Για περισσότερη εξάσκηση μπορείς να επισκεφθείς την παρακάτω ιστοσελίδα για να επιλύσεις ένα σταυρόλεξο .
http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3336
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΙΣΤΟΣ (ΚΕΦ. 12 ΣΕΛ.78-83)
G1275285 - ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΛΕΜΠΕΤΣΑΝΗ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
ΔΕΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Δραστηριότητα:Δεδομένα, επεξεργασία ή πληροφορία;
Δραστηριότητα:Δεδομένα και πληροφορίες στη σωστή θέση
Δραστηριότητα: Βρισκω τα δεδομένα και τις πληροφορίες
Δραστηριότητα:Κύκλος Επεξεργασίας Δεδομένων
Αξιοπιστία της πληροφορίας(ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΕΛ:16-20
Φύλλο εργασίας:Υλικό υπολογιστή
Δραστηριότητα :Συσκευές Εισόδου-εξόδου
Δραστηριότητα: Αποθηκευτικά Μέσα
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
Παρουσίαση τo εσωτερικό του υπολογιστή- Κεφ.2 Β' Γυμνασίου
VIDEO: ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Δραστηριότητα το εσωτερικό του υπολογιστη
koyiz ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (ΚΕΦ. 11 ΣΕΛ.74-77)
* Δείτε την παρουσίαση
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ - ΙNTERNET (BINTEO)
Για περισσότερη εξάσκηση μπορείς να επισκεφθείς την παρακάτω ιστοσελίδα για να επιλύσεις ένα σταυρόλεξο .
http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3336
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΙΣΤΟΣ (ΚΕΦ. 12 ΣΕΛ.78-83)
To μοντέλο πελάτη-εξυπηρετητή στον Παγκόσμιο Ιστό
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΕΛ.: 60-68
Ασκήσεις
1.Εξοικείωση με το πληκτρολόγιο
9.Πλαίσια
10.Ύπνος
11.Αντικείμενα
13.Χάρυ Πότερ
14.Γέφυρα
15.'Ανοιξη
16.Στήλες
Βοηθητικά αρχεία
2.www
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ - ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Επισκεφτείτε τον ιστότοπο Ψηφιακές Δημιουργίες για να δειτε ενδεικτικά παραδείγματα εργασιώ |
Τελική Εργασία-Project στην Πληροφορική
Η εργασία – δραστηριότητα που καλείστε να δημιουργήσετε κατά τη διάρκεια των μαθημάτων που απομένουν έως τη λήξη του σχολικού έτους 2021-2022 αντικαθιστά το διαγώνισμα του Β' τετραμήνου. Διαβάστε λοιπόν παρακάτω προσεκτικά όλα τα βήματα που θα σας καθοδηγήσουν σε αυτή τη δημιουργία:
Συγκρότηση ομάδας(1,2 ή 3 μαθητές/τριες)
Επιλογή θέματος με το οποίο θέλετε να ασχοληθείτε και σας ευχαριστεί με βάση τις εξής προυποθέσεις:
-Οποιοδήποτε θέμα έχει σχέση με την Πληροφορική ακόμα και αν δεν το διδαχθήκατε κατά τη δειάρκεια της φετινής χρονιάς.
-Οποιοδήποτε θέμα έχει σχέση με τα μαθήματα τα οποία εξετάζεστε γραπτώς στις φετινές εξετάσεις &
-Θέματα σχετικά με την επέτειο μνήμης των 100 χρόνων της Μικρασιατικής καταστροφής .
Επιλογή εκπαιδευτικού εργαλείου με το οποίο θέλετε να παρουσιάσετε την εργασία σας
Παρουσίαση
Αφίσα
Κόμικ
Κουίζ
Κόμικ
e-book
Σταυρόλεξο
video
Eπεξεργαστής κειμένου(π.χ. Word)* για τον επεξεργαστή κειμένου ειδικά υπάρχουν συγκεκριμένες οδηγίες. ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΕΙΜΕΝΟΥ
& ότι άλλο εσείς ξέρετε και δν αναφέρεται στην παραπάνω λίστα.
Όποιο εκπαιδευτικό εργαλείο (λογισμικό) και αν επιλέξετε ,ακόμα και αν δν το γνωρίζετε καν θα έχετε την αμέριστη βοήθειά μου στο πως θα το βρείτε και πως θα το χρησιμοποιήσετε. Αυτό θα γίνει την ώρα των μαθημάτων στο εργαστήριο αλλά και εξ αποστάσεως αν χρειαστεί. Εσείς πρέπει :
---να επιλέξετε το θέμα σας ,να σκεφτείτε με ποιο εργαλείο θα είναι καλύτερη η παρουσίασή του και να ξεκινήσετε το σχεδιασμό του χειρόγραφα ή σε κάποιον κειμενογράφο για να είναι πιο εύκολη η δημιουργία.
---μπορείτε όμως να σκεφτείτε και αντίστροφα δηλαδή :ποιο από αυτά τα εργαλεία δν ξέρω και θα ήθελα να μάθω να δημιουργώ με αυτά; Επιλέγετε λοιπόν το εργαλείο-λογισμικό και βρίσκετε κάποιο θέμα που ταιριάζει με αυτό.
Σας περιμένω επομένως με ιδέες και φαντασία!!!!!
Σας ευχαριστώ!