Μάθημα : ΓΑΛΛΙΚΑ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : G1037130
-
Θεματικές Ενότητες
-
Unité 0-saluer, p.12 -22/09/2025
-
Unité 0 -Saluer et se présenter/p.13
-
Unité 0-Qui est-ce?
-
Unité 0-Qu'est-ce que c'est? -Qui est-ce?
-
Οι αριθμοί 0-20/Les chiffres 0-20
-
Τα χρώματα/Les couleurs 18/11/2025
-
Οι μέρες της εβδομάδας -Σχολικά μαθήματα/Les jours de la semaine-les matières scolaires- 04/12/2025
-
Ο χάρτης της Γαλλίας
-
Les fêtes en France / Οι γιορτές στη Γαλλία
-
Les symboles français /Τα γαλλικά σύμβολα
-
Παιχνίδια επανάληψης
-
Unité 2
-
On établit les premiers contacts
-
Unité 0-ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ-03/12/2020
-
ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ
-
Τα αριθμητικά επίθετα ΘΕΩΡΙΑ-14/01/2021
-
SE PRESENTER-ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΜΑΙ 15/05/2023
-
ΡΗΜΑΤΑ: être, avoir, aimer, parler
-
le verbe faire
-
LES MOIS, LES JOURS, LES SAISONS, LA DATE- ΟΙ ΜΗΝΕΣ, ΟΙ ΜΕΡΕΣ, ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ, Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ - 31/10/2022
-
Les affaires de classe-Τα σχολικά είδη
-
Les verbes du 1er groupe
-
LES NOMBRES ORDINAUX_ΤΑ ΤΑΚΤΙΚΑ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ
-
Les affaires de la classe - Τα πράγματα της τάξης
-
Ιστολόγιο Γαλλικών Λεονταρίδου
-
Le masculin et le féminin des nationalités -Αρσενικό και θηλυκό εθνικοτήτων
-
LA FAMILLE
-
Unité 0-saluer, p.12 -22/09/2025
Τα χρώματα/Les couleurs 18/11/2025
Μαθήματα Χρωμάτων: Ανεστραμμένη Τάξη (Flipped Classroom)
Το μοντέλο της Ανεστραμμένης Τάξης χωρίζεται σε Πριν την Τάξη (Σπίτι) και Στην Τάξη.
Μέρος 1: Πριν την Τάξη (Σπίτι)
Ο στόχος είναι να αποκτήσετε την πρώτη επαφή με το λεξιλόγιο και τους κανόνες, ώστε να είστε έτοιμοι για πρακτική εξάσκηση και εμβάθυνση στην τάξη.
| Δραστηριότητα | Υλικό/Σύνδεσμος | Στόχος |
| Εισαγωγή/Ακρόαση | Ακούστε το τραγούδι (π.χ. La chanson des couleurs) | Εξοικείωση με την προφορά και το λεξιλόγιο των βασικών χρωμάτων με ευχάριστο τρόπο. |
| Μάθηση/Λεξιλόγιο | Apprendre les couleurs en s'amusant (Francais) - YouTube & apprendre les couleurs en Français - YouTube | Εκμάθηση και αναγνώριση των βασικών χρωμάτων. . |
| Γραμματική: Αρσενικό-Θηλυκό | Αρσενικό-θηλυκό χρωμάτων | Κατανόηση του κανόνα της συμφωνίας (masculin/féminin) των χρωμάτων με το ουσιαστικό. |
| Πρώτη Εξάσκηση | Βρείτε το χρώμα & De quelle couleur sont les macarons | Αυτοαξιολόγηση της κατανόησης του λεξιλογίου. |
| Πρόκληση (Challenge) | Les couleurs en français. Niveau débutants - A1 de FLE - YouTube | Εμβάθυνση στη συμφωνία (αρσενικό/θηλυκό) και τον πληθυντικό. |
Σημείωση για τους Μαθητές: Παρακολουθήστε τα βίντεο, σημειώστε τα χρώματα και προσπαθήστε να κατανοήσετε τους βασικούς κανόνες της συμφωνίας (αρσενικό/θηλυκό), πριν κάνετε τις ασκήσεις.
Μέρος 2: Στην Τάξη (Εξάσκηση & Εμβάθυνση)
Ο στόχος είναι η εφαρμογή, η ομαδική συνεργασία και η διόρθωση.
1. Ανατροφοδότηση και Διόρθωση (10-15 λεπτά)
-
Ερωτήσεις/Απορίες: Συζήτηση για τυχόν δυσκολίες που αντιμετωπίσατε στο σπίτι (π.χ. στην προφορά, στους κανόνες συμφωνίας).
-
Γραμματική Ενίσχυση: Εστίαση στους κανόνες:
-
Αρσενικό/Θηλυκό: Διορθώστε τις ασκήσεις του σπιτιού ή κάντε γρήγορη επανάληψη με παραδείγματα.
-
Ενικός/Πληθυντικός: Εξάσκηση με τους συνδέσμους:
Ενικός-πληθυντικός χρωμάτων
-
2. Ομαδικές Δραστηριότητες & Εφαρμογή (20-25 λεπτά)
-
Παιχνίδι Επανάληψης (Quiz/Flashcards):
-
Χρήση των flashcards για γρήγορη εξάσκηση του λεξιλογίου και της συμφωνίας:
-
-
Δημιουργική Δραστηριότητα (Προφορικός Λόγος):
-
"Mon Sac à Dos" (Η Σχολική μου Τσάντα): Παρουσιάστε τρία αντικείμενα από την τσάντα σας ή την τάξη, περιγράφοντας το χρώμα τους με συμφωνία.
-
Exemple: "J'ai un livre bleu." / "J'ai une trousse verte." / "J'ai des stylos rouges."
-
-
3. Κλείσιμο & Αξιολόγηση (5-10 λεπτά)
-
Τραγούδι: Ακούστε ξανά το τραγούδι.
-
Exit Ticket/Κάρτα Εξόδου: Κάθε μαθητής να γράψει στην κάρτα εξόδου του δύο αντικείμενα που βλέπει στην τάξη και να τα περιγράψει με το χρώμα τους, προσέχοντας τη συμφωνία:
-
Exemple: "La porte est marron et la chaise est blanche."
-