Μάθημα : Φυσική Γ
Κωδικός : G810145
Γενικοί σύνδεσμοι |
---|
Περιοδικές κινήσεις και ταλαντώσεις |
Virtual n real image
Φανταστικά και πραγματικά είδωλα |
Concave Mirror
Κοίλα κάτοπτρα |
Upside Down Glasses0
Αντίστροφη όραση |
History of light
Μία σύντομη ιστορία του φωτός |
Photosynthesis
Το φως στην ζωή των φυτών |
Photosynthesis
Το φως στην ζωή των φυτών |
Luminol reaction
Φως και χημικές αντιδράσεις |
Eratosthenes experiment by Carl Sagan
Το πειραμα του Ερατοσθένη στηρίχθηκε στην ευθύγραμμη διάδοση του φωτός και ότι ο Ήλιος μπορεί να εκληφθεί ως σημειακή πηγή. |
2 ΚΑΙ 2
Αντίσταση στον παραλογισμό |
Στατικός ηλεκτρισμός
Στατικός ηλεκτρισμός |
Where Do New Viruses Come From?
Τί είναι οι ιοί και πώς μεταδίδονται; |
Coronivirus (COVID-19) |
Μονάδες Φυσικών Μεγεθών Γ Γυμνασίου (1) |
Μονάδες Φυσικών Μεγεθών Γ Γυμνασίου (2) |
Μονάδες Φυσικών Μεγεθών Γ Γυμνασίου (3) |
For the Love of Physics (Walter Lewin's Last Lecture)
Η τελευτία διάλεξη του Walter Lewin στο πανεπιστήμιο. Αρχίστε το βίντεο στο 00:13:00 και σταματήστε το στο 00:16:00 (3 λεπτά). |
Η ψηφιακή αποβλάκωση: μια μαζική παιδοκτονία
Η καραντίνα και η απαγόρευση κυκλοφορίας που έχουν επιβληθεί λόγω κορωνοϊού γεννά μεταξύ άλλων κάποια ζητήματα διαχείρισης χρόνου των ατόμων μέσα στα σπίτια που βρίσκονται σε μεγάλο βαθμό στα αστικά κέντρα και είναι συχνά διαμερίσματα. Ποια είναι η πιο εύκολη και αποτελεσματική διέξοδος; Βεβαίως, οι οθόνες με όλες τις εκδοχές τους, από την συμβατική τηλεόραση μέχρι το διαδίκτυο. Δεν περίμεναν βέβαια οι άνθρωποι τον κορωνοϊό για να την ανακαλύψουν, τώρα όμως μοιάζει να συνιστά σε μεγάλο βαθμό μονόδρομη διέξοδο των έγκλειστων και απομονωμένων ατόμων, ειδικά μάλιστα όσων έχουν παιδιά και οικογένειες. Αποφασίσαμε λοιπόν να δημοσιεύσουμε μια βιβλιοκριτική από το γαλλικό περιοδικό «Eléments» προσαρμοσμένη και μεταφρασμένη στα ελληνικά για λογαριασμό του Δικτύου Psy-Counsellors, αναφορικά με την εγκατάλειψη των παιδιών μας στις «οθόνες- νταντάδες». Για να μην κερδίσουμε την «μάχη με τον κορωνοϊό» και την χάσουμε, με τις ζωές τις δικές μας και των παιδιών μας… |
Πώς εμφανίσθηκε ο κορωνοϊός στην Κίνα;
Ένα βίντεο 8 λεπτών που ι εξηγεί πώς ο κορωνοίος προήλθε από την αγορά νωπού κρέατος αγρίων ζώων στην Κίνα. |
Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ
«Ο δάσκαλος που άφηνε τα παιδιά να ονειρεύονται» (2006) του Daniel Losset.
|
Κλιματιστικά, ο… καλύτερος φίλος του κορονοϊού!
Η ζέστη ήδη έχει αρχίσει να χτυπάει “κόκκινο”, με πολλούς όπως είναι φυσικό να αναζητούν λίγη ανακούφιση στα κλιματιστικά. Ωστόσο η κατάσταση φέτος με τα κλιματιστικά είναι λίγο… πιο περίπλοκη, αφού μπορεί να γεμίσουν τον χώρο που δροσίζουν με κορονοϊό! Οι καθηγητές του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Βασιλική Μπενέτου (Ιατρική Σχολή), Δημήτριος Παρασκευής (Ιατρική Σχολή), Νίκος Θωμαϊδης (Τμήμα Χημείας), Μιχάλης Βραχόπουλος (Γενικό Τμήμα) και Θάνος Δημόπουλος (πρύτανης ΕΚΠΑ) παρουσιάζουν τα πιο πρόσφατα δεδομένα. |
HMEPHCION ГYMNACION ZHПAPIOY |
Coulomb's Law |
Coulomb's Law 2 |
Εγκάρσια κύματα |
Διαμήκη κύματα |
Προσομοιώσεις διαμηκών και εγκαρσίων κυμάτων |
Ιδια συχνότητα καθώς παράγεται από διαφορετικά όργανα |
Ηχός διαφορετικών μουσικών οργάνων |
Διαμήκη και Εγκάρσια κύματα (2) |
ΒΙΟΙ ΑΓ. Ελευθερίου και Ανθίας |
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
- Δεν υπάρχουν κατηγορίες συνδέσμων - |