Μάθημα : ΒΙΟΛΟΓΙΑ Α΄

Κωδικός : G301138

G301138  -  ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΛΟΓΕΡΑ

Μάθημα

 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

1. Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

2. ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΟYΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΕΨΗ

3. ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΒΟΛΗ ΟYΣΙΩΝ

4. ΑΝΑΠΝΟΗ

Ενότητες

1.ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΑΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ (ΜΑΘΗΜΑΤΑ 1.1, 1.2 ΚΑΙ 1.3).

2.ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΔΩ: 

3.ΔΕΙΤΕ ΤΟ 1ο POWER POINT ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΕΔΩ:

4. ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΣΑΣ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΥΛΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1 ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ.

5.ΔΕΙΤΕ ΤΟ 2ο  POWER POINT ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΤΤΑΡΟ ΕΔΩ :

6. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 1.2 ΚΑΙ 1.3  ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

7.ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ  ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ Π. ΒΥΡΙΔΗ

8.ΣΤΟ BLOG TOY ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ (https://blogs.sch.gr/1gymargo/  )ΣΤΟ e Μάθημα-ΒΙΟΛΟΓΙΑ  ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΤΤΑΡΟ .

9.ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ:

        ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΑ ΚΥΤΤΑΡΑ ΧΩΡΟΥΝ ΣΕ ΓΡΑΜΜΗ ΜΗΚΟΥΣ 1 ΧΙΛΙΟΣΤΟΥ(mm) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΗΣ      ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΣΤΑ(μm) ΓΙΑΤΙ Η ΑΣΚΗΣΗ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΟΥ ΚΥΤΤΑΡΟΥ ΣΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΣΤΑ (ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ).

ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΜΟΝΑΔΩΝ:

1 m(μέτρο)= 1000mm(χιλιοστό)   

1mm=1/1000 m  

m(εκατομμυριοστό)= 1/1000000 m  

10.ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΣΑΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΔΩ.

11.ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ Π. ΒΥΡΙΔΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΤΤΑΡΟ ΕΔΩ.

12.ΤΕΛΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΕΝΕΡΓΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ .

ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ  ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑ 2 ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ, ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

Στο τέλος των δυο διδακτικών ωρών θα πρέπει :

  • Να αναγνωρίζετε και να περιγράφετε περιληπτικά τα όργανα του πεπτικού συστήματος .
  • Να μπορείτε να εξηγείτε το ρόλο των οργάνων στην πέψη .
  • Να περιγράφετε συνοπτικά την πορεία της τροφής στο πεπτικό σύστημα του ανθρώπου
  • Να συσχετίζετε την ποιότητα της διατροφής με την υγεία και τη λειτουργικότητα του πεπτικού συστήματος .
  • Να διαπιστώνετε τα αίτια της παχυσαρκίας .
  • Να μάθετε ποιες είναι οι ασθένειες των δοντιών και πως θα προστατευτείτε από αυτές.
  • Να υιοθετήσετε πρακτικές υγιεινής διατροφής.
  • Να τροποποιήσετε και να βελτιώσετε τις διατροφικές σας συνήθειες.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 1η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΩΡΑ:

Από τις Εργασίες  των ενεργών εργαλείων να ανοίξετε και να συμπληρώσετε το 1ο Φύλλο Εργασίας για το "Πεπτικό Σύστημα του Ανθρώπου-Διατροφή και Υγεία" και όταν τελειώσετε όλες τις δραστηριότητες να το στείλετε στην e-class με Υποβολή.

1ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Το 1ο Φύλλο εργασίας που θα δοθεί την πρώτη διδακτική ώρα χωρίζεται σε τρεις δραστηριότητες .

1η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Πριν ξεκινήσετε την πρώτη Δραστηριότητα βρείτε στον Τοίχο των ενεργών εργαλείων  μια εικόνα του Πεπτικού Συστήματος του Ανθρώπου. Ανακαλέστε τις προηγούμενες γνώσεις σας και συμπληρώστε αρχικά ο κάθε ένας ξεχωριστά τα όργανα από τα οποία περνάει η τροφή( πορεία της τροφής) μέσα στον ανθρώπινο οργανισμό καθώς και το ρόλο ενός από τα όργανα από τα οποία περνάει (ατομική πρόβλεψη).

