminin) των χρωμάτων με το ουσιαστικό.
Πρώτη Εξάσκηση Βρείτε το χρώμα & De quelle couleur sont les macarons Αυτοαξιολόγηση της κατανόησης του λεξιλογίου.
Πρόκληση (Challenge) Les couleurs en français. Niveau débutants - A1 de FLE - YouTube Εμβάθυνση στη συμφωνία (αρσενικό/θηλυκό) και τον πληθυντικό.

Σημείωση για τους Μαθητές: Παρακολουθήστε τα βίντεο, σημειώστε τα χρώματα και προσπαθήστε να κατανοήσετε τους βασικούς κανόνες της συμφωνίας (αρσενικό/θηλυκό), πριν κάνετε τις ασκήσεις.


Μέρος 2: Στην Τάξη (Εξάσκηση & Εμβάθυνση)

Ο στόχος είναι η εφαρμογή, η ομαδική συνεργασία και η διόρθωση.

 

1. Ανατροφοδότηση και Διόρθωση (10-15 λεπτά)

  • Ερωτήσεις/Απορίες: Συζήτηση για τυχόν δυσκολίες που αντιμετωπίσατε στο σπίτι (π.χ. στην προφορά, στους κανόνες συμφωνίας).

  • Γραμματική Ενίσχυση: Εστίαση στους κανόνες:

    • Αρσενικό/Θηλυκό: Διορθώστε τις ασκήσεις του σπιτιού ή κάντε γρήγορη επανάληψη με παραδείγματα.

    • Ενικός/Πληθυντικός: Εξάσκηση με τους συνδέσμους:

      Ενικός-πληθυντικός χρωμάτων 

2. Ομαδικές Δραστηριότητες & Εφαρμογή (20-25 λεπτά)

  •  Παιχνίδι Επανάληψης (Quiz/Flashcards):

  • Δημιουργική Δραστηριότητα (Προφορικός Λόγος):

    • "Mon Sac à Dos" (Η Σχολική μου Τσάντα): Παρουσιάστε τρία αντικείμενα από την τσάντα σας ή την τάξη, περιγράφοντας το χρώμα τους με συμφωνία.

      • Exemple: "J'ai un livre bleu." / "J'ai une trousse verte." / "J'ai des stylos rouges."

3. Κλείσιμο & Αξιολόγηση (5-10 λεπτά)

  • Τραγούδι: Ακούστε ξανά το τραγούδι.

  • Exit Ticket/Κάρτα Εξόδου: Κάθε μαθητής να γράψει στην κάρτα εξόδου του δύο αντικείμενα που βλέπει στην τάξη και να τα περιγράψει με το χρώμα τους, προσέχοντας τη συμφωνία:

    • Exemple: "La porte est marron et la chaise est blanche."