Στη συνέχεια συζητήστε με όποιον συμμαθητή σας θέλετε από τις Συζητήσεις των ενεργών εργαλείων και απαντήστε μαζί για να δείτε αν έχετε κάνει ίδιες ή διαφορετικές προβλέψεις (ομαδική πρόβλεψη) . Δεν γίνεται συζήτηση για το ποιες απόψεις είναι σωστές ή λάθος γιατί αυτή η κρίση θα προκύψει από την επόμενη δραστηριότητα.

2η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Αφού παρακολουθήσετε με διαμοιρασμό (webex) από το εκπαιδευτικό λογισμικό της Βιολογίας Α΄& Γ΄ (  http://www.pi-schools.gr/software/gymnasio/viologia/ ) το «Πεπτικό σύστημα του ανθρώπου»  πατώντας τα κουμπιά με το όνομα των οργάνων του πεπτικού συστήματος θα δείτε περισσότερες πληροφορίες για αυτά έτσι ώστε να μπορέσετε να  απαντήσετε στις ερωτήσεις της 2ης δραστηριότητας

Εναλλακτικά μπορεί να παρακολουθήσετε από τα Πολυμέσα το Βίντεο για το Φύλλο Εργασίας 1 -Πεπτικό Σύστημα του Ανθρώπου-Διατροφή & Υγεία   ή μπορεί να το δείτε από ΕΔΩ:

Έχοντας τώρα πολλές πληροφορίες απαντήστε στη δεύτερη δραστηριότητα.

* ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ο 1ος & ο 2ος ΣΤΟΧΟΣ.

3η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Συνεχίζουμε το λογισμικό με το ταξίδι της τροφής ή εναλλακτικά παρακολουθούμε το βίντεο από τα Πολυμέσα "το Ταξίδι της τροφής" ή μπορούμε να το δούμε από ΕΔΩ:

Τέλος να απαντήσετε στην 3η Δραστηριότητα .

* ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ο 3ος ΣΤΟΧΟΣ.

ΠΡΙΝ ΔΟΘΕΙ ΤΟ 2ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΩΡΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΕΝΑ POLL ΣΤΗΝ WEBEX(ΕΓΓΡΑΦΑ-2η ΕΝΟΤΗΤΑ-POLLING ΣΤΟ ΠΕΠΤΙΚΟ).

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ 2η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΩΡΑ:

Από από τις Εργασίες των ενεργών εργαλείων να ανοίξετε και να συμπληρώσετε το 2ο Φύλλο Εργασίας για το "Διατροφή και Υγεία"και όταν τελειώσετε όλες τις δραστηριότητες να το στείλετε στην e-class  με Υποβολή.

Στον  Τοίχο των ενεργών εργαλείων θα βρείτε τρεις εικονες(ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ-ΤΕΡΗΔΟΝΑ1-ΤΕΡΗΔΟΝΑ2 ) . Να τις παρατηρήσετε για λίγο και να σκεφτείτε ποια μπορεί να είναι τα αίτια αυτών των ασθενειών για να μπορέσουμε να το συζητήσουμε αργότερα.

2ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Αρχικά από τα Έγγραφα και την Ενότητα 2 θα παρουσιαστούν οι διαφάνειες 7, 8, 9, και 10 του power point "Πεπτικό-πορεία της τροφής" ή θα δοθούν από ΕΔΩ : 

Μετά θα παρακολουθήσετε από τα Πολυμέσα το βίντεο για την "ΤΕΡΗΔΟΝΑ" ή από ΕΔΩ :

Το 2ο Φύλλο εργασίας που θα δοθεί την δεύτερη διδακτική ώρα χωρίζεται σε τρεις δραστηριότητες .

1η & 2η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Στην πρώτη και δεύτερη δραστηριότητα αφού δείτε τις διαφάνειες του p.p.(7,8) να απαντήσετε στις ερωτήσεις .

*ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΝΤΑΙ ο 4ος & ο 5ος ΣΤΟΧΟΣ.

3η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Στην τρίτη δραστηριότητα) οι μαθητές αφού δείτε τις τελευταίες διαφάνειες του p.p.(9,10) αλλά και το βίντεο με την τερηδόνα απαντούν στην ερώτηση .

*ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ο 6ος , 7ος  και 8ος  ΣΤΟΧΟΣ.

ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΙΧΟΥ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΕΙΩΝ ΤΩΝ ΔΟΝΤΙΩΝ.

 

Αν υπάρχει χρόνος θα γίνουν οι ασκήσεις, από τη σελίδα 53 του βιβλίου του μαθητή, 1γ, 5 και 6  και η δραστηριότητα 2.4 από το Τετράδιο Εργασιών . Άν δεν μπορέσουν να γίνουν όλες θα συμπληρωθούν στο σπίτι.

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

1.ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΤΕ ΚΑΛΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣETE ΟΛΟ ΤΟ POWER POINT (ΑΠΟ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ-ΠΕΠΤΙΚΟ & ΠΟΡΕΙΑ ΤΡΟΦΗΣ) . ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΤΙΣ  ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΕΠΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΣΤΕΙΛΕΤΕ. 

2. ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΛΥΣΕΤΕ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ ΠΟΥ  ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ- ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ/ΠΕΠΤΙΚΟ.

 

 

 

ΤΟ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΔΩ :

1.ΔΥΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ 38, 39,40(ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΟΥΣΙΩΝ- ΠΕΨΗ &ΦΩΤΟΣΥΝΘΕΣΗ)

ΑΦΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ 38 ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΛΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΕΔΩ:

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΤΟΥ PRIESTLEY  ΕΔΩ:

ΝΑ ΛΥΣΕΤΕ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΕΔΩ:

ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1(ΠΕΨΗ-ΦΩΤΟΣΥΝΘΕΣΗ) ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΥΠΟΒΟΛΗ.

2. ΔΥΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ 41,42,43,44(ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΕΨΗ ΣΤΟΥΣ ΜΟΝΟΚΥΤΤΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΖΩϊΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ).

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΡΟΦΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΟΙΒΑΔΑ ΕΔΩ:

3. ΤΡΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ 45-51 (Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ Η ΠΕΨΗ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ)

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΕ ΕΝΑ POWER POINT ΕΔΩ:

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΔΩ:

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΝΑ  ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ:

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΤΡΟΦΗΣ ΒΙΝΤΕΟ:

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΤΡΟΦΗΣ ΜΕ ΤΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΕΔΩ:

ΤΕΛΟΣ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΡΗΔΟΝΑ  ΕΔΩ:

 

ΕΔΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΕΝΑ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΠΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ:

ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ  ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΠΤΙΚΟΥ:

 

 

ΔΕΙΤΕ ΤΟ POWER POINT ΚΑΙ ΤΑ  ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ :

ΕΔΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΥΣΗ:

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣΤΕ ΜΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΕΔΩ:

ΔΕΙΤΕ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΒΟΛΗ ΟΥΣΙΩΝ ΣΤΑ ΦΥΤΑ ΕΔΩ:

ΕΔΩ ΔΕΙΤΕ ΤΟ POWER POINT:

ΕΔΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ:

ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ:

ΤΩΡΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ:

 

 

 

 

ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΑΣ ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ, ΜΕΤΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΟ ΕΝΑ POWER POINT KAI ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ  ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ :

ΤΟ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΔΩ:

ΔΕΙΤΕ ΤΟ POWER POINT ΕΔΩ:

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ  ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ:

ΕΝΩ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ:

ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΙΜΑΤΟΣ ΕΔΩ:

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ κ. ΒΥΡΙΔΗ ΕΔΩ:

ΤΕΛΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ:

ΤΟ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΔΩ

ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

ΤΟ POWER POINT ΕΔΩ

ΕΞΑΣΚΗΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΕ  ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΥΡΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

 

ΤΟ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΔΩ :

ΔΕΙΤΕ ΕΝΑ POWER POINT EΔΩ

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ 1ο ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ:

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ 2ο ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ:

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ  ΤΟ 3ο ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ:

ΤΕΛΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